Uudised

Nimekad juhid avavad Mainori kõrgkooli konverentsil teid tulevikku
Neljapäeval, 8. oktoobril toimub Ülemiste City’s Mainori kõrgkooli iga-aastane juhtimiskonverents. Teemaderingi ja esinejate valikul on lähtutud kriisiajastu mõjutustest ühiskonnale, eriti aga ettevõtlusele.

Algas kampaania meeste tervise heaks – “Pikema Sõpruse Päev”
Mullu ligi 5000 meest tervisekontrolli toonud heategevuslik kodanikualgatus “Pikema Sõpruse Päev” jätkab sel sügisel oma missiooni. Kampaania raames registreeritakse Tõelisi Sõpru – mehi üle Eesti, kes haaraksid eeskujuna ohjad, viiksid oma sõbrad, töö- või klubikaaslased novembris tervisekontrolli ning korraldaksid neile seejärel ühe meeldejääva ettevõtmise.

TULI käis Toompeal peaministrile üritusturundussektoris toimuvast ülevaadet andmas
5. oktoobril käis Turundajate Liit (TULI) kohtumas peaminister Jüri Ratasega. Visiidil osalesid peaministri majandusnõunik Natalja Viilmann, TULI tegevjuht Liis Tippel, TULI juhatuse liige ja üritusturundusagentuuri Jolos juht Martin Rauam, TULI liige ja üritusturundusagentuuri Broadline juht Janek Reimal ning TULI liige, Meta Advisory partner Ott Lumi.

SEB küberturvalisuse kampaania efektiivsust suurendab asjakohasus ja infovajadus
SEB küberturvalisuse kampaania esmased tulemused näitavad, et klientide huvi ja infovajadus teema vastu on suur. Seda tõestab kampaania kõrge orgaaniline tulemus kõikides Balti riikides.

Galerii: vaata, millised mobiilifotod valiti ülemaailmse konkursi võitjateks
Maailma suurima mobiilifotograafia konkursi Next Image parimad tööd keskendusid sel aastal valdavalt inimese ja looduse kooskõlale ning sotsiaalsetele probleemidele. Tehnoloogiaettevõtte Huawei korraldatavale konkursile esitati rekordilised ligi 1,2 miljonit võistlustööd, millest 617 olid Eestist. Peaauhinnad läksid seekord Taani, Argentiinasse ja Hiinasse.

JCDecaux Eesti uus müügijuht on Raili Kala
Eesti välimeediamaastiku turuliider JCDecaux tervitas septembri algul oma ridades uut müügijuhti Raili Kala, kes on varasemalt olnud pikalt Volkswageni brändi turundusjuht ning tegutsenud nii turundusagentuuris Louder kui ka meediaettevõttes Director Meedia.

Maldiivid käivitasid esimese riigina lojaalsusprogrammi
Lennufirmade püsikliendiprogrammidega oleme me ammu harjunud, kuigi kasu on (oli) neist eelkõige sagedasele lendajale ja tehes seda pigem kõrgemas teenindusklassis. Nüüd on aga Maldiivid otsustanud esimese riigina maailmas käivitada oma lojaalsusprogrammi Maldives Border Miles, kus punkte ja staatust teenib iga Maldiivide piiriületuse eest, kirjutab Trip.ee.

Margus Nõlvak Ülemiste City arengust: meie usk pani jõe teistpidi voolama
Teine lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele. Intervjueeris Andres Vaher.