Uudised

Aivar Voog: kõikide kriiside ühisosa on uue kriisi pidev ootus
Kevadel tuli koroonaviirus, aga mis seal ikka, oleme näinud hullemaidki kriise, sest mõne aastakümne eest oligi vaid üks suur ja lõputuna paistev kriis. Kantar Emori juhtekspert Aivar Voog annab ülevaate, kuidas on 30 aasta jooksul Eestis muutunud tarbijakäitumine ja majandus tervikuna.

Mängustatud digiturunduskampaaniate platvorm Adact kaasas veerand miljonit eurot
Idufirma Adact tuli turule kevadel, mil turunduseelarved olid kärbitud, aga suutis vaatamata kõigele eriolukorra ajal oma kuukäibe 3000 euro suuruseks kasvatada. Eesti äriinglite võrgustiku EstBAN investorid valisid tänavusel ettevõtluskonverentsil Latitude59 Adacti parimaks varase staadiumi idufirmaks ja ettevõttesse investeeritakse koos kaasinvestoritega 250 000 eurot, mille toel laienetakse välisriikidesse.

Pardiralli 2020: Eesti kõigi aegade edukaim heategevuskampaania
Pühapäeval 7. korda toimunud heategevuslik üritus Pardiralli, mis kogub raha vähihaigete laste ja nende perede toetuseks, tegi sel aastal vaatamata formaadimuutusele (või just tänu sellele) kõigi aegade rekordi, kogudes 414 564 eurot. Kampaania ületas isegi Jõulutunnelit, mille abil koguti eelmise aasta lõpus psüühiliste traumadega laste heaks rekordiliselt pea 400 000 eurot.

Loovusfestivalide tasuta live ülekanded 2020
Mitmed suured rahvusvahelised festivalid ja konverentsid on kolinud koroonakriisist tulenevate piirangute tõttu online’i ja on tänavu tasuta saadaval. Mis teha, kui rahvast kokku tuua ei tohi, aga sihtrühmaga sidet kaotada ka ei taha. Siinkohal ülevaade lähiajal toimuvatest põnevamatest üritustest.

Eestisiseselt telliti suvel pakiautomaatidesse pea kolmveerand miljonit pakki rohkem kui aasta varem
E-kaubanduse Liidu andmetel liikus juunikuus kolme Eesti pakiautomaatide firma (DPD, Smartpost ja Omniva) vahendusel Eestis 771 750 pakki, mis on 85% rohkem kui 2019. aasta juunis. Korralik kasv jätkus ka juulis, mil liikus 753 209 pakki, mis on 60% rohkem kui 2019. aasta juulis.

Telia Eesti juhtkonnas toimub mitu muudatust
Alates septembrist on Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Holger Haljand. Lisaks jätkavad alalistel positsioonidel kolm Telia juhtkonna liiget, kes varasemalt olid kohusetäitja rollis – era- ja turundusüksuse juht Kristjan Viilmann, müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg ning personaliüksuse juht Ingrid Viinapuu.

PORTFOOLIO: Elisa Eesti turunduse valdkonna juht Karin Kanepi
Kolmas lugu sarjast „Portfoolio“, kus TULI tutvustab turundusmaailma teravamaid pliiatseid ja kirkamaid kriite läbi nende tööde. Ülevaade ligi 12 aastat Elisa turundust vedanud Karin Kanepi ja tema meeskonna ühel või teisel viisil Eesti turgu muutnud tegudest.

18. septembril Tallinnas Silke Lieseri jätkusuutlike brändide loomise praktikum
Silke Lieser on Saksa brändikonsultant, kelle eestvedamisel toimub 18. septembril Telliskivi Loomelinnaku südames jätkusuutlike brändide loomise praktikum. Töötuba toimub osana Disainmõtlemise konverentsist ja on mõeldud disaineritele, turundusjuhtidele, arendajatele ja kõikidele toodete või teenuste kliendikogemuse loojatele, kes soovivad vormida oma brändi keskkonnasõbralikumaks.