Uudised
Cannes’i blogi | Ole kiire ja naljakas, ole nagu Ryan Reynolds
Cannes’i loovfestivali peaesinejaks võib tänavu nimetada Ryan Reynoldsit, kes on eelkõige filmimehena tuntud supertalent – tundub, et kõik, mida Ryan katsub, muutub kullaks.
Cannes’i blogi | Lubage tutvustada, lavale astuvad maailmapäästjad!?
Teisipäeval muudeti Cannes’is kogu turundusmaailma tulevikku. Või siis vähemalt paisati õhku idee sellest, et maailma tulevik tuleb helge, kui kõik on koostööaltid, tublid ja ausad.
#14poleokei jõudis maailma tuntuima loovkonkursi Cannes Lions finaali
Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania #14poleokei jõudis maailma suurima loovkonkursi Cannes Lions PR- ja sotsiaalmeedia kategooriates finaali. Võitjad kuulutatakse välja 23. juunil.
INTERVJUU | TULI uus liige Convertal: meie jaoks on olulised kliendi ärilised eesmärgid
Convertal on liitunud TULI perega! Digiagentuur askeldab Tartu Raekoja platsil, kus on neil mõnus kontor ja imeilus vaade väljakule. Uurisime Convertali tegevjuhilt Jaanus Lahelt, millele nad oma tegevuses keskenduvad, kuidas segmenteerivad oma kliente ja mismoodi hoida pingelisel ajal motivatsiooni.
Algas loovusfestival Cannes Lions! Esinevad teiste seas Volodõmõr Zelenskõi, Ryan Reynolds ja Paris Hilton
Täna algas järjekordne loovusfestival Cannes Lions, mis toob kokku valdkonna tipptegijad kõikjalt maailmast. Igal aastal koguneb Vahemere äärsesse linna umbes 15 000 delegaati 90 riigist. Kuulatakse ettekandeid, vahetatakse mõtteid ning jagatakse auhindu ehk lõvisid.
TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: Tervise Arengu Instituudi turvaseksi kampaaniate vastuvõtt sihtrühma seas
Uurimistöö eesmärk oli selgitada välja Tervise Arengu Instituudi turvaseksi kampaaniate (2017-2020) vastuvõtuga seotud aspekte 35+ inimeste seas, et tulemuste toel saada sisendit edaspidisteks kampaaniateks ja tõsta nende tulemuslikkust.
INTERVJUU | TULI uus liige Eesti Energia: ei ole võimalik müüa midagi, mille kasust klient aru saa
Mõnda aega tagasi liitus TULI perega Eesti Energia. Energialahendusi pakkuvas rahvusvahelises kontsernis turundust juhtiv Tiivi Püvi andis intervjuu aktuaalsetel teemadel – elektrihindade tõus, Enefit Green, erinevatelt konkurssidelt nopitud auhinnad (sealhulgas Kuldmuna), kommunikatsioon valitsusega ja palju muudki!
TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: Instagrami mõjuliidrid ja sotsiaalmeedias reklaami avalikustaja juhend
22.09.2020 koostati juhend sotsiaalmeedias reklaami avalikustajale. Sellest sündis ka antud bakalaureusetöö, mille eesmärk oli teada saada, kas ja mis ulatuses on Eesti mikro-mõjuliidrid, kes tegutsevad peamiselt sotsiaalmeediaplatvormil Instagram, teadlikud juhendist ja kuidas hinnatakse selle rakenduslikkust, otstarbekust ja kasutajasõbralikkust.