10.10.2024

Ryanair solvab ja kiusab sotsiaalmeedias inimesi ning see paistab kõigile meeldivat! Making Sense’il esineb ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht

Ryanairi sotsiaalmeedia on parajalt lõbus. Nad teavad, et nad pole maailma kõige luksuslikum lennufirma ning nad julgevad seda tunnistada, visates nalja nii enda kui ka klientide üle. Nali on vist vähegi öeldud, tegelikult trollitakse oma reisijaid. Rajust sotsiaalmeediast tuleb Making Sense’ile rääkima ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.

Tallinasse lendab Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.

Meenub säuts, kus väljapääsu ritta istuma paigutatud klient oli pettunud, sest ta maksis tegelikult aknaäärse koha eest. Ryanair ei hakanud vabandama ega midagi, vaid tõmbas uksel olevale tillukesele aknale punase ringi ümber, näitamaks, et siin ongi sinu aken! 

Väidetavalt teenis säuts üle 55 miljoni vaatamise ning seda mainiti isegi Jimmy Falloni saates. Ryanairi sotsiaalmeediat on kutsutud metsikuks. Michael Corcoran on öelnud, et Ryanairi eesmärk on olla bränd, kellest sotsiaalmeedias kõige rohkem räägitakse. Selleks kasutatakse ennast halvustavat huumorit ning öeldakse lahti kõigest, mis on korporatiivne ja mage. Kuigi põhiliselt visatakse nalja konkurentide ja kurtvate klientide üle, on oma lataka saanud ka näiteks Novak Djokovic ja Boris Johnson. 

Ryanairi X-i kontol on üle 850 000 jälgija, TikTokis aga lausa üle 2,4 miljoni. Kuigi Corcoran enam Ryanairis ei tööta, tuleb ta Making Sense’ile jutustama, kuidas on aeg hakata mõtlema, millist rolli sotsiaalmeedia sinu brändis mängib. Otseloomulikult toob ta näiteid ka Ryanairist.

Arvestades, millise tutvustuse ta meile saatis, on eeldada lõbusat esinemist: 

“Ma eeldan, et sa tahad teada, kuidas ma siia konverentsile sattusin. Mul on üle 12 aasta kogemust töötades brändidega nagu “sisesta siia tuntud brändid, et saaksin uhkeldada ning arvaksid, et olen kõva tüüp.” Ma pole Forbesi 30 under 30 nimekirjas; ma pole võitnud ühtegi parima turunduse suunamudija auhinda, mida jagab mõni suvaline agentuur, et saada PR-i uute klientide võitmiseks. 

Ma juhtisin Ryanairi sotsiaalmeediat. Ma lasen tööl (suure osa ajast) enda eest ise rääkida ning mul tuleb see okeilt välja. Sa võid mind kutsuda Aldi Gary Veeks.”   

Osta Making Sense’i pilet

Teised uued esinejad

Samuti lisandus esinejate nimekirja pikaajalise kogemusega turu-uuringute spetsialist Kadri Tirs, kes juhib agentuuris Initiative turu-uuringute osakonda. 

Tema eesmärk on muuta andmed ja uuringud kergesti arusaadavaks vahendiks, mis aitavad juhtidel langetada teadlikke otsuseid, mis toetavad äri kasvu ja arengut. Kadri usub, et kuigi andmed ise probleeme ei lahenda, näitavad need selgelt, kus murekohad peituvad.

Igapäevaselt teeb ta koostööd Eesti juhtivate ja armastatuimate brändidega – alates jaekaubandusest, toiduainetööstusest ja pangandusest kuni telekommunikatsiooni, kindlustuse ja e-kaubanduseni – aidates neil langetada andmepõhiseid otsuseid, mis viivad nende äri edasi ning võimaldavad klientidel tõeliselt eristuda.

kadri

Temaga koos esineb Norra ettevõtte Knowit juhtimiskonsultant Trym Sigurdsen, kes on keskendunud sellele, et parandada andmepõhiste strateegiate abil Põhjamaade juhtivate brändide turunduse efektiivsust. Ta töötab erinevate valdkondade ettevõtetega ning optimeerib nende meediamiksi ning edendab kasvu. Trym kombineerib statistilist analüüsi ja ärilisi insighte ning muudab seeläbi keerulised andmed toimivaks strateegiaks, mis aitab brändi edule kaasa. 

trym

Samuti saabub Tallinna Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor Mesut Sakal. Enne praegusele ametipostile jõudmist töötas Mesut Kantar Medias nii Türgi kui ka Ida-Euroopa ja Lähis-Ida piirkondade tegevdirektorina. 

mesut 2 1

Ta on karjääri jooksul töötanud mitmel rahvusvahelisel juhtival kohal ning samuti on ta leiba teeninud müügi- ja turundustöödega. Ta on elanud ja töötanud mitmes riigis, juhtinud erinevate tööstusharude ettevõtteid ning erineva haridusliku ja kultuurilise taustaga tiime. 

Varasemalt olid kinnitatud SEB Panga globaalse loovjuhi Mathias Appelbladi, LePubi globaalse AI juhi Selim Ünlüsoy, Moomin Charatersi kasvuturunduse juhi Erica Terranova, Quantitase innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja, pitch-koolitaja David Becketti ja Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuhi Johan Smiti esinemised. 

Tutvu kõigi esinejatega

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt