Uudised

LÕPUTÖÖ | Reklaamid taandavad vanemaealiste naiste elud ja isiksused kasti, mis vastab reaalsusele vaid osaliselt
Millal viimati märkasid mõnes reklaamis vanemaealist naist hallikarva juuste ja kortsudega? Võibolla tuleb meelde Viru Keskuse välireklaam või midagi Voltarenilt? Reaalsus on, et vanemaealised naised on reklaamides alarepresenteeritud, arvestades grupi proportsionaalset osa kogu populatsioonist, kirjutab Karolin Tsuiman.

Coop kasutas oma kampaanias uudset lahendust: esimesed tulemused ületasid tavapäraseid numbreid 10 korda
On 2023. aasta suvi. Riigikogu valimistest on möödas mõned kuud. Miks see detail oluline on, selgub hiljem. Kolleegid Norra Coopist annavad Coop Eesti turundusdirektorile Ranno Pajurile vihje, et üks Rootsi-Norra päritolu turundustehnoloogia ettevõtte tahaks demonstreerida uut lahendust, mis on seni taganud enneolematu kliendi tähelepanu.

Eesti ettevõtjad vaatavad üha enam emiraatide suunas
Eesti ettevõtjad püüavad oma äridega üha enam edu saavutada Araabia Ühendemiraatides või ka laiemalt Pärsia lahe piirkonnas. Emiraatides elab üle 200 erineva rahvuse, seega on õige kliendibaasi ja turunduskanalite valimine võtmetähtsusega, nendivad sel suunal Eesti ettevõtteid toetavad NOH Production digiagentuuri partner Birgit Karus ning Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) Gulfi regiooni esindaja Ege Devon.

CANNES LIONS | Legendaarse konkursi žürii liige Kerstin Kessu Raidma: Eestis on ideid, mis võiks Cannes’is võita, aga…
Tänavu tehti Cannes’is Eesti – ja Baltikumi – reklaami ajalugu. Esimese baltimaalasena kuulus maailma tuntuima loovusfestivali Cannes Lions’i žüriisse Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma. Ta oli üks neist, kes aitas oma kullipilguga välja valida tööd, mis mahtusid välireklaami finalistide hulka. TULI palvel kirjutas ta, milline protsess oli, mida ta õppis ning mida head tänavu Cannes’is pajatati.

LÕPUTÖÖ | Veebibännereid küll märgatakse, kuid nendesse ei süveneta
Kas oleme bänneripimedad või märkame uudiste vahel reklaame? Kas oleme omandanud oskuse neid vältida, vaatamata reklaamija püüdlustele saada tähelepanu ja süvenemist? Selliseid küsimusi küsis Morten Langi oma bakalaureusetöös.

INTERVJUU | Jüri Ratas oma sotsiaalmeediast: olen poliitik ja minu roll on näidata, mida poliitik teeb
Vahel ikka juhtub, et teeme influencer’itega intervjuusid. Seekord on meie jutukaaslaseks Kroonika poolt aasta suunamudijaks valitud Jüri Ratas. Äsjastel europarlamendi valimistel võimsa saagi kogunud mees jutustab, kuidas temast sai mõjuisik ning sotsiaalmeedia naljamees.

CANNES LIONS | Reportaaž: maailma rikkaim inimene otsib lepitust
Rikkuse edetabeleid on erinevaid. Vahel on tipus Bernard Arnault, vahel Jeff Bezos, vahel Elon Musk. Viimane neist tuli Cannes Lionsile ja pakkus paarile tuhandele inimesele elukestva mälestuse.

Loovrännak Veneetsiast Cannes’i: krediitkaardi turundus tõi kaasa ootamatu harmoonia
Kui tuled otse Veneetsia kunstibiennaalilt Cannes Lionsi loovusfestivalile, siis on igal juhul alust kõvemaks ajugümnastikaks. Kaks festivali, kus esikohal on loovus, on ometi nii erinevad.

CANNES LIONS | Hakkame kõik kentaurideks ehk 23 nippi, kuidas 2029. aastal edukas olla
Cannes Lionsi avapäeva puhul tõmbas peo korralikult käima Contagious, kes asus justkui kuulutama absoluutset tõde. Enesekindlalt kanti ette kümneid trikke ja nippe, kuidas su äri ka aastal 2029 väga hästi toimiks! Meelelahutuslik, statistikaga rikastatud, äge ja hoogne.

CASE STUDY | Eesti ja maailma tippsportlane sai endale uue brändi: see tabab tema olemust ja on rohkemat kui õhust võetud ilus PDF
Kui paljudel Eesti sportlastel on oma bränd ja CVI? Ilmselt mitte paljudel. Maailma üks parimaid disc golf’i mängijaid Kristin Tattar värskendas koostöös Neway’ga oma brändi. Miks seda tarvis oli ning kuidas see sündis? Asjaosalised annavad aru.

Pipedrive’i juhtkonnaga liituvad uus turundusjuht ja tootevaldkonna juht
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive saab sel suvel uued toote- ja turundusvaldkonna juhid. Enam kui 20-aastase globaalse kogemusega Viktoria Ruubeli peamiseks ülesandeks tootevaldkonna juhina on jätkata Pipedrive’i tootestrateegia ja innovatsiooni arendamist. Turundusvaldkonna juht Sandrine Desbarbieux-Lloyd keskendub globaalse kliendibaasi kasvatamisele.