
INTERVJUU | Tele2 uus turundusdirektor Annika Parm tõi muutusi: tundsin, et bränd vajab värskendust
Juuli keskpaigas täitus Tele2 värskel turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhil ning juhtkonna liikmel Annika Parmul sada päeva ametipostil! Smartpostist telekommunikatsiooni siirdunud naine räägib uue ameti väljakutsetest ning sellest, mis teda turunduses häirib.

VAATA KLIPPE | RMK edendab matkakultuuri senisest särtsakama kampaaniaga
RMK kutsub looduses targalt käituma humoorika ja veidi ulaka kampaaniaga „Kui loodusesse, siis lugupidavalt!“. Kampaania on suunatud neile, kellele matkamise või looduses liikumise kultuur pole täiesti omane või põhireeglid teada. Näiteks nooremale põlvkonnale või linnainimestele, kes avastavad metsavõlu alles nüüd.

SUVEANKEET | Aleksandr Dmitrijev: loov reklaam on ülehinnatud ja alahinnatud
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Esimesena kiusame küsimustega Ballzy turundusjuhti Aleksandr Dmitrijevit.

KANTAR EMORI PODCAST | Anniken Haldna: peame hoolitsema selle eest, et noored kiirelt läbi ei põleks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

LÕPUTÖÖ | Kuidas muutub ajas noorte jaoks brändi kuvand – TalTechi näitel
Mida noor inimene tegelikult mõtleb, kui ta astub esmakordselt mõne brändi maailma? Ja kuidas see arusaam aastate jooksul muutub? Oma magistritöös uurisin, kuidas muutub ajas tudengi arusaam Tallinna Tehnikaülikoolist. Tulemused on laiendatavad ka teiste organisatsioonide brändidele, kirjutab Margit Täht.

10 soovitust: kuidas optimeerida sisu ChatGPT-le ja teistele AI-mudelitele
Kuigi Google’i traditsiooniline otsing on jätkuvalt üks olulisemaid digiturunduskanaleid, on selle turuosa hakanud viimastel aastatel vähenema. Põhjuseks on muuhulgas tehisintellektil põhinevate tööriistade – nagu ChatGPT, Google Gemini ja Microsoft Copilot – kasvav populaarsus, kirjutavad Fred Koppel ja Epp Kaasik WOW Digitalist.

Norstati kvartaliandmed: kasvav mure, ettevaatlik tarbimine ja skeptiline suhtumine tehisintellekti
Norstat Eesti avaldas oma II kvartali tarbijaraporti, mis toob esile Eesti elanike hoiakud, tulevikuootused ja tarbijakäitumise trendid. Uuring käsitleb majanduslike ja ühiskondlike pingete taustal kujunevat üldmeeleolu, tarbimiskäitumise muutusi, hoiakuid auto ostmise ja liisimise osas ning tehisintellekti tajutavat mõju tööturule.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.