Uudised

Erakondi teenindanud agentuurid distantseerivad end poliitilisest tulemusest
Riigikogu valimistel edu saavutanud erakondade agentuurid räägivad, kuidas nad kampaaniatulemustega rahule jäid, mis tunne on ja kas jätkaks koostööd sama erakonnaga. „Agentuurid teevad valimiskampaaniaid, poliitikat teevad erakonnad,“ ütleb Isamaa agentuur Salama. Sama väidab La Ecwador, kes töötas EKRE jaoks välja kampaania strateegia ja sõnumid.

Royal Experience sai Omniva postkastitalgute korraldamise eest Baltic-Nordic Event Awards 2019 Grand prix
Eelmisel nädalal
toimus Tallinnas Baltic For Events konverents, millele järgnes rahvusvahelise
üritusturunduskonkursi Baltic-Nordic Event Awards võitjate pidulik
auhinnatseremoonia. Kokku tuli Eestisse 4 auhinda, edukaimad Eesti
üritusturundusagentuurid olid Royal Experience, Orangetime, Vool ja Milestone. Konkursil osales ligi 130 üritusturundusvaldkonna tööd Kesk-Euroopast
Põhjamaadeni.

Villem Valme: Huumorivaesel ajal vajame kõik vaimset vitamiini
Praegusel huumorivaesel ajal
on positiivsed impulsid ja vaimne vitamiin üha suurem defitsiit. Vähemalt ma
ise tunnen sellest puudust. On tunne, et inimesed soovivad saada ka reklaamidest
rohkem häid emotsioone – ja ma ei mõtle siinkohal õnneliku tuumikpere stockifotot,
vaid tõepoolest meisterlikult tehtud nalja või esteetilist teost – sest kõik on
ühiskonnas maad võtnud negatiivsusest väsinud, mõtiskleb Tanki loovjuht Villem
Valme.

Eesti parimad reklaamid lähevad kordustestimisele läbi neuroteaduse vaatenurga
Marketingi Instituut koostöös neuroteaduste eksperdi Nikolaos Dimitriadisega on otsustanud testida hiljuti Eesti parimateks valitud reklaame. Kuldmunadega pärjatud reklaame testitakse nelja juhusliku inimese abil, kasutades selleks pilgujälgijat, ajuaktiivsust mõõtvat EEG seadet ja emotsioonilugejat.

5. – 6. juunil Tallinnas: integreeritud loo jutustamise meistriklass ja töötuba
Turundajate Liit korraldab juuni esimesel nädalal Tallinnas Nordic Hotel Forumis integreeritud loo jutustamise meistriklassi ja töötoa, mille viivad läbi kaks AdventureLABi eksperti Taanist, kes praktiseerivad koolitusel õpetatavat igapäevaselt.

Joel Volkov: Võidab see, kes kõige rohkem meelt lahutab
Ma arvan, et ma
ei ole ainus, kes tajub iga päevaga aina selgemini, et praegu toimuvatest
poliitilistest protsessidest pole võimalik loogika abil enam aru saada. Ei
Eestis, Euroopas ega maailmas laiemalt. See, mis toimub, lihtsalt polegi
loogiline, kirjutab Joel Volkov.

Havas Creative’i AD Santino Calvo töö valiti „American Illustration and American Photography“ arhiivi
Väljaanne „American Illustration and American
Photography“ (AI-AP) korraldab igal aastal konkursi illustraatoritele ja
fotograafidele. Töid hindab kõrgetasemeline žürii ning väljavalitute pildid ja
fotod leiavad koha kas AI-AP trükiväljaannetes või veebiarhiivis, kust neid
siis soovi korral kasutada saab. AI-AP baasi tase on niivõrd kõrge, et seal
olevat loomingut kasutatakse raamatute, ajalehtede ja ajakirjade, reklaamide,
plakatite jm tarbeks.

Rauno Kutti: online ja offline käivad turunduses käsikäes
Creative Unioni uue juhatuse esimehe ja
digiturundaja Rauno Kutti sõnul oli agentuuri Vurr Digital juhtimise üle
andmine julge, kuid teadlik otsus. Ees ootab palju suurem väljakutse, mis
sisaldab endas kommunikatsioonivaldkonna võimaluste ühendamist nii veebis kui
ka väljaspool veebi.

Anti Jürgenstein Maanteeameti kampaaniast “Võta aega, mitte elu”: meie eesmärk oligi tekitada ebamugavustunnet
Mitte keegi meist
ei astu hommikul uksest välja mõttega, et täna sõidan kellegi vigaseks või
surnuks. Isegi vähese kiiruseületamise puhul võib see aga juhtuda. Maanteeameti
uus kampaania koputab südametunnistusele, meenutades, et õnnetus muudab paljude
elusid ja kannatajaks ei ole ainult ohver. Kampaaniast “Võta aega, mitte elu”
räägib lähemalt Optimist Creative’i loovjuht Anti Jürgenstein. „See on meie
jaoks olnud üks keerulisemaid projekte ja seda eelkõige emotsionaalselt,” tunnistab ta.