Uudised

Tule panusta valdkonna arengusse ja osale TULI töörühmas!
Eesmärgiga panustada veelgi aktiivsemalt turundus- ja reklaamivaldkonna edendamisse hakkavad paralleelselt
Turundajate Liidu (TULI) juhatusega tegutsema kolm töörühma, mille teemadeks on
järelkasv, turustandardid ja väljundid. Töörühmadega on
oodatud liituma ärksad inimesed nii TULI liikmete seast kui ka väljastpoolt. Töö
on vabatahtlik, kokkusaamised toimuvad kord kuus. Töörühmadesse registreerimise
tähtaeg on 11. juuni 2019.

Maailma reklaamiturul lööb laineid Eesti juurtega idufirma Realeyes
Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule. Kokku on 2007. aastal loodud ettevõte oma tegevusaja jooksul investoritelt kaasanud 28,1 miljonit eurot.

Eesti Disainikeskus viib läbi disainivaldkonna hetkeolukorra uuringu
Eesti Disainikeskus asub uurima Eesti professionaalse disainivaldkonna hetkeolukorda ja arenguvõimalusi. Uuringu tulemusena kaardistatakse ja süstematiseeritakse Eesti disainiressurss ning rakendamise praktikad. Analüüsi põhjal valmivad ettepanekud valdkonda toetavateks ja edasi nügivateks tegevusteks.

Facebook alustab koostööd Httpooliga, et toetada ettevõtteid Balti regioonis ja Eestis
Suhtlusvõrgustik Facebook ja meediaplatvormide reklaamihaldusega tegelev Httpool alustavad Baltikumis koostööd, et siinsetele ettevõtetele reklaamituge pakkuda. Httpoolist saab koostööleppe sõlmimisega Facebooki teenuste esimene volitatud edasimüüja Eestis, Lätis ja Leedus.

Lennart Komp: Alkoholivaba õlle reklaam võiks olla normaalne
„Arvestades
alkoholivabade õllede marginaalset turuosa ja võrdlemisi kitsast valikut, peab
olema imeliselt puhas inimene, et mitte seostada seda tootjate võitlusega
põhikategooriates. Tegemist on ju ikkagi õlletehastega, mitte alkoholivaba õlle
tehastega. Inimesed pole ju lollid,“ kirjutab kommunikatsioonibüroo Dalton vanemkonsultant
ja partner Lennart Komp.

Joel Volkov: Rohkem konstruktiivsust
„Kui meile ei meeldi valimistulemused, siis kuulutame
pahaks need, kes tegid eduka reklaamikampaania. Kui meile ei meeldi, et
alkoholivaba õlu sisaldab sõna „õlu“, siis kuulutame tegevuse ebaeetiliseks. Jutt
eetikast ja vastutustundest ei tulene mitte sellest, mis on lubatud või
keelatud, vaid inimeste hetkeemotsioonidest,“ kirjutab Tanki loovjuht Joel
Volkov.