07.06.2019

Naer töötab noortele suunatud sotsiaalreklaamis paremini kui loeng

Kuidas teha noortele suitsetamisvastast kampaaniat? Läbi lugude jutustamise. Provotseeri ja kasuta huumorit! Et noored sind kuulaks, ära räägi nagu issi, või muidu lülitatakse sind välja.

Näiteid USA suurima suitsetamisvastase organisatsiooni Truth Initiative reklaamidest:

Suitsetajate lemmikloomadel on kaks korda suurem tõenäosus vähki surra. Sa ju ei taha, et kassivideod maailmast otsa saaks?

All butts are better than cigarette butts:

Twinkle Twinkle Little Dick:

Tampoon laulab, et suitsetamine muudab menstruaaltsükli ebaregulaarseks:

Koostöö tuntud telekoomiku Eric Andrega:

Veipimine (vaping = e-sigareti suitsetamine) nõrgestab su immuunsüsteemi:

Kui veibid, hakkad suure tõenäosusega hiljem ka suitsetama:

Ja siia lõppu üks tõsise tooniga lugu. Noor võõrutusnähtude käes kannatav narkosõltlane 5 päeva linnarahvale vaatamiseks. Nagu Linnateatri etendus “Inimesed, kohad ja asjad”, aga mitte teater, vaid päris elu:

Kuula, mida räägib Truth Initiative’i kampaaniatest nende turundus- ja strateegiajuht Eric Asche: “To engage with a teen you need to sound like one”.

Vaata ka: www.thetruth.com

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt