
Digiajastu mängureeglid: miks ei saa tark bränd endale suvel vaikust lubada
Aasta-aastalt on üha vähem põhjuseid, miks jätta suvi kommunikatsiooniplaanis unarusse. Digitaalne meedia on muutnud inimeste info tarbimist sedavõrd, et vaikimine suvel ei tähenda enam strateegilist pausi, vaid nähtavuse loovutamist aktiivsemalt konkurendile.

CANNES LIONS | Kerstin Kessu Raidma: festivali suurim võlu on kulgemine – sa ei tea kunagi, kuhu saatus sind viib
Kui mullu käis Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma Cannes’i loovusfestivalil žüriiliikmena, siis tänavu esindas ta festivali Eesti tiimi. Üks on aga sama: taas jagab ta Prantsuse Rivierast oma muljeid.

ARVAMUS | Ivo Kallasmaa: pole normaalne, et teed kuu aega hanget, aga vastuseks saad vaid ühe lause
Osalesime agentuuriga hankel, millele kulus rohkelt töötunde, energiat ja pingsat ajutegevust. Mõni nädal hiljem saime vastuseks, et me ei osutunud valituks. Ei midagi muud, ei ühtegi kommentaari ega märkust.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Olga Peresild: turunduses ei ole rumalaid küsimusi
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

ÜMARLAUD | Agentuurid muutuste keskel: püsime sadulas, aga olukord raputab korralikult
Ebastabiilne majandus ja tehnoloogia kiire areng mõjutavad tugevalt turundusvaldkonda. Arutame, millised on suurimad väljakutsed, kuidas on töökorraldus muutunud ning kui palju ja miks kaasatakse vabakutselisi.

ARVAMUS | Anniken Haldna poliitreklaami läbipaistvuse määrusest: taheti head, aga kaotajateks on nii meedia, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond
Mis saab poliitreklaamidest? Pole aimugi. Oktoobris jõustuv Euroopa Liidu määrus lööb senise korralduse pea peale. Kaotajateks on nii meediaettevõtted, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | LHV turundusjuht Margit Kotkas: olen vist ainuke turundusjuht Eestis, kes alati ütleb, et tehke meie logo väiksemaks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.