Uudised

Kas like’id või reaalsed päringud? Kas ja kuidas B2B ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat.
Igavad postitused, 2-3 like’i enda töötajatelt,
peaaegu välja surnud kontod, kuhu postitatakse siis, kui kellelgi meelde tuleb
või kui sekretäril teiste tööde kõrvalt lõpuks aega leidub. Edasijõudnud kasutavad boosti
ja koguvad ka rohkem like’e, kuid mingil põhjusel ei konverteeru need like’id päringuteks. Kas tuleb tuttav
ette? Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue annab nõu, kuidas üks B2B ettevõte võiks
kasutada sotsiaalmeediat.

Turundajate Liitu asub juhtima Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu
(TULI) juhatus valis täna seoses senise juhi Signe Kõivu ametist lahkumisega
uue juhi, kelleks sai aastaid loovagentuuris Optimist tegutsenud, Telia erakliendi
turundust juhtinud ja start-upi Votemo kaasasutanud Maarit Mäeveer.