Uudised

Cannes Lions 2019 parimad muusikavideod on “This Is America” ja “Bluesman”
Meelelahutusvaldkond mõjutab ja loob kultuuri. Loovusfestivalil Cannes Lions hinnatakse kõrgelt töid, mis jutustavad lugusid nii, et publik naerab, nutab ja hoolib, otsib ja jagab neid. Entertainment Lions for Music kategoorias anti eile toimunud auhinnagalal välja lausa Grand prix’d.

Videopäevik: eestlased Cannes Lionsil (osa II)
Rauno Kutti (Creative Union), Urmas Villmann (Kontuur Leo Burnett) ja Melissa Tuuling (Taevas Ogilvy) teevad kokkuvõtte maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions teisest päevast, 18. juunist 2019. Põhiteemaks brand purpose ehk see, et ajaga kaasas käival brändil on kõrgem missioon. Kommenteerib ka Cannes’i Eesti esindaja Marika Jahilo.

Nike’ “Dream Crazy” võitis Cannes Lions 2019 Outdoor Grand prix
USA ühiskonnas furoori tekitanud ja mõned ärritunud tarbijad
isegi Nike’ tosse põletama ajanud välimeedia kampaania “Dream
Crazy” võitis esmaspäeval loovusfestivalil Cannes Lions välimeedia
kategoorias peaauhinna. Kampaania agentuuriks on Wieden+Kennedy Portland.

Cannes Lions 2019 disainikategooria võitis projekt, mis lahendab loovinimeste piiratud füüsilise võimekusega seotud probleeme
Eile õhtul jagati loovusfestivalil Cannes Lions lõvisid
disainikategooria võitjatele. Peaauhinna ehk Grand prix võitis Google’i projekt
“Creatability”, mis võimaldab näiteks kurdil heliloojal muusikat
näha.

Orkla Eesti turundusdirektoriks saab Annika Oja
Augusti alguses alustab Orkla Eesti turundusdirektori ja juhtkonna liikmena tööd Annika Oja. Seni ettevõttes eraldi tegutsenud maiustuste ja snäkkide ning toidu ja jookide valdkondade turundusosakonnad ühendatakse. Siiani maiustuste ja snäkkide valdkonna turundust juhtinud Anne Tääkre ning toidu ja jookide valdkonna turundust vedanud Marek Viilol lahkuvad ettevõttest.

Smaily: Ära pane uudiskirja pealkirjaks “Juuni uudiskiri”, pane midagi huvitavamat!
Smaily annab nõu, kuidas teha e-maili turundust nii, et sellest ka kasu oleks. Kokkuvõte Smaily tegevjuhi Erkki Markuse ettekandest TULI e-maili turunduse teemahommikul täna, 18. juunil 2019.

Lõhnaturundus – iga hingetõmme kui turunduskanal
Lõhnaturundus on suuteline mõjutama tarbija ostuotsuseid sarnaselt nagu
seda teevad sisuturundusartiklid või visuaalne reklaam. Tegemist on täna Eestis kiiresti kasvava, kuid reguleerimata turundusharuga, millele ei ole ette nähtud piiranguid ega regulatsioone, selgub Tallinna Ülikooli tudengi Melissa Mühlbergi
bakalaureusetööst.

Baltikumi elanike lemmikbrändid 2019
Kantar Emori küsitlus kõigis kolmes Balti riigis näitab, et lätlaste ja leedulaste lemmikkaubamärgid on kohati üsna erinevad Eesti elanike eelistustest – kui lõunanaabrid hindavad rohkem tehnikabrände, siis eestimaalased pigem meediakaubamärke ning kodumaiseid tegijaid.