Uudised

Kas Netflix lükkab kino troonilt?
Netflix, HBO ja mitmed teised filmiedastajad on Eesti turul jõuliselt
kanda kinnitamas. Filmide vaatamine kodust on mugavam kui kunagi varem. Lisaks
on noorem generatsioon harjunud nägema videosisu just sel ajal ja ses kohas,
kus neile parasjagu kõige mugavam on. Kes üldse tänapäeval kinno jõuavad? Küsimustele
vastab Forum Cinemase turundusjuht Katre Kärner.

Turundusjuht, tule Neway tiimi!
Turundusjuhi töö on jutustada Neway lugu läbi kõikvõimalike kanalite. Neway’l on erakordne sisu, julged ambitsioonid, imelised inimesed ja palju edulugusid, mida kõike tahame sinu abiga inimestega jagada. Sinu ühes käes on Eesti üks mainekamaid agentuure ning teises vabadus, usaldus ja võimalus juhtida meid kõrgustesse.

Kampaania: Sprite neutraliseerib vihkajaid ja netitrolle armastusega
Sprite tuli tänavu jaanuaris välja ülemaailmse kampaaniaga, mis soovitab pöörata viha sotsiaalmeedias
armastuseks, vastates õelatele kommentaaridele: “I love you, hater” (eesti keeles:
“Ma armastan sind, vihkaja”). Tore, et Sprite on lisaks inimeste janu
kustutamisele ja müüginumbrite kasvatamisele võtnud omale ka kõrgema eesmärgi
ja võitleb netikiusamisega. Kampaaniast räägib lähemalt Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Nele Normak.

Burger King pani McDonaldsi restoranid Whopper burgerit promoma ja võitis Cannes Lionsil Titanium Grand prix
Cannes Lionsi kampaaniate kategooria
võitis Burger King, kes kasutas ära oma konkurendi suurimat eelist ehk tihedat restoranide
võrgustikku – nimelt sai ainult McDonaldsi restoranide lähikonnas Burger Kingi äpi
kaudu tellida omale 1 sendi eest Whopper burgeri. Kätte sai burgeri muidugi
Burger Kingist. Kampaania eesmärgiks polnud mitte burgerite müümine ega ka mitte inimeste oma restorani meelitamine (kuigi äpp muutis lähima Burger
Kingi asukoha leidmise ülilihtsaks), vaid Burger Kingi äpi allalaadimise
ergutamine, sest mobiili kaudu toidu tellimine kasvab praegu maailmas plahvatuslikult. Burger
King tundis, et hakkab sellest rongist maha jääma ja vajas hulljulget hüpet,
et tähelepanu saada.

Cannes Lions 2019 Film Grand prix: The New York Timesi kampaania “The Truth Is Worth It”
Loovusfestivali Cannes Lions filmikategooria võitis 30-sekundiliste filmide seeria, mis heidab valgust ajakirjanikutöö telgitagustesse ja näitab, millist vaeva peab tõe päevavalgele toomise nimel nägema. Sest tõde ei tule ennast ise pakkuma. Agentuur: Droga5 New York.

Glass Lion 2019 Grand prix: pornoajakiri, millest sai kaasaegse seksuaalhariduse edendaja
Kui Poola populaarseim pornoajakiri “Your Weekend” 2018. aasta
lõpus müüki pandi, ostis turundusagentuur Wavemaker selle kohe ära. Miks? Et see
kinni panna. Et ükski mees ei peaks enam omandama teadmisi naiste ja suhete
kohta pornoajakirjast.

Saatchi&Saatchi New Directors’ Showcase 2019
Lugude jutustamise kunst par excellence. Alates 1991. aastast teeb Saatchi&Saatchi Cannes Lionsi laval show noorte filmitegijate ja animatsioonikunstnike säravaimast loomingust. Eile toimunud show oli järjekorras juba 29. ja see annab tuule tiibadesse nii mõnelegi andekale noorele.