Uudised

21. jaanuaril TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?
Avalöögi TULI veebinaride (hüvasti, võõrkeelne sõna webinar) 2021. aasta sarjale annab Havas Grupp. Vastvalminud Meaningful Brands uuringu järgi ootab 67% Eesti tarbijatest, et brändid parandaksid nende elukvaliteeti ja heaolu. Samas vaid poole vähem ehk 32% möönab, et brändid teevad selleks kõvasti tööd. Kuidas täita see ootuse ja tõdemuse tühimik?

Laulasmaa spaast saab LaSpa
Alates tänasest, 6. jaanuarist tegutseb Laulasmaa spaahotell uue nime LaSpa all. Spaahotelli opereerimist jätkavad kinnistu pikaaegsed omanikud, kes plaanivad lähiaastatel investeerida hotelli, spaakeskusesse ja selle lähiümbrusesse 10 miljonit eurot, et pakkuda eestlastele uuenduslikku viisi oma tervise ja heaolu eest hoolitsemisel.

Ekspress Grupp ostis Lätis digiekraanide võrgustiku
Baltimaade suurim meediakontsern AS Ekspress Grupp omandas 4. jaanuaril 2021 Läti ettevõttelt SIA DIMAX Riias paikneva digitaalsete välimeedia ekraanide võrgustiku, millega kasvatas Ekspress Grupile Tallinnas ja Riias kuulvate digiekraanide hulga 49-ni.

Veebidisaini trendid 2021. aastal: kõik püüavad sõbralikud välja näha
Lisaks loomulikele arengutele trendides pani dramaatiline aasta 2020 mõtlema asjadele, mis muidu on kapitalistlikus edurallis tahaplaanile jäänud. Tuleva aasta veebitrendide prognoosi koostas Redwall Digitali disainer Silver Sikk.

EPRA andis tänavuse kommunikatsiooni aastaauhinna Eesti meditsiinitöötajaile
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas tänavuse kommunikatsiooni aastaauhinna laureaadiks Eesti meditsiinitöötajad, sest arstid, õed ja hooldajad on koroonakriisi tingimustes lisaks oma põhitöö tegemisele kandnud esmatähtsat rolli ühiskonna objektiivsel teavitamisel, hirmude maandamisel ja meid ümbritseva reaalsuse teaduspõhisel seletamisel nii meedias kui kõigile oma patsientidele ja hoolealustele individuaalselt.

Tiia Nõmm: miks ettevõttena heategevuses kaasa lüüa?
Jõuluaegsed heategevuslikud üritused on tänavu suure surve all – aidata tahaks, aga iga suurem koosviibimine võib ühiskonnale teha hoopiski karuteene. Ülemiste keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm kirjeldab iga-aastase lastekodude jõululaada Topeltkink näitel, kuidas traditsioone au sees hoida ning miks on üldse oluline ettevõttel heategevuses kaasa lüüa.

Velvet ja Newton pälvisid ADC*E Awardsil tunnustuse
18. detsembril toimunud online galal kuulutati välja Euroopa ühe tähtsaima disaini- ja reklaamikonkursi ADC*E Awards 2020 võitjad, kus osalesid ka kohalike loovkonkursside – Eesti puhul ADC*Eesti Disainiauhinnad ja Kuldmuna ühendatud konkursi – võidutööd.