Uudised

Elisa Eesti pärjati rahvusvahelise parimaid tööandjaid tunnustava auhinnaga
Elisa Eesti pärjati TOP Employer sertifikaadiga, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma. Elisa pälvis tiitli kolmandat aastat järjest, kõrged tulemused saavutati organisatsiooni juhtimise, äristrateegia, jätkusuutlikkuse ja talendijuhtimise kategoorias. Esmakordselt hinnati ka tööandjate tehisintellekti kasutamise praktikaid.

Dentsu 2025. aasta meediatrendid | I osa: algoritmiajastu mõju tarbijale ja turundajale
Igal aastal tutvustab rahvusvaheline meediaagentuuride grupp dentsu kümmet maailma meedia- ja turundusmaastikku mõjutavat trendi. Avaldame dentsu gruppi kuuluvate agentuuride Carat, Dentsu X ja iProspect ekspertide koostatud hinnangud TULI lehel kolmes järjestikkuses artiklis.

ARVAMUS | Rene Raotma: suudlused telegraafi teel ehk turundusteooria, praktika ja elu ise
Reklaamis ja turunduses kipuvad teooria ja praktika tihti põrkuma. “Ei, see on jama!” ütleb reklaamiagentuuri loovjuht, kellele oma proovitööd näitan. “Sellist pikka teooriat pole kellelegi vaja. Kliendil on probleem ja tal on vaja müüa. Kohe!” Töökohta, millele proovitööga kandideerin, ma ei saa, küll aga saan väärtusliku õppetunni – klient vajab kiiret ja konkreetset lahendust, mitte targutamist. Nii kirjutab Rene Raotma.

CASE STUDY | Kuidas me linna jagu inimesi matemaatikat lahendama panime
Peopesad on higised, süda puperdab ja peas valitseb segadus – hakkamas on matemaatika kontrolltöö. Miks nii paljud meist matemaatikat kardavad? Tee teadmiste juurde ei tohiks olla hirmutav, tänane maailm vajab aina rohkem matemaatilist mõtlemist. Kuidas murda hirmu arvude ees, kuidas parandada suhtumist matemaatikasse, kuidas tuua noored õppima gümnaasiumis laia matemaatikat? Need peamised küsimused taskus pani META Advisory koos partneritega püsti ajaloo suurima e-rehkenduse Eestis. Kuidas see käis ja mida me ise teada saime?

Swedbankiga liitusid endised Tallinki ja Sweepi töötajad
Swedbank toob tänasest, 15. jaanuarist ettevõtte ridadesse täiendavat rahvusvahelist juhtimiskogemust. Brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustab tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.

TULI Praktikafoorum toimub 30. jaanuaril BFM kinosaalis
Ootame kõiki turunduse-, kommunikatsiooni- ja disainitudengeid 30. jaanuaril kell 16 suurele TULI Praktikafoorumile, kus Eesti tuntumad agentuurid ja hinnatud brändid avavad praktika tagamaid ning erinevaid võimalusi oma ettevõtetes.

Jolose partnerid valiti rahvusvaheliselt mõjukate üritusturundajate hulka
Jolose jätkusuutlikkuse juht Katre Kahre ja strateeg Martin Rauam valiti esimeste eestlastena Eventex Indexi koostatud TOP 100 mõjukaima üritusturundajate hulka. See globaalne indeks toob esile professionaale, kes on oluliselt mõjutanud üritusturunduse valdkonda nii regionaalselt kui ka globaalselt.

Kommunikatsioonistrateeg Ivar Õuekallas liitus suhtekorraldusagentuuriga Dalton
Eesti kommunikatsioonivaldkonnas üle 13 aasta tegutsenud Ivar Õuekallas liitus Daltoniga, mis on oma kampaaniatega võitnud hulga auhindu kohalikel ja rahvusvahelistel loovusfestivalidel. Õuekallas toob agentuuri kaasa aastatepikkuse kogemuse strateegilises kommunikatsioonis ja kriisijuhtimises.

Inimesed muutuvad brändideks. “Praegused arusaamad õnnest seostuvad ilmselt eelkõige eduka müügiga”
Mulle saadeti hiljuti artikkel, kus tuntud eestlanna rääkis, et ta valis oma lapsele nime, mis oleks ka tulevaseks brändinguks hea. Kui uskuda loo kirjutanud ajakirjanikku, ütles inimene seda naljaga pooleks. See pani mulle seegipoolest mõtte pähe.

CVKeskus: mullu pakuti turundusjuhtidele väga kõrget palka
Töökuulutustes pakutav kõigi ametikohtade keskmine brutopalga vahemik kerkis 2024. aastal 11%, saavutades rekordkõrge taseme 1662–2240 eurot, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Turundusjuhtidele pakuti aga ka oluliselt kõrgemat palka.

ARVAMUS | Hando Sinisalu: 2025 (ja kõik järgmised aastad) tuleb keskenduda välisturgudele
Reklaamitööstus on majanduse peegeldus. Ei ole võimalik, et ettevõtjatel läheb kehvasti ja neid teenindavad äriteenuseid pakkuvad ettevõtted õitsevad. Seega tasub vaadata, kuhu seavad fookuse ettevõtted. Ja ettevõtted panevad fookuse välisturgudele.

Üks ring veel! Ehk kuidas on seotud turundus ja liikumiskultuur?
Üha enam räägitakse turunduses kogukondade kaasamisest ning UGC (user generated content) tähtsuse kasvust läbi mõjuisikute kaasamise. Inimestele meeldib autentne ning inimlik sisu. Ka spordis on näha tohutut jooksuklubide ja kogukondade buumi, mida tihtipeale veab mõni entusiastlik saadik.