25.09.2023

Baltic Brand Forumil selgusid Balti riikide parimad brändid

22. septembril toimus viiendat korda Baltic Brand Forum, kus selgusid Balti riikide parimad brändid. Auhindu jagati kaheksas kategoorias: julged brändid, enim armastatud brändid, rohelised brändid, inimlikud brändid, enim armastatud tootjad, kõige kiiremini kasvavad brändid, enim armastatud meediabrändid ja enim otsitud brändid.

Baltic Brand Awards võitjad. Foto: Edmond Mäll

Julged brändid

  • Üldvõitja | IKEA
  • Leedu | Makalius
  • Leedu Turundajate Liidu eriauhind | LIDL
  • Läti | Aerodium
  • Läti Reklaamiliidu eriauhind | Aerodium
  • Eesti | IKEA
  • Turundajate Liidu eriauhind | LHV Pank

Enim armastatud brändid

  • Üldvõitja | Swedbank
  • Leedu | Maxima
  • Läti | Swedbank
  • Eesti | Swedbank

Rohelised brändid

  • Üldvõitja | Madara Cosmetics
  • Leedu | Vinted
  • Läti | Latvijas Valsts meži
  • Eesti | Puhas Loodus

Inimlikud brändid

  • Üldvõitja | Swedbank
  • Leedu | Vinted
  • Läti | CSDD
  • Eesti | Coop Pank

Enim armastatud tootjad

  • Üldvõitja | Kārums
  • Leedu | Vytautas
  • Läti | Kārums
  • Eesti | Värska

Enim armastatud meediabrändid

  • Üldvõitja | Delfi
  • Leedu | lrt.lt
  • Läti | Delfi
  • Eesti | ETV

Kõige kiiremini kasvavad kaubamärgid

  • Üldvõitja | Apple
  • Leedu | Apple
  • Läti | DEPO
  • Eesti | Värska

Enimotsitud brändid (põhineb Google’i trendidel)

  • Üldvõitja | AirBaltic
  • Leedu | AirBaltic
  • Läti | Venipak
  • Eesti | Viking Line

Brand Capitali brändi- ja elustiiliuuring on ligi kaks kümnendit võtnud luubi alla Baltikumi elanike harjumusi. Uuring hõlmab endas üle 600 kaubamärgi ja üle 300 erineva elustiili ja harjumustega seotud küsimuse. Tänavu viis uuringu läbi Norstat, kes küsitles kokku üle 3000 majanduselus osaleva Baltikumi elaniku.

Esmakordselt Eestis toimunud Baltic Brand Forum oli sel aastal pühendatud julgetele tegudele. Üritus võõrustas kümneid brändieksperte, sealhulgas esinesid Contagious’i kaasasutaja Paul Kemp-Robertson, Liquid Deathi loomeosakonna asepresident Andy Pearson, Bolti globaalne brändijuht Maksymilian Malicki, airBalticu Web3 projektijuht Artūrs Garais ja paljud teised.

Üritust korraldasid B40 MAGIC, OMD ja Norstat koostöö TULI, JCDecaux, airBalticu, Google’i, LUX Expressi, Moller Balticu, Elementi, Httpooli, Eco Baltia, Tricksteri, Delfi, TV3 Groupi, IR Nauda and Sky Mediaga.

Autor: Emils Senkans, MAGIC Agency
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt