Uudised

VAATA NOORTE LOOMINGUT | Taeva Pesamuna finalistid on selgunud, võidu nimel heitlevad neli tööd
Taeva Pesamuna võistlustulle asunud tiimid said möödunud laupäeval ülesandeks valmistada kampaania, mis ütleks “Ära väsi Ukrainat toetamast!”. Lahenduse leidmiseks oli neil aega 48 tundi. Nüüdseks on selgunud neli parimat, kes tutvustavad oma töid žüriile.

AI KÜSIB, INIMESED VASTAVAD | Teadmatust on palju, näiteks kas AI-l jätkub ruumi unikaalsusele, empaatiale ja kurbusele
AI, AI ja AI. Vanasti kostusid need kaks tähte, kui suure varba vastu kapinurka ära lõime. Nüüd on see turunduses a ja o. Palusime Ruum 414 disaineril Martin Veismanil ning Luminori turundus- ja brändijuhil Silja Aavil AI teemadel filosofeerida. Tähendab, AI palus, sest kõik küsimused on meie sisendi põhjal tehisintellekti loodud.

VAATA UURINGUT | Miks teeme asju, mida teeme? Dentsu kaardistas tarbijate tegelikud käitumisajendid
Tarbijad võivad käituda küll kindlal moel, kuid käitumise aluseks olevad motiivid on sageli erinevad. Miks inimesed teevad neid asju, mida nad teevad ja millised on nende tegelikud motiivid käitumise taga? Ja miks nende mõistmine on turundajale oluline? Dentsu grupi agentuur dentsu X pani kokku tarbijate tegelikke käitumisajendeid kaardistava analüüsiraporti “Motivations – the why beyond the what”.

INTERVJUU | Tanel Padar: põlgasin oma rokkari imidžit ja elu
Marulise eluga muusik Tanel Padar räägib avameelses intervjuus TULI-le, kuidas ta oma rohkem kui 60 000 Instagrami jälgijale sisu loob; mis brändi tooteid on tal nii palju, et uusi pole enam kuhugi panna ning miks ta laulusõnad olid appikarje. Alustame turundusest ning jõuame hingesoppidesse.

Milline oli esimene Kuldmuna? Eks ikka suur naljanumber
“Eesti reklaam ajab naerma.” Just selle nimega artikkel kõigi aegade esimesest Kuldmunast ilmus 1999. aasta 29. märtsi Eesti Päevalehes. Kiikame ajalukku ning vaatame, kuidas esimest Kuldmuna meedias kajastati.

TULIUUS LIIGE | Disainibüroo Fraktal: Eesti disainil on palju väljakutseid tulemas, peame koos mõtlema, kuidas neist jagu saame
Mis probleemid ootavad Eesti disaini paari aasta jooksul? Mis võitlust peab valdkond pidama? Sellest ja muust räägime TULI värske liikme, disainibüroo Fraktaliga. Minu vestluskaaslasteks on partnerid Tajo Oja ja Martin Voltri ning turundusspetsialist Siiri Soosaar.

Tule Estoniasse ja ole osa koorekihist! Kuldmuna peo piletid on nüüd müügil
On aeg! Reklaami- ja turundusvaldkonna koorekiht koguneb 12. mail Estonia kontserdisaali, et tähistada loovuskonkursi Kuldmuna 25. sünnipäeva. Muideks, samas kohas peeti 1999. aastal ka kõigi aegade esimene Kuldmuna pidu!

INTERVJUU | Rain Lõhmus: minus tekitab pigem tülgastust, kui näen järjekordset kodulaenu reklaami, kus istuvad õnnelikud inimesed
Ettevõtja, pankur ja investor Rain Lõhmus on seotud olnud nii mõnegi (kuri)kuulsa reklaamiga. Üks neist on jõudnud isegi kohtusse. Kuldmuna 25. sünnipäeva eel rääkis LHV asutaja, kuidas reklaamid sündisid ja milline on tema suhe turundusega.