Uudised
VAATA | LHV mikroannetustega on heategevuseks kogutud üle 120 000 euro, uues kampaanias räpib Jalmar Vabarna
Eesti inimesed on küll tublid annetajad, kuid heategevust seostatakse enamasti erinevate hooajaliste kampaaniate ja pühadega. LHV kliendid on saanud alates möödunud aasta algusest annetada aasta ringi väikeste summade kaupa, kogudes nii 20 kuuga heategevuseks üle 120 000 euro.
TULI õhtune üritus Alibi toimub 17. novembril Initiative’is
Tipus võib teinekord olla üsna üksik tunne, ka turunduse tipus. Õnneks meie seltskond teineteist juba üksi ega hätta ei jäta. Nii on tulemas järjekordne Alibi sügishämarusega kaitstud legendaarses Initiative (töö)klubis algusega kell 18.30, kus võtame ka hetke arutada teemal – kuidas turundusjuhtide elu mõnusamaks muuta, et nad kõigi oma tegevuste ja investeeringutega (juhatuse ees) partnerite õlga tunneks.
TULIUUS LIIGE | Tele2 turundusjuht Tiina-Mall Vannastu: väljakutse ei ole teha parimat klienditeenindust, vaid muuta klienditeeninduse mainet
Mässamisest, klienditeeninduse väärtustamisest, vaimsest tervisest ja muust räägib TULI värske liikme Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. “Emotsioon on parem kui seisev vesi,” kirjeldab semiootika haridusega naine Tele2 julgeid reklaame.
VÄLJAMÜÜDUD! Making Sense’i konverentsi piletid on otsas, tutvu neljapäevase kavaga
Making Sense konverents ongi kohe käes. Kolmandal novembril saavad Erinevate Tubade Klubis kokku turundustegijad Eestist ja Euroopast. Tuletame veel kord meelde efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskenduva konverentsi ajakava.
Vaata, kes võivad võita! Esimese TULImusta konkursi finalistid on teada, auhindamine toimub 03.11 kell 16.15
Neljapäeval jagatakse Erinevate Tubade Klubis välja esmakordselt toimuva tulemuskonkursi TULImust autasud. Millistel töödel on lootust võita? Žürii valis saabunud projektide seast välja finalistid.
TULI TASKUHÄÄLING I Kristjan Seema: meie DNA on olla inimeste jaoks olemas üle Eesti
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema räägib meie järjekordses taskuhäälingus järgmise aasta turunduseelarvest, uuest turunduskontseptsioonist, olulistest roheteemadest ettevõtluses ning annab välja n-ö Kristjan Seema Grand Prix silmapaistvaima turunduslahenduse eest.
TULI TASKUHÄÄLING I Margit Kotkas: „Lihtne ja inimlik – nii me disainime oma teenuseid, nii me teeme oma kampaaniaid.“
LHV turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juht Margit Kotkas räägib TULI taskuhäälingus tulemuslikust majasisesest turundus- ja kommunikatsioonitegevusest, väärtustest, uue perioodi turunduseelarvest, kriiside mõjust, kampaaniast „Tommy Cash on pangas“. Sealhulgas jagab soovitusi tulevastele praktikantidele ja turundusõpilastele.
TULI 100. LIIGE | Luminori turundus- ja brändijuht Silja Aav: suurettevõtetes on alati turundusosakonnad, aga võib-olla see on probleem
“Ma ei lähe enam kunagi suurettevõttesse, turundusse ega retail’i,” ütles naerupahvaka saatel praegune Luminori Baltikumi turundus- ja brändijuht Silja Aav, kui teda esmakordselt Luminori tööle kutsuti. “Nüüd istun siin ja söön kõiki oma sõnu!”