Uudised
Kantar Emor: Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti. Esikümnesse jõudsid veel (tähestikulises järjekorras) A.Le Coq, Circle K Eesti, Coop, Farmi, Orkla Eesti, Tallink ja Tartu Mill.
Kolm nõuannet rahvusvaheliseks meediasuhtluseks
Oma esimesed kogemused rahvusvahelises meediasuhtluses sain aastate eest Prantsuse saatkonnas pressiatašeena töötades. Prantsuse ajakirjanikud, kes olid Eestisse tulemas lugu tegema, palusid tihtipeale abi heade kõneisikute leidmiseks. Uuriti ka täiendavat konteksti huvipakkuva teema osas. Nägin lähedalt, kui palju eeltööd välisajakirjanikud teevad enne, kui asuvad lugu tegema.
Kuidas olla sama loovad kui rootslased? “Kui lill ei kasva, siis sa ei süüdista lille, vaid mulda.”
Rootsi loovtööstus on ikka eestlastele eeskujuks olnud. Nad on meile kultuuriliselt ja geograafiliselt lähedal ning neil läheb kenasti – suurepärased põhjused, et naabritele alt üles vaadata ning midagi õppida. Toome teieni põgusa osa Making Sense’il toimunud vestlusest Optimisti juhi Magnus Lužkovi ning SEB loovjuhi Mathias Appelbladi vahel. Fookuses see, kuidas meiegi rootslaste tasemele jõuaks.
Norstati raport: ligi kolmandik eestlastest plaanib tänavu jõulukinkidele vähem kulutada kui mullu
Norstati rahvusvahelisest aastalõpu uuringust selgub, et eestlaste jaoks on jõulude tähistamisel kõige olulisemad pühadega seotud traditsioonid, hubane atmosfäär ja jõuluõhtusöök. Kinkidele kulutavad paljud tänavu vähem kui varasemalt.
TULIUUS LIIGE | PR Strategies: vähesed ettevõtted tegelevad oma unikaalse näo ja karakteri otsimisega
Autoavariist, AI-vahust, keeletajust, väljakutsetest ja paljust muust räägime TULI värske liikme, kommunikatsiooniagentuuriga PR Strategies. Teisel pool lauda on koha sisse võtnud ettevõtte partnerid Inge Rumessen, Helena Loorents ja Triin Tähnas. Kolme peale on neil kamaluga kogemust nii trükimeedias, teles, raadios kui ka avalikus sektoris.
UURING | Eesti inimesed tunnevad rõõmu lihtsatest asjadest
Et mõista, mis teeb Eesti inimesi õnnelikuks, korraldasid meediaagentuur EssenceMediacom ja loovagentuur Taevas Ogilvy kvalitatiivuuringu. Uuringu käigus tehti 40–60 minuti pikkused poolstruktureeritud intervjuud, kus küsiti erineva taustaga ja erinevas eluetapis viibivatelt inimestelt, kuivõrd rahul ollakse enda eluga, millal tuntakse end kõige õnnelikumana ja mida regulaarselt oma heaolu nimel tehakse.