Uudised

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Tippjuhtide nõustaja Mare Pork: inimesed raiskavad oma elu negatiivsete tunnete peale
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

LÕPUTÖÖ | Disaineril ei ole põhjust tehisintellekti karta: tasub meeles pidada, et tehnoloogia üksi imesid ei tee
Kas tehisintellekt võtab tulevikus kasutajakogemuse või -liidese disainerite töö üle? Või jääb ta pigem abimeheks, kes toetab ja täiendab disaineri loomingut? Just neile küsimustele otsis Õnnela Randmaa oma magistritöös vastuseid.

Ekspert annab nõu: kuidas kaitsta oma proovitööd loomevarguse eest?
Proovitöö tegemisel tasub aegsasti läbi mõelda, millised õigused sulle kuuluvad, ja vajadusel tööandjaga tingimused üle rääkida. Nii kaitsed end loomevarguse eest ja väldid olukorda, kus sinu loomingust saab tasuta heategevusprojekt.

INTERVJUU | Korvpalliliidu turundusjuht Eerik Parvits: koondis EMil on nagu korvpalli laulupidu
Eesti korvpallikoondis alustab täna Riias Euroopa meistrivõistluste matšidega. Söötsime tähtsa päeva puhul korvpalliliidu turundus- ja kommunikatsioonijuhi Eerik Parvitsale ette mõned küsimused.

5 suuremat viga, mida turundushangetes tehakse
Turundajate Liidul valmis suvel “Turundusteenuste riigihangete parimad praktikad”, mis aitab tellijatel korraldada paremaid riigihankeid. Juhendit tutvustatakse 11. septembril toimuval üritusel. Muuhulgas on seal ülevaade viiest suurimast veast, mida hankijad riigihangetes teevad.

CASE STUDY | Brändi kogukond kui turunduse uus jõud: Hartwalli Original Long Drinki kommuuni loomine
Longero ehk ametlikult Hartwall Original Long Drink, on viimaste suvede menutoode. Kui uus maaletooja sel kevadel NOH Production digiagentuuriga koostööd alustas, ei olnud olukord roosiline. Brändi sotsiaalmeedia kontod tuli peale maaletooja vahetust nullist üles ehitada. Kes seda hiljuti ise teinud on, teab hästi, et inimesed pole brändide jälgimisest eriti huvitatud.

Kolm Eesti meediaettevõtet valisid esimest korda kvartali parimaid tele- ja raadioreklaame
Kolm Eesti Ringhäälingute Liitu kuuluvat meediaorganisatsiooni hindasid esimest korda ühiselt parimaid tele- ja raadioreklaame. Duo Media Networks, All Media Eesti ja Sky Media esindajad hindasid reklaame, mis olid eetris 2025. aasta teises kvartalis.

Soome legendaarne loovagentuur hasan & partners läks pankrotti ning ärkas seejärel uuesti ellu. Tegevjuht annab aru
“Mul ei olnud just kõige rahulikum puhkus,” muigab uue ja vana hasan & partnersi tegevjuht Riku Vassinen. See ei tule üllatusena, sest hasanis oli pöördeline suvi. Vassinen räägib meile toimunust, tulevikuplaanidest ja turundusest laiemalt.

INTERVJUU | Koomik Maiduk: moraali mul pole, võin viinapoodi reklaamida küll
Sotsiaalmeedias kargab aina tihedamini ekraanile üks lokkidega persoon, kellele meeldib ropendada. Ta nimi on Maiduk – koomik, suunamudija ja reklaamnägu.

Tähtaeg pikendatud! Loovusfestivalile Golden Drum saab soodushinnaga töid esitada 8. septembrini
Loovusfestival Golden Drum on enam kui 30 aastat toonud kokku erinevate riikide loovinimesi. 13.-14. oktoobril toimuvale üritusele on võimalik töid esitada 8. septembri südaööni.