Uudised

Kuldmuna saab uue auhinna, mis seab fookusesse kestlikkuse
Kuldmuna jagab igal aastal välja rohkelt auhindu parimatele töödele. Tänavu on seniste kategooriate kõrval uus eriauhind Maamuna. Selle viib endaga koju projekt, milles leidub kõige rohkem jätkusuutlikkust ning vastutustundlikkust.

INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii I juht Urmas Villmann: mõtlesin, et üks asi, mida ma teha ei taha, on minna žüriisse teiste töid hindama
Kuldmuna žüriide tutvustamist alustame Eesti reklaamilegendist Urmas Villmannist. Tänavu on Kontuur Leo Burnetti loovjuhil ohjata reklaamižürii I. Muidugi räägime konkursijutte, aga kui Villmann istub teisel pool lauda, oleks patt jätta küsimata ka muud.

ARVAMUS | Ranno Pajuri: kas juust on juust ja tomat on tomat ehk kuidas tagada hinnavõrdluste objektiivsus ning õigusselgus?
Hiljuti pälvis ajakirjanduse tähelepanu ühe rahvusvahelise kaubandusketi reklaam, mille õiguspärasusele andsid Läti ja Eesti tarbijakaitseametid erineva hinnangu, kirjutab Coop Eesti turundusjuht Ranno Pajuri.

Sweepi austraallasest digijuht: turundajad peaksid olema kui keskkoolilõpetajad
Agentuuris Sweep on pea pool aastat toimetanud uus digijuht, Austraaliast pärit Julian Poole. Mees, kes sõitnud rikšaga Indiast Nepaali ja bussiga Londonist Bangkokki. Rääkisime seiklushimulise persooniga sellest, kuidas ta Eestisse jõudis, mis talle siinses digiturunduses silma torkab ning miks peaksime kõik olema keskkoolilõpetaja mentaliteediga.

Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist
Eesti suurim tanklakett Olerex soovib uue kampaaniaga “Diiselmootorid looduskaitse alla!” näidata, et kasutades taastuvtoorainest toodetud kütust, on võimalik ka diislikütuse jõul liikuva sõidukiga loodust säästa.

PHD on Adweeki aasta globaalne meediaagentuur
PHD nimetati Adweeki 2024. aasta meediaagentuuriks. Tunnustuse pälvis PHD kolmandat korda ja sel korral on saavutuse taga nii suur tehnoloogiline hüpe kui ka märgilise tähtsusega kliendivõidud, näiteks Uber ja Kimberly-Clark.

LOOVUS TULEB! Kuldmuna 2024 paneb fookuse loovusest tulevale rõõmule, mõnule ja elevusele
Läheb lahti! 2024. aasta Kuldmuna teema on “Loovus tuleb”. Visuaalil askeldavad kuldsed inimfiguurid panevad fookuse meie loometöö aluseks olevale kliendi-, agentuuri- ja tiimisuhetele.

Swedish Matchi esindaja: risk ja kahju aetakse tihti sassi, aga need pole samad asjad
Möödunud nädalal toimunud Making Sense “Riski piiril” rääkisid oma tegevusest ja turundusest ettevõtted, kel on ühed või teised reklaami- või tegevuspiirangud. Sõna sai ka Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.

Turundajad soovivad teenida 2523-eurost netopalka
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 2523 eurot kätte, mida on 5% vähem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Konkurents turundussektoris on aastaga kerkinud 27%.