02.01.2025

Vaata uuenenud brändi! Euroopat vallutav Piletilevi Group saab väljaspool Eestit nimeks PLG

Eesti esimese veebipõhise piletimüügisüsteemi looja AS Piletilevi Group, mis on viimastel aastatel tõusnud Kesk-Euroopa juhtivaks piletimüügiplatvormiks, hakkab uuel aastal väljaspool Eestit kandma kaubamärki PLG.

Piletilevil on Euroopas uus nimi.

Brändiuuendus tähistab olulist sammu ettevõtte arengus, kinnistades samal ajal oma positsiooni Kesk-Euroopa suurima piletimüügi operaatorina. Alustades esimesest veebipõhisest piletimüügiplatvormist Eestis ning laienedes seejärel ka Balti riikidesse, tegutseb ettevõte praeguseks seitsmes riigis, sealhulgas Tšehhis, Poolas, Slovakkias ja Rumeenias. Lühend PLG tuleneb ettevõtte algsest nimest Piletilevi Group. Uus nimi säilitab ühenduse algse kaubamärgiga, pakkudes sellele aga rahvusvahelisemat ja neutraalsemat kuvandit.

Uus nimi PLG ja tunnuslause „Hetked, mis loevad“ kajastavad ettevõtte põhiväärtusi: ausust, tipptaset, innovatsiooni, tõhusust ja tähendusrikaste ühenduste loomist publiku ja unustamatute elamuste vahel. Olgu tegemist muusika, teatri, spordi või kultuuriüritustega – PLG on pühendunud looma hetki, mis on kõigi eludes olulise tähtsusega. 

plg case 1 15

PLG on alates oma loomisest 28 aastat tagasi muutnud piletimüügi tänapäevaseks ja kasutajasõbralikuks. 1997. aasta Michael Jacksoni Tallinna kontserdi piletimüügiks käivitatud Piletilevi on kõik need aastat olnud veebipõhise ja riikidevahelise piletimüügi pidevaks uuendajaks.

PLG juhatuse esimees Sven Nuutmann märkis, et kasutades uusimaid tehnoloogiaid ja kohalikke talente, soovib ettevõte murda piire ja muuta meelelahutuse kõigile kättesaadavaks. “Aastate jooksul oleme laiendanud oma kohalolekut ja tehnoloogiat, et toetada miljoneid kliente mitmetel turgudel, saades Kesk-Euroopa piirkondlikuks liidriks.“

Kaubamärgiuuendus on kooskõlas PLG visiooniga jõuda laiema rahvusvahelise publikuni. Kuigi ettevõte on juba Eesti turuliider ja Kantar Emori andmetel Eesti populaarseim piletimüügiplatvorm, nõudis kohalolek suurtel Euroopa turgudel nime, mis peegeldaks ettevõtte rahvusvahelist ulatust ja tulevikku suunatud lähenemist.

„PLG kaubamärgiuuendus sümboliseerib meie pühendumust pakkuda väärtuslikke hetki publikule üle Euroopa ja veel kaugemalgi,“ lisas Nuutmann.

Tema sõnul jätkab PLG oma tehnoloogia täiustamist, partnerluste laiendamist ja kasutajasõbralike piletimüügilahenduste pakkumist. Tunnuslausega „Hetked, mis loevad“ rõhutatakse grupi pühendumust luua jagatud elamusi, mis inimesi üle maailma ühendavad.

Kaubamärgiuuendus hõlmab värsket logo ja moderniseeritud visuaalset identiteeti, mis peegeldab elavate, mitmekesiste ja kaasavate ürituste vaimu. Uue välimuse ja visiooniga saab tutvuda aadressil www.plgmoments.com

plg case 1 18

Laienemine Kesk-Euroopas

Eelmise aasta suvel alustas PLG Kesk-Euroopas jõulist laienemist, omandades enamusosaluse Rumeenia piletimüügiettevõttes Bilete.ro, Tšehhi turuliidris GoOut.net ning Poola ettevõtetes kicket.com ja biletomat.pl. Mõned nädalad tagasi omandas grupp Rumeenia turul tuntud tegija Ticketing Nation s.r.l., mis haldab piletikeskkondi Entertix.ro ja Myticket.ro.

Brändiuuenduse taga on Eesti valdkonna juhtiv agentuur Velvet, mille disainijuhi Janno Siimari sõnul on koostöö Piletilevi Groupiga üks neist näidetest, kus pikaajaline partnerlus toob välja parima mõlemast osapoolest.

„Aastate jooksul oleme õppinud tundma nii nende äri sisemist dünaamikat kui ka piletimüügi valdkonna eripärasid,” tutvustas Janno Siimar. “See teadmine andis meile vabaduse keskenduda olulisele – kuidas luua bränd, mis kannab endas nii praegust rahvusvahelist PLG-d kui ka homset, juba kordades suuremat globaalset ettevõtet.”

Tema sõnul on uus identiteet kui ülikond – elegantne, aga mugav; pilkupüüdev, aga mitte pealetükkiv.

“Muster sümboliseerib neid hetki elus, mis jäävad meelde, ning värvipalett peegeldab PLG energiat ja innovaatilisust,” märkis loovtiimi juht Siimar. “Me ei püüdnud leiutada ratast, vaid andsime vormi millelegi, mis oli juba olemas – ettevõtte DNA-le, mis on alati olnud suunatud eriliste hetkede loomisele. On sügavalt inspireeriv näha, kuidas Eesti ettevõte võtab kindlal sammul oma kohta maailma tehnoloogia- ja meelelahutusettevõtete seas. PLG teekond on alles pooleli, aga siht on selge ja ambitsioon suur. Oleme uhked, et saame olla osa sellest loost.”

plg case 1 110

PLG, mis kuulub Sven Nuutmanni investeerimisfirmale Angel Rose Capital ja Balti suurimale erakapitali investeerimisettevõttele BaltCap, on rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste korraldamise ettevõte, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Rumeenias, Tšehhis, Slovakkias ja Poolas.

Ettevõte tegutseb turul, mille elanikkond ulatub 79 miljonini. Aastas vahendab PLG 16 miljonit piletit väärtusega 310 miljonit eurot. Kõigi veebisaitide aastane külastuste arv ulatub 116 miljonini, tõestades ettevõtte veebiplatvormi populaarsust ja kasutajasõbralikkust. Nende saavutuste taga seisab 250-liikmeline meeskond.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt