Uudised

Kuldmuna kommunikatsioonižürii juht Ann Hiiemaa: valdkond on praegu tugevam kui kunagi varem
“Kõige edukamad PR-püüdlused ei tekita lihtsalt meediakajastusi – nad kujundavad diskussioone, loovad usaldust ja toovad äritulemusi,” sõnab Ann Hiiemaa. Meta Advisory partner ohjab tänavu Kuldmuna kommunikatsioonižüriid.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Leslie Laasner: mäletan seda valgust, tunnet ja hetke, kui idee tekkis
Me peame rääkima Misfitsist. Alustasin just oma kümnenda sooloalbumi salvestamist ja avastasin, et esimene salvestatud lugu meenutab Misftitsi, räägib hinnatud loovjuht Leslie Laasner oma munamõtiskluses.

Hanno Kindel: arusaadavalt mõjub ainult tulemuspõhistele kanalitele keskendumine turundusjuhile ahvatlevalt, kuid pikas plaanis…
Justkui lugedes Eesti turundajate diskussioone kõige efektiivsemate meediavalikute osas, avaldas maailma juhtiv reklaamiefektiivsust puudutav institutsioon WARC veebruaris põneva artikli „The Multiplier Effect“, kirjutab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.

Kümnes MELT innovatsioonifoorum keskendub Eesti ettevõtete kasvuvõimalustele välisturgudel
15. aprillil toimub Tallinna Kultuurikatlas 10. innovatsioonifoorum MELT, mis sel aastal keskendub ettevõtete kasvule ning uurib lähemalt millised on Eesti ettevõtete võimalused välisturgudel edu saavutamiseks.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii juhid: see konkurss on paljudele tõehetk
Taeva Pesamuna konkurss toob kokku turundusmaastiku tulevikutegijad. Registreerunud tiimid saavad 8. märtsil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Tänavu on võistluse žüriil kaks juhti: Taevas Ogilvy strateeg Toomas Järvet ja sotsiaalmeedia spetsialist Hanna-Maria Mets. Intervjuus räägivad nad, mis on konkursi eesmärk ja milliste väljakutsetega noored silmitsi seisavad.

Enamik töötajaid vahetaks parema palgapakkumise pärast töökohta
84% töötajatest on valmis parema palgapakkumise nimel tööd vahetama, selgus Palgainfo Agentuuri ja tööportaali CVKeskus.ee korraldatud ligemale 7000 osalejaga töötajate küsitluse tulemustest. Vaid 8% ei vahetaks mitte mingi pakkumise korral töökohta.

Loovkirjutaja Mart Kase: agentuuris ega teatrikoolis ei näe asju piisavalt puhtalt ja siiralt
Mart Kase peab tänavu juubelit. Nimelt pakkis ta kümme aastat tagasi oma asjad kokku agentuuris Division, kus töötas loovjuhina, ning kolis koos kaasaga Valgamaale Kaagjärve külla esivanemate tallu. Võttis kitsed, peagi sündisid lapsed, tänaseks on saanud endisest NO99 teatri dramaturgist ja reklaamikirjutajast hoopis Lüllemäe põhikooli direktor. Tegime juubeli puhul kaugkõne Kagu-Eestisse!

Kuldmuna reklaamižürii I juht Rain Pikand: mõtleme üle ning oleme väga arad – seda nii reklaamis, majanduses kui ka valitsemises
Divisioni asutajat ja Eesti reklaamilegendi Rain Pikandit pole mõnda aega TULI veergudel kohanud. Seetõttu võtame jutuajamises temaga turunduse veidi laiemalt käsile. Meenutame olnut ja vaatame ette. Taustal kooruvad munajutud, sest Raini juhtida on Kuldmuna reklaamižürii I.

Tehnopol kutsub reklaamiagentuure idumaailma: usun, et turundajad näevad oma rolli laiemalt kui kujunduste tellijatena
Väikeriigina pole meil luksust olla mitte innovatiivne, sõnab teaduspargi Tehnopol turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristi Jõeäär. Seepärast soovibki ta, et rohkem reklaamiagentuure idumaailmaga tutvust sobitaks. Tehnopoli kiirendi annab selleks võimaluse.

RAHVUSVAHELINE UURING: Eesti mainet on enim kasvatanud Eesti väärtuspõhine välissuhtlus
Täna Londonis avalikustatud riikide mainet mõõtva Global Soft Power Indexi tulemustes langes Eesti möödunud aastaga kaheksa kohta 65. positsioonile. Mõju Eesti positsiooni langusele tuleb Venemaa lisandumisest uuringu paneelriikide hulka. Eesti maine kerkis rahvusvaheliste suhete valdkonnas, kus oleme maailmas kõrgel 45. kohal 193 analüüsitud riigi seas. Eesti suurim väljakutse on jätkuvalt madal rahvusvaheline tuntus, kus oleme 128. kohal. Seevastu maine osas paigutub Eesti aga 63. kohale maailmas.

PANE END KIRJA! Taeva Pesamuna vanusepiir tõusis, esimesed kaks tiimi sõidavad välismaale
Kuldmuna raames toimub taas noortekonkurss Taeva Pesamuna, kus noored reklaamiloojad saavad oma loovuse proovile panna. Seekord ootab pesamunalisi ees mõned muudatused. Konkursile on aega end kirja panna 6. märtsi õhtuni.

Kommunikatsiooniagentuuri SKIA Consult partneriks sai Katrin Tibar
SKIA Consult meeskonnaga liitus pikaajalise kommunikatsioonivaldkonna kogemusega ja teleajakirjanikuna töötanud Katrin Tibar. Psühholoogiaharidusega Tibar on pühendanud osa oma tööelust ka vaimse tervise teemadele, uurinud Tallinna Ülikooli doktoriõppes meeleoluhäireid ja töötanud terapeudina.