Uudised
TULIUUS LIIGE | Tõlkebüroo Eiffeli juht Kaarel Talvoja: me ju kõik tahame lugeda head teksti, aga millegipärast arvame, et selle loomine võiks olla tasuta
Tekste toodetakse üha rohkem, kuid kvaliteeti jääb aina vähemaks, räägib Eiffeli tõlke- ja tekstibüroo juht Kaarel Talvoja. Keskendume intervjuus Turundajate Liidu uue liikmega sellele, kuidas tehisintellekt on muutnud tõlkimist ja sisuloomet ning kuidas saavad turundajad sellest kasu lõigata.
Selgusid armastatuimad brändid Eestis ja Baltikumis
Reedel, 26. septembril toimus Vilniuses Baltic Brand Forum 2025, kus kuulutati välja Baltimaade enim armastatumad brändid kaheksas kategoorias. Eesti, Läti ja Leedu brändid võistlesid tunnustuse nimel regioonis läbi viidud kõige ulatuslikuma brändi- ja elustiiliuuringu Brand Capitali tulemuste põhjal.
EISi struktuur muutub: turismiosakonna juht koondatakse
30. septembril on Anneli Lepp viimast päeva EISi turismiosakonna juht. Turismiosakonna juhi ametikoht koondatakse, turismi rahvusvahelise turunduse tiim hakkab uues EISi struktuuris tööle koostöös teiste valdkondade rahvusvahelise turunduse tiimidega, turismiarendajate meeskond liitub muude ettevõtlussektorite teenuste arenduse tiimidega.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | IKEA Eesti turundusjuht Kadri Vainomäe: turundaja peab olema kõige suhtes hästi paindlik
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
Making Sense’il esineb Oatly vaimne isa, kes soovitab sul turundustiimist loobuda
Tänavu 13.-14. novembril toimuv Making Sense’i konverents toob Tallinnasse John Schoolcrafti, kes lahkus hiljuti Oatly loovjuhi ametist. Just tema oli see, kes koos firma tegevjuhi Toni Peterssoniga pani aluse kaerajoogitootja legendaarsetele, iroonilistele ja ausatele reklaamidele.
TULIMUST 2025 | Eelmise aasta brändikategooria võitja: lihtsad loogikavead jätavad halva maigu
Efektiivsuskonkurss Tulimust toimub juba neljandat sügist järjest. Eelmise aasta brändikategoorias viisid võidu koju Initiative ja Kalev kampaaniaga “Kalevi brändiuuendus”. Et sul oleks töid lihtsam vormistada, uurisime Initiative’i strateegiajuhilt Kätrin Maidlalt, milline on hästi koostatud ja konkursile sobiv töö.
TULI POSITSIOONIUURING | Selgusid Eesti kõige tuntumad ja hinnatumad agentuurid
Täna tutvustatud TULI positsiooniuuring selgitas muuhulgas välja Eesti tuntuimad agentuurid. Samuti saab Rait Faktumi ja TULI koostöös valminud “Turundusagentuuride positsiooni ja rahulolu uuringust” teada, millised on olulisemad väljakutsed turunduses; miks agentuuride teenuseid kasutatakse jpm.
Brändiekspert Leila Fataar: inimesed arvavad, et relevantsus tähendab edukat TikToki kampaaniat. Ei tähenda
Ühest edukast sotsiaalmeediakampaaniast ei piisa, et bränd oleks kultuuriliselt relevantne, räägib 26. septembril Baltic Brand Forumil esinev Leila Fataar. Londonis elav rahvusvaheline brändi- ja ärikonsultant jagab nippe, kuidas muuta oma bränd usutavalt kultuuri osaks.
Vaata, millised organisatsioonid on tudengite seas kõige atraktiivsemad!
2025. aasta Eesti suurima ja pikaajalisema tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabelid põhinevad ligi 7000 Eesti inimese hinnangul. Uuringus osalesid nii kogenud töötajad kui ka tudengid kutse-, bakalaureuse, magistri- ja doktoriõppe erialadelt 45-st Eesti kõrg- ja kutsekoolist.
Balti Jaama Turu tagahoov on saanud uue elu ja nime
Balti Jaama Turul on alati olnud mitu nägu. Kui peahoones käib päeval vilgas sagimine ja kauplemine, siis turuhoone taha jääv ala on oma elu elanud pisut iseseisvalt – kord Depoo nime all, kord lihtsalt üürnike seas levinud nimetusega “Balta hoov”. Nüüd on sellele antud aga uus ja ametlikum nimi: Balti Jaama Turu Hoov.
Pool miljonit inimest ja null eksimisruumi – Eesti ettevõte mängib maailmakaardil ja on loonud teenusemudeli, mis on Eestis ainulaadne
Kuidas murda laia maailma? Sellest räägib üritusturundus- ja loovagentuuri Milestone ning produktsiooniettevõtte Radiustech eestvedajaga Maris Altsoo.
Havase inspiratsioonipäev | Kuidas vältida keskpärasust, kui meil on 78% brändidest täiesti ükskõik?
Värskest Havasi “Meaningful Brands” rahvusvahelisest uuringust ilmnes, et inimesed on brändide suhtes iga aastaga üha apaatsemad: 78% neist võiks homme maailmast kaduda ja meil oleks sellest täiesti ükskõik.
Tulimusta brändikategooria ootab töid! Loe, mida võistlusele saata
Tahad Tulimustal auhinna võita? Siis tasub seda lugu lugeda. Tõstame järgnevatel nädalatel esile parimaid varasemate aastate töid ning toome välja nende tugevused. Nii on sul lihtsam valida, mis tööd millisesse kategooriasse esitada. Alustame brändikategooria kahe alamkategooriaga: brändi kontakt ja brändi kohalolu.