Uudised

KAMPAANIA | HAVAS Creative motiveerib kampaaniaga “PÕHIJÕUD” kõiki neid inimesi meie ümber, kes moodustavad reservväena riigikaitse olulisema osa
Need mehed ja naised treenivad end õppekogunemistel, et kriisis valmis olla ja teha seda, mida riigi kaitsmiseks vaja on. “Riigikaitse on meie kõigi teema, mistõttu on meil hea meel, et saime selle edendamisesse oma kolm veretilka anda. Meie point on tegelikult väga lihtne – reservväelased, kes moodustavad meie riigikaitse PÕHIJÕU, on inimesed meie ümber, kes lähevad siis, kui kutsutakse,” selgitas Toomas Verrev, HAVAS Creative loovjuht. “Tegime sellise loovlahenduse, et kutse saanutel oleks veel rohkem “meie tunne”, nad tunneksid end PÕHIJÕUna.”

INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Pärtel Vurma: AI ei asenda põnevaid vestluseid, eksperimenteerimist ja avastamist
Värske ilme saanud digikategooria žüriid juhib tänavu disainiagentuuri Velvet juht Pärtel Vurma. Uurisime, miks muudatusi vaja oli; milline on veebilehtede olevik ja tulevik ning mida töid esitades tarvis tähele panna.

TULIUUS LIIGE | EOK turundusjuht Margus Kiiver: mõnel pole probleemi teha 150 kg kangiga kükke, aga kord kuus Instagrami stoori tegemisest tuleb higipull otsaette
Udustatud logodest, muutuvast sponsorlusest, persoonibrändist ning (mitte)arvavatest sportlastest räägime Margus Kiivriga. TULI satsi värskeima liikme, Eesti Olümpiakomitee, turundusjuhiga.

ARVAMUS | Olga Peresild: Euroopa suurimad meediakontsernid kaebasid Google’i kohtusse. Mida see turundusmaastikule tähendab ning mida õppida?
Google on viimase kümne aasta jooksul saanud reklaamijatele üheks suurimaks ja olulisemaks platvormiks. Hiljuti teatasid 32 Euroopa meediakontserni, et nad esitavad Google’i vastu hagi, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liige ning EssenceMediacom Estonia juht Olga Peresild.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Joonas Veelmaa esitleb: “Pesamuna kannatused, tragikomöödia neljas vaatuses”
Taifuuni loovjuht ning mulluse Kuldmuna Grand Prix võidutiimi osaline Joonas Veelmaa meenutab oma konarlikku teekonda esimese munani. Oma roll on nii rahakitsikusel, Red Bullil kui ka erakordselt koledal tööl.

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii II juht Jaanus Tamme: tasub meeles pidada, et klient ei ole mitte kunagi rumal
Heal disaineril on anne, tunnetus ja erksad antennid, räägib disainer Jaanus Tamme, kelle ohjata on Kuldmuna disainižürii II. Intervjuus jutustame temaga haridusest, välisklientide teistsugusest suhtumisest ning kiirdisainist.

Raplas näeb pühapäeval Cannes’i reklaame, mille keskmeks on naine
Cannes Lions She Showcase on hariv kinoseanss maailma sotsiaalkampaaniatest ja reklaamidest, mida ühendab üks mõõde – naine. Seanssi on sel pühapäeval, 10. märtsil võimalik näha Raplas, Naiste Ööde Filmifestivali raames Raplas.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Madis Ots: sellele tootele tehti reklaami harva, sest asi müüs niigi
Auhindade mõttes algas mu karjäär korraliku boost’iga – võitsin oma esimese Kuldmuna kohe esimesel aastal valminud töö eest, kirjutab Salama loovjuht ja partner Madis Ots.

Saksa digiagentuuri 21TORR disainijuht Isabell Höffner: empaatia ei seisne alati üksteise vastu kena olemises, vaid avatuses näha inimesi nii, nagu nad on
21TORR on digiagentuur Saksamaal kontoritega Stuttgartis ja Reutlingenis. Nende leivaks on lisaks veebilehekülgede loomisele digitoodete, äppide ja komplekssete digitaalsete ökosüsteemide ehitamine ning haldamine. Igal aastal pakivad nad kogu
tiimiga kotid – ja arvutid – ning asuvad välisriiki pop-up kontorit kogema. Omamoodi kultuurivahetusprogrammina tähendabki see terve kuu pikkust kaugtööd ja kohaliku eluga tutvumist.

Google on üle minemas Consent Mode’i täiendatud versioonile. Mida see kasutaja jaoks tähendab?
Isikuandmete korrektne kasutus on jätkuvalt aktuaalne ja (digi)turundajal tuleb nendega seonduvatel uuendustel silm peal hoida. Üheks uuenduseks, millega peab arvestama, on Google Consent Mode’i uusim versioon, mille eiramisel on edaspidine digiturundamine oluliselt raskendatud.