Uudised

Kas like’id või reaalsed päringud? Kas ja kuidas B2B ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat.
Igavad postitused, 2-3 like’i enda töötajatelt,
peaaegu välja surnud kontod, kuhu postitatakse siis, kui kellelgi meelde tuleb
või kui sekretäril teiste tööde kõrvalt lõpuks aega leidub. Edasijõudnud kasutavad boosti
ja koguvad ka rohkem like’e, kuid mingil põhjusel ei konverteeru need like’id päringuteks. Kas tuleb tuttav
ette? Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue annab nõu, kuidas üks B2B ettevõte võiks
kasutada sotsiaalmeediat.

Turundajate Liitu asub juhtima Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu
(TULI) juhatus valis täna seoses senise juhi Signe Kõivu ametist lahkumisega
uue juhi, kelleks sai aastaid loovagentuuris Optimist tegutsenud, Telia erakliendi
turundust juhtinud ja start-upi Votemo kaasasutanud Maarit Mäeveer.

7 kasulikku fakti suveürituste ligipääsetavuse kohta
Meie seas toimetavad pikad ja lühikesed inimesed, mõni lonkab või liigub abivahendi abil. Kõik ei näe või ei kuule ümbritsevat ühtemoodi või üldse mitte. Meie hulgas on ka neid, kes saavad aru ainult lihtsatest sõnumitest. Teenuste ja toodete pakkumisel, aga ka ürituste – näiteks suvepäevade – korraldamisel on väga oluline tagada ligipääsetavus kõigile. Sellega laieneb oluliselt üritusel osalejate ring, kirjutab puudega inimeste pikaaegne eestkõneleja ja sotsiaalministeeriumi peaspetsialist Tiia Sihver.

Tele2 uus turundusdirektor palkas Läti reklaamiagentuuri
Sellest aastast töötab Tele2 Eesti turundusdirektorina Ines
Estrin, kes on varasemalt juhtinud ERGO kindlustuse turundustiimi ning töötanud
Swedbanki turundus- ja partnersuhete osakonna juhina. Ines räägib, miks Eesti
üks suurimaid reklaamiostjaid Tele2 otsustas palgata Läti reklaamiagentuuri Not
Perfect ning mida ettevõttel veel turundusvaldkonnas põnevat plaanis on.