Uudised

TULI esimene välisreis “Making Sense of Copenhagen” on nüüdsest avatud kõigile!
25.–26. septembril toimuva reisi eesmärgiks on leida Eesti turundajatele ja agentuuridele ärikontakte Taanist, tutvuda kohaliku ärikultuuriga ning saada inspiratsiooni turundajatelt ja loovmeeskondadelt. Kaasatud on Taani agentuurid, kliendid, Eesti Suursaatkond Taanis ning EAS.

Meediaagentuuri Mindshare uus tegevjuht on Maarja Kaalep
Mindshare Eesti etteotsa asus 15-aastase
turunduskogemusega Maarja Kaalep. Enne seda töötas Maarja Tallink Grupis, kus ta
kolm aastat juhtis Eesti turundustiimi ning kaks aastat vastutas üle grupi
digiturunduse eest. Lisaks sellele on tal pikaajaline kogemus meediaagentuurist
MediaCom, kus ta 7 aastat haldas klientide meediategevusi.

TULI soovitab. Taivi Koitla räägib, kust ta inspiratsiooni ammutab: mida loeb ning milliseid konverentse külastab
Teeme algust tuliuue rubriigiga, kus TULI liikmed jagavad valdkonnapõhiseid ja miks ka mitte valdkonnaväliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui ka muu inspireeriva kohta. Esimeste soovitustega sütitab TULI juhatuse liige, Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektor ning Toidufilmide festivali kaasasutaja Taivi Koitla.

Optimist meelitab välisriikide ettevõtteid Eestis oma digiteenust testima
“Maailma mõistes on Eesti mõnusalt miniatuurne riik. Enne suurte globaalsete investeeringute tegemist on see unikaalne võimalus testida oma teenust ja saada tagasisidet kogu populatsiooni lõikes,” ütleb Optimist Digitali juht Olari Tõnison.