Uudised
ETKALiga liitus ainulaadne sihtturundusagentuur
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Artist Media OÜ, kes on ainulaadne sihtturundusagentuur Eestis. “ETKAL on kujunemas Eesti turunduse ümarlauaks, kus arutatakse olulisi teemasid. Eesmärgid, mille poole püüeldakse, on ambitsioonikad ja vajalikud. Tänaseks uuenenud Artist Media soov on nende täitmisel abiks olla ja oma valdkonna turuliidrina tundub see lausa kohustuslik,” märkis Artisti ärijuht Marek Kaptjuh.
Chris Robbins: on palju juttu, kuid vähe tegusid
Pikaaegse rahvusvahelise kogemusega Tele2 tegevdirektor Chris Robbins usub, et kuigi Eesti näib telekomisektoris innovatiivsuselt esikohal, siis reaalseid tegusid selle tõestamiseks jääb veel väheks. Samuti jääb tema hinnangul nii sektoris kui ka Eestis laiemalt puudu kliendikesksest lähenemisest.
15. ja 16. oktoobril näidatakse neljas Eesti kinos maailma parimaid reklaame
15. ja 16. oktoobril näidatakse neljas Eesti linnas – Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Kuressaares – rahvusvaheliselt auhinnatud reklaame „Cannes Lionsi 2018. aasta parimad reklaamfilmid“ eriprogrammi raames. Apollo Kino kinolinale jõuavad reklaamimaailma Oscariga tunnustatud klipid, mis on suurepäraselt teostatud ja pakuvad nauditavat elamust igale kinokülastajale.
ETKALiga liitus esimene meediaagentuur
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Initiative, kes on ühtlasi esimene meediaagentuur liidus. “Kuna ETKALi ambitsioonid on sümpaatsed ja nägemus Eesti turundusmaastiku arendamisest kattub meie omaga, otsustasime sellesse ka endi panuse anda. Initiative on edumeelne ja oma mõttelaadilt vähem-juttu-pikem-samm-tüüpi-ettevõte, mistõttu on ETKAL aktiivse ja reaalselt toimiva kooslusena meile vägagi sobiv väljund,” märkis Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
Värske uuring näitab, et agentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole
Äsja valminud uuring “Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018” annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
ETKAList sai uue lähenemisega Turundajate Liit
Eesti mainekamaid turundusagentuure koondav Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL) kannab nüüdsest nime Turundajate Liit (TULI). Uue nimega kaasneb uus lähenemine, millele vastavalt saavad edaspidi liikmeteks ka valdkonna tegijad väljaspool agentuure.
Toby Brown: bränd, näita ennast!
Turundusagentuuri Eatbigfish (UK) strateegiadirektor Toby Brown soovib, et brändidel oleks rohkem julgust silma paista ja muutusi ellu viia. Challenger thinking mõtteviisi järgijana usub ta, et edu saadab just neid brände, kes julgevad ujuda vastuvoolu.Challenger thinking ehk väljakutseid esitav mõtteviis on miski, mida Toby Brown jagab nii oma kolleegidega agentuuris Eatbigfish kui ka klientidega, kes tulevad otsima teistsuguseid, kohati lausa mässumeelseid lahendusi. Juba sel kuul konverentsi “Making Sense” esinejana Tallinnasse saabuv Brown selgitab, mis on selle kõige taga.