Uudised
Eesti naasis City Nation Place Awardsilt kahe võiduga
Eesti pälvis City Nation Place Awardsil kategooriavõidu nii digiriigi mainekujunduskampaania kui ka nutika andmekasutuse eest Eesti brändis. Ühtlasi on Eesti esimene riik konkursi ajaloos, kellele anti võit kahes kategoorias. Aasta kohabrändi tiitliga tunnustati Sheffield’i piirkonna bränditiimi Suurbritanniast, 2022. aastal võitis sama tiitli ka Eesti.
KIIRUSTA! Making Sense’i konverents toimub juba sel nädalal, viimased piletid saadaval
Kohe-kohe (13.-14. novembril) koguneb turundusrahvas Eesti Rahvusraamatukogus toimuvale Making Sense’i konverentsile. Kui soovid ka tulla, tasub kiirustada, sest alles on viimased piletid.
CASE STUDY | Riigieelarve ei ole lihtsalt numbrite kogum, vaid teenus
Riigieelarve on üks riigi alusdokumentidest, mis mõjutab kõiki ühiskonnagruppe, poliitikutest üksikisikuteni. Eesti eelarve arendused eristuvad teiste riikide võrdluses unikaalsena: meie riigieelarve andmed on digitaalsel juhtimislaual visualiseeritud ning filtreeritavad. Sellest kirjutab rahandusministeeriumi eelarvepoliitika valdkonna teenusedisainer Jane Jakobson.
TULIUUS LIIGE | MBD juht Erki Heinsaar: AI on veidi nagu geenius, kel on raamatutarkus, aga kes ei oska poest vorsti osta
“Iga aasta mõtlen, et okei, nüüd vast läheb agentuurielu kergemaks, aga ei lähe,” sõnab Eesti suurima digimeedia agentuuri Mediabrands Digital (MBD) juht Erki Heinsaar. Räägime Turundajate Liidu värske liikmega muutuvast maailmast ja turundusest, Eesti meediamaastikust ja muust.
PARIMAD TEADA! Selgusid tööd, mis hakkavad võistlema Tulimusta auhindade nimel
Neljandat korda toimuva Tulimusta parimad selguvad juba järgmisel neljapäeval – Making Sense’i konverentsi esimese päeva lõpus. Eile kogunes žürii, kes valis 63 töö seast välja parimad.
INTERVJUU | Koolitaja Aaron Hutchinson: peaaegu kõik agentuurid räägivad sarnast juttu ja kiidavad end liiga palju
Agentuurid peavad mõistma, et nad ei ole kangelased, vaid nõuandjad, ütleb Win Without Pitchingu programmi koolitaja Aaron Hutchinson. Mees saabub novembris Tallinnasse, et anda paaritunnine tasuta seminar ning kahepäevane tasuline koolitus.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Maarja-Liis Toomik: ettevõte peab 28 päeva aastas minuta hakkama saama
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
HELIBRÄND | Kas sina tead, mis häält teeb //kood?
Just sellele küsimusele on Black Cat White Cat Music (eesotsas Sander Möldriga) ja KAGU_the_agency vastust otsinud. Kõigest kuus kuud kestnud protsessi lõpuks on KAGU poolt ehitatud ja BCWC poolt musitseeritud uhke brändiprotsess vilja kandnud ning vastus kauniks ning – mis peamine – funktsionaalseks teoseks salvestatud.