Uudised

La Ecwadoriga liitusid sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja kliendikogemuse juht Marie Ojamaa
La Ecwadori meeskond on saanud rikkamaks kahe kogenud spetsialisti võrra. Mõlemad oma valdkonna andekad tegijad, kelle kogemused, ideed ja energia aitavad pakkuda klientidele veelgi paremaid lahendusi.

TULIUUS LIIGE | FIFAA: Ballzy’s said kokku kreatiivsus, julged ideed ja võimalus neid ellu viia
“Kas see on tõesti Eesti bränd!?” on küsimus, mida inimesed tihti Ballzy kohta küsivad. Sellest, mis Ballzy eriliseks teeb, räägivad ettevõtte turundusjuht Aleksandr Dmitrijev ning Ballzy emafirma FIFAA tegevjuht Karel Loide.

Viska pilk peale! Silmapaistvad, mõtlemapanevad ja veidralt naljakad klipid ehk valik Super Bowl 2025 reklaame
Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmäng Super Bowl on igal aastal üks oodatuimaid sündmusi. See ei ole ainult võitlus tiitli nimel, vaid ka võimalus brändidele, kus oma loovusel särada lasta. Siinkohal valisimegi välja mõned reklaamid. Head vaatamist!

Bolti tööandja turunduse tiim: 24 miljonit näitamist tänu oma töötajate postitustele
Grete Kivi ja Kadi Poll on Bolti tööandja brändingu tiim, kes veavad kahekesi eest Bolti tööandja brändi üle kogu maailma. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Polli ja Kiviga tööandja turundusest, selle lehtrist, mõõdikutest ja eelarvest, LinkedIn reklaamidest ning Bolti LinkedIni väljakutsest.

Loovstrateeg Sven Luka noorte uudissõnadest: tuleb leida tasakaal, mida ja kus kasutada
Stan ei tähenda enam lühendit nimest Stanley. S ja t tulevad sõnast stalker ning a ja n sõnast fan – ehk siis tegu on kellegagi, kes jälgib ja fännab. Emo’d on samuti nüüdseks minevik ja nende asemel tegutsevad E-boy’d ja E-girl’id, kes on justkui emo’d, kuid kasutavad eneseväljenduseks internetti.

Digiagentuuri soovitused: kuidas iga turundusele kulutatud euroga rohkem tulemust tuua?
Tänapäeva turundusmaastikul, kus iga euro loeb, on konversioonide mõõtmine hädavajalik tööriist. Kui varem peeti seda vaid e-poodide pärusmaaks ostude jälgimisel, siis tegelikult saab seda edukalt rakendada igasuguste veebilehtede puhul, olenemata ärivaldkonnast.

INTERVJUU | Leslie Laasner liikus Utopiast edasi: Pardon My French, aga mind palgatakse siis, kui kellegi ajud on tagaistmele segi lastud
Leslie Laasner saabub intervjuule pea magamata. Ööpimeduses kippus ligi kihk veereda masinaga mööda tühja Tallinnat. Unetusele lisas uue mõõtme vastu hommikut raadiost kõlanud hiljuti meie seast lahkunud režissööri David Lynchi filmide muusika. “Olen praegu nagu mingis “Mulholland Drive’i” maailmas,” viitab ta Lynchi 2001. aasta teosele. “Kusagil unenäo ja ärkveloleku vahel.” Sobiv seisund, et rääkida suurest elumuutustest – sündinud on taaskord uus b(r)änd.

INTERVJUU | Taeva tegevjuht Rein Iida: ebaprofessionaalseid turundajaid ja tulemusteta suurustlejaid lisandub kiirema tempoga kui kunagi varem
Taevas Ogilvy võitis mullu portsu erinevaid auhindu. Käisin külas, et uurida, kuidas see õnnestus. Võidujuttude taustal kõlab mure Eesti turunduse ja majanduse üle. Aga las tegevjuht Rein Iida ja loovjuht Heiki Urbala pajatavad ise.

2025. aasta turundustrend | Ligipääsetava turunduse ja kommunikatsiooni läbimurre Eestis
Olles tutvunud erinevate turundustrendide ennustustega aastaks 2025, torkab silma üks oluline teema, mida seni pole Eestis kuigi palju käsitletud, kuigi võidukäik on juba alanud ja selle mõju kasvab kiiresti. See on ligipääsetav turundus ja kommunikatsioon.

Bo Britt Peet: praegu on täpselt see aeg, mil vaadata, kas turundust saab efektiivsemalt teha
“Olen kuulnud murelikke küsimusi, et kas on liiga hilja hakata kommunikatsiooni automatiseerima,” räägib automatiseeritud turunduse ekspert Bo Britt Peet. “Halloo – pane kasvõi üks hästi kirjutatud ja selge “Tere tulemast” e-kiri laivi ja sul on juba rohkem, kui pooltel konkurentidel. Seda, miks ja kuidas seda kõike teha, õpetab ta 20. veebruaril toimuvas töötoas.