Uudised

Vaata, millised organisatsioonid on tudengite seas kõige atraktiivsemad!
2025. aasta Eesti suurima ja pikaajalisema tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabelid põhinevad ligi 7000 Eesti inimese hinnangul. Uuringus osalesid nii kogenud töötajad kui ka tudengid kutse-, bakalaureuse, magistri- ja doktoriõppe erialadelt 45-st Eesti kõrg- ja kutsekoolist.

Balti Jaama Turu tagahoov on saanud uue elu ja nime
Balti Jaama Turul on alati olnud mitu nägu. Kui peahoones käib päeval vilgas sagimine ja kauplemine, siis turuhoone taha jääv ala on oma elu elanud pisut iseseisvalt – kord Depoo nime all, kord lihtsalt üürnike seas levinud nimetusega “Balta hoov”. Nüüd on sellele antud aga uus ja ametlikum nimi: Balti Jaama Turu Hoov.

Pool miljonit inimest ja null eksimisruumi – Eesti ettevõte mängib maailmakaardil ja on loonud teenusemudeli, mis on Eestis ainulaadne
Kuidas murda laia maailma? Sellest räägib üritusturundus- ja loovagentuuri Milestone ning produktsiooniettevõtte Radiustech eestvedajaga Maris Altsoo.

Havase inspiratsioonipäev | Kuidas vältida keskpärasust, kui meil on 78% brändidest täiesti ükskõik?
Värskest Havasi “Meaningful Brands” rahvusvahelisest uuringust ilmnes, et inimesed on brändide suhtes iga aastaga üha apaatsemad: 78% neist võiks homme maailmast kaduda ja meil oleks sellest täiesti ükskõik.

Tulimusta brändikategooria ootab töid! Loe, mida võistlusele saata
Tahad Tulimustal auhinna võita? Siis tasub seda lugu lugeda. Tõstame järgnevatel nädalatel esile parimaid varasemate aastate töid ning toome välja nende tugevused. Nii on sul lihtsam valida, mis tööd millisesse kategooriasse esitada. Alustame brändikategooria kahe alamkategooriaga: brändi kontakt ja brändi kohalolu.

TULIUUS LIIGE | Duo Media Networksi juhatuse esimees Jüri Pihel: näen iga päev telekampaaniaid, mille kodutöö on tegemata. Ei ole vaja ümber nurga mingit segast ajada
Keeruline on leida televisiooni hinge avamiseks paremat inimest kui Jüri Pihel – kõigis kohalikes suurtes telekanalites töötanud mees on TULI värske liikme Duo Media Networksi juhatuse esimees. Koos ettevõtte turundusjuhi Martin Tammega räägivad nad mulle, miks televisioon elus püsib.

Turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) 7. lend stardib 1. oktoobril
TUJU programm on mõeldud turundusjuhtidele, kes soovivad olla paremad juhid oma tänases rollis või teha karjääriredelil samme tippjuhtkonda. Programm kasvatab eneseteadlikkust, enesekindlust ja isiklikku mõju. TULI liikmetele kehtib soodushind -15%!

Kommunikatsioonijuhtide Liit seab fookusesse organisatsiooni uuendamise ja uute liikmete kaasamise
Suvisel üldkoosolekul volitused saanud Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) uus juhatus valis erialaliidu presidendiks tagasi Margus Metsa. Liidu alanud hooaja eesmärk on värskendada EPRA brändi, kaasata uusi tegijaid ja pakkuda liikmetele senisest rohkem enesearendamise ja kogemuste jagamise võimalusi.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Meliva turundusjuht Kertu Kuusik arutles selle üle, milline turundaja olema peaks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Agenda PR käivitas kommunikatsioonijuhtimise akadeemia
Eesti suuremate kommunikatsiooniagentuuride hulka kuuluv Agenda PR asutas koolitustele suunatud haru Agenda Akadeemia, mis pakub juhtidele ja spetsialistidele erinevaid koolitusformaate, alates strateegilisest kommunikatsioonist kuni intervjuutreeningu ja kriisiõppuseni.

GALERII JA SALVESTUS | Möödunud nädalal tutvustati hangetejuhendit ning jagati praktilisi soovitusi paremate hangete korraldamiseks
Möödunud neljapäeval ehk 11. septembril tutvustati juhendit “Turundusteenuste riigihangete parimad praktikad”, mis aitab tellijatel korraldada paremaid riigihankeid. Kui sa ei saanud kohale tulla, siis nüüd on sul võimalus seminari järele vaadata.

Tähtaeg pikendatud! Golden Drum kutsub kuni 30-aastaseid noori osalema noortekonkursil, töid saab esitada 22. septembrini
Sloveenias toimuva Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi tänavuseks ülesandeks on valmistada plakat(id) Mastercard Sloveniale teemal “Jump into a World Where Everyone Belongs”. Osalema on oodatud alla 30-aastased noored, tähtajaks 22. september.