Uudised

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Kätlin Sepp: reklaam ei pea olema pöörane, reklaam peab olema mõjus
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Sinu võimalus särada: BalticBest 2025 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 12. augustini
Iga-aastane rahvusvaheline väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tuleb taas ja toimub otseülekandena 27. augustil. Tähtaeg tööde esitamiseks on pikendatud 12. augusti kella 17ni ehk tööpäeva lõpuni.

Bigbankist Delfi Meediani, Omnivast Comodule’ni – miks turundusjuhid valivad TUJU arenguprogrammi
Kas turundusjuhid ise on saanud juhtidena piisavalt tuge ja arenguvõimalusi? Turundusvaldkond on viimastel aastatel liikunud vaid reklaamikampaaniatest palju kaugemale – kaasaegne turundusjuht on strateegiline äripartner, kellel on oluline roll kogu organisatsiooni suuna kujundamises. Sügisel alustav EBSi Turundusjuhi arenguprogramm on loodud just neile, kes tahavad rohkem mõista, kuidas juhtida inimesi ja protsesse.

Sander Rebane: näitlejast turundusjuhiks – kuidas jutustada lugusid, mis päriselt puudutavad?
Kuidas leida üles oma hääletoon või mõista, et sul veel pole seda? Kas alati peab midagi ütlema? Ja mis vahe on loomingul ja loovusel? Kirjanik Eia Uus vestles Elisa Stage’i stuudios Tallinna Linnateatri turundusjuhi ja näitleja Sander Rebasega. Nad rääkisid ausalt ja otse sellest, mis päriselt loeb: tähenduslikkusest, turunduse rollist ja sellest, miks vaikus on mõnikord kõnekam kui ükskõik kui hea kampaania.

LÕPUTÖÖ | Kuidas arendada keskkonnateadlikku meenevalikut: Tallinna Tehnikaülikooli kogemus
Tänapäeva maailmas on jätkusuutlikkus üha olulisem teema, mõjutades nii avaliku kui ka erasektori organisatsioonide tegevusi. Ka Tallinna Tehnikaülikool on seadnud eesmärgi saada kliimaneutraalseks aastaks 2035, kirjutab Merilin Saar, kes tutvustab oma magistritööd “Jätkusuutlikkusega seotud väljakutsed Tallinna Tehnikaülikooli meenete näitel”.

Taivi Koitla ülevaade: selle suve viis – noodid, mis häälestasid turundusmaailma
Suve viimane kuu on alles alanud, ent meid on raputanud nii globaal- kui ka sisepoliitilised teemad, majandusuudised, looduskatastroofid, ettevõtlusšokid, turundusskandaalid ja palju muud, kirjutab Taivi Koitla.

Suve suurüritusi korraldanud Priit Mikk sai sõbraks lauluväljaku iga rohuliblega
Priit Mikk veetis suure osa suve esimesest poolest Tallinna lauluväljakul. Mitte niisama lulli lüües, vaid tööd rügades. Imagine Dragonsi, Justin Timberlake’i ja AC/DC’i kontsertidel töötas ta site manager’ina ehk vastutas platsi ehitamise ja toimimise eest. Laulupeol oli mehe rolliks korraldusjuht ning tema õlul oli kogu üritus. Palusime üritusturundusagentuuri Amazing Productions juhil muljetada.

INTERVJUU | Kristel Martis: kui klient on leti ääres ja temalt ei suudeta raha ära võtta, tuleb nutt peale
“Muidugi,” vastab Kristel Martis, kui uurin, kas on mõnus, kui ei pea iga päev turundama. Ta on enda jaoks täiesti enneolematus olukorras. Viimati Viru Keskuse turundusjuhina töötanud naine on märtsist alates puhanud ning valdkonnas toimuvat kõrvalt kiiganud.

Haara võimalusest kinni! TULI liikmed saavad rahvusvahelistele üritustele soodsamalt
Turundajate Liidu partnerid kutsuvad TULI liikmeid mitmetele mainekatele sündmustele, mis toimuvad nii Eestis kui ka välismaal. Vaata, millistele üritustele saad krabada pileti soodsamalt!

SUVEANKEET | Indrek Viiderfeld: ideaalses stsenaariumis saab Eesti MMile, sellest tehakse film, mis võidab Oscari ja meie teeme filmile reklaami, mis võidab Cannes’is
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega Tabasco tegevjuhti Indrek Viiderfeldi.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Foruse turundusjuht Berit Väljaots: mind panevad alati imestama turundajad, kes ütlevad, et nad uudiseid ei loe
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

Golden Drum kutsub kuni 30-aastaseid noori osalema noortekonkursil, tähtaeg on 12. september
Sloveenias toimuva Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi tänavuseks ülesandeks on valmistada plakat(id) Mastercard Sloveniale teemal “Jump into a World Where Everyone Belongs”. Osalema on oodatud alla 30-aastased noored, tähtajaks 12. september.

Puhas Loodus sai uued pakendid: eesmärk oli, et pakend räägiks sama keelt, mis toode
Kodumaine keha- ja juuksehooldusbränd Puhas Loodus sai hiljuti uue visuaalse identiteedi ja värsked pakendid. Muudatuse tagamaadest pajatavad AD Angelsi partner ja loovjuht Kärt Villmann ning Puhast Loodust tootva Orto turundusjuht Reelika Rannamaa.