Uudised
LinkedIn – ära karda rambivalgust, sinu arvamus loeb
“Ettevõtete jaoks on LinkedIn suurepärane tööriist koostööde peegeldamiseks, jagamaks parimaid praktikaid ja edulugusid – seda juhul, kui neid lugusid jagavad juhtivtegelased ja ettevõtete omanikud, kes saavad positsioneerida end oma tööstuse arvamusliidritena,” kirjutab kommunikatsioonibüroo Dalton partner ja digistrateeg Madis Trei, kes soovitab kasutada LinkedIni kui ettevõtte kuvandi ehitamise tööriista.
13. augustil TULI networking õhtu loovagentuuris Imagine\TBWA
Vajad Alibit? Kes ei vajaks! Järjekorras neljas TULI networking õhtu Alibi toimub neljapäeval, 13. augustil algusega kell 19:00 loovagentuuris Imagine/TBWA. Osalema on oodatud kõik TULI liikmed!
EAS aitab ekspordi suurendamiseks kaasata rahvusvahelisi eksperte
06.07.2020
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) avas uue teenuse, mille abil saavad ettevõtted kaasata rahvusvahelise kogemusega ekspordi ja tootearenduse eksperte. Eksperdid toovad ettevõttesse teadmisi turgude ja trendide kohta ning abistavad toodete arendamisel ja disainimisel, et need oleksid konkreetsele sihtturule sobilikud.
Epica Awards 2020 loovkonkurss avatud, lisandunud COVID-19 kategooria
Nüüdsest saab töid esitada ainsale globaalsele loovkonkursile, mille võitjaid valivad välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad. Hea võimalus ühtlasi rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks!
TULI uus liige: trükiagentuur Ellington
Turundajate Liiduga (TULI) liitus trükiagentuur Ellington. Lähemalt räägib trendidest trükimaailmas agentuuri turunduse projektijuht Kairit Parker. „Reklaammaterjalide tootmine on arenenud meeletu kiirusega ning täna toodetakse erinevates trükikodades kõike, mida turundusosakond oskab eales ette kujutada – kui vaid osatakse küsida,“ ütleb ta.
Helen Takkini uus lühifilm turundab läbi liigutava loo Eestit filmimise sihtkohana
Eesti üks tuntumaid reklaamirežissööre Helen Takkin tuli eelmisel nädalal välja online filmiga „Descent“ (eesti k. „Langus“), mis kutsub üles märkama abivajavaid inimesi meie ümber ja turundab läbi liigutava loo Eestit kui filmimise sihtkohta.
TULI webinar: venekeelne turundus ja kommunikatsioon – case study’de analüüs
12. augustil koguneme taaskord Zoomis, et rääkida turundusest ja kommunikatsioonist vene sihtrühmale. Sel korral on TULI liikmetel võimalik haruldane võimalus küsida enda case’idele tagasisidet loovagentuuri Protein juhilt Vladimir Pavlovilt.