Uudised

Taeva Pesamuna 2022 briif
Täna kell 10.00 startis Taeva Pesamuna konkurss. Loe lähemalt, mis briifi noored lahendama hakkavad. Sel aastal jõuab võidutöö pärisellu Äripäeva abiga. Žüriijuht Gert Lee: “Meie soov on väärtustada ja viidata sellele, et turunduskommunikatsioonil ja ka kommunikatsioonil laiemalt, on väga suur roll sotsiaalsete teemade lahendamisel. Me tahame anda selle võimaluse noortele tiimidele, et nad saaksid midagi päriselt ka ära teha selles vallas ja head mõtted ei jääks pelgalt ideefaasi.”

Kuldmuna kingib munadepüha puhul aega!
Mõtlesid oma suurepärase töö Kuldmunale saata, aga magasid tähtaja maha? Või päikeselised ilmad võtsid kogu tähelepanu endale? Teame, et kevad on uskumatult kiire (ja ilus) aeg ning selleks, et Kuldmunale kokku koguda kõik konkursiväärilised tööd ning need ka kõige paremini vormistada, kulub meile kõigile veidi rohkem aega. Nii me otsustasimegi, et…

INTERVJUU | Taeva Pesamuna 2021 võitjad: „Oleme kindlasti oma nimed nüüd suuremalt “turunduskaardile” saanud.“
Kuldmuna 2021. aasta noortekonkursi Taeva Pesamuna osalejaid said võimaluse lüüa kaasa kodanikualgatuses „Teeme pai!“ ning eriliseks tegi selle asjaolu, et töötati reaalse töö kallal.
Aega ülesande lahendamiseks nappis ning 48 tunni jooksul pidi valmima loovidee. Parimaks kuulutati kampaania „Sinu panusel on jõud!“. Võidutiimi kuulusid Jelizaveta Karavajeva, Rezete Karu, Anna Leena Tae ja Aleksandr Vjunov. Uurisime eelmise aasta võitjatelt, kuidas Taeva Pesamuna on nende elu mõjutanud ja mida nad soovitavad teistele osalejatele.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.

Kuidas olla 2022. aasta Kuldmunal edukas?
Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos. Millega tööde esitamisel peab arvestama, mida silmas pidama ja millest lähtuma? Nendele küsimustele vastavad inimesed, kelle loodud keissid on koos silmapaistvate töödega agentuuridele võidu koju toonud.

INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Kadi Freja Felt: koroonakriis mõjus loovusele hästi
Kuldmuna 2022 konkursi audio- ja videožüriid juhib Kadi Freja Felt, kes on pärit legendaarsest filmiperekonnast: tema vanaisa Raimund väntas Nõukogude aja kassahitte, isa Ivo on omakorda vaba Eesti üks hinnatumaid produtsente. Kadi on seni keskendunud reklaamfilmide tootmisele ning juhib ettevõtet Get Shot Films.

INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu: „Oluline on anda aastaringselt endast parim kõikide klientide projektidega.“
Kuldmuna loovkonkursi üritusturunduse žürii juht on ID Production asutaja Ken Matsalu, kes mõtles juba põhikoolis, et ürituste korraldamisega hakkab ta edaspidi kindlasti rohkem tegelema. Mõeldud-tehtud. Tänaseks on Ken tegutsenud üritusturunduses täpselt 20 aastat.

INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Jaan Naaber: võimalik, et parimat tööd pole ma veel näinudki
Kuldmuna tänavuse digižürii pani kokku Tartus tegutseva agentuuri Neway juht Jaan Naaber. Uurisime lähemalt, millises seisus on hetkel Eesti digimaailm ning keda ta ootab loovkonkursile osalema.

INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Taavi Linnamäe: „Tõstame esile tööd, kus on lisaks perfektsusele ja tulemuslikkusele ka midagi rohkemat peidus.“
Kuldmuna 2022 loovkonkursi PR-žürii esimees on ettevõtja ja President Kaljulaidi Fondi tegevjuht Taavi Linnamäe, kel on kommunikatsioonikogemust juba üle 20 aasta.

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Kadri Ann Mikiver: väärtuspõhine lähenemine muutub järjest olulisemaks nii Eestis kui ka kogu maailmas
Kuldmuna 2022 loovkonkursi üks kahest disainižürii juhist on agentuuri Velvet brändingu ja graafilise disaini tiimijuht Kadri Ann Mikiver.

INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Annika Oja: „Reklaamis võiks esimesena tunda ära brändi, kellele see tehtud on, mitte agentuuri, kelle tehtud see on.“
Eesti turunduse suursündmuse Kuldmuna reklaamižürii juht on Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. Uurisime Annikalt, millest ta lähtus žürii kokkupanekul, mida peab tähtsaks agentuuri ja kliendi omavahelises koostöös ning kuivõrd oluline võiks olla eri brändidele Kuldmuna konkurss.