Uudised

TLÜ reklaamitudengi bakalaureusetöö: vaktsineerimiskampaaniate vastuvõtt noorte seas
Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala bakalaureusetööd on selleks kevadeks kaitstud. Jagame teiega silmapaistvamate lõputööde lühikokkuvõtteid.

Vaata, millised vaimsele tervisele suunatud kampaaniad noppisid Kuldmunalt auhindu
Tänavusel Kuldmuna konkursil võidutseid tööd erinevates teemavaldkondades, sealhulgas tervise kategoorias. Võtame kokku vaimse tervise kampaaniad, mis noppisid tänavuselt loovfestivalilt auhindu.

Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.

Armastatuim toidubränd Kalev saab kestlikumad pakendid ja uue välimuse
Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.

INTERVJUU | Andreas Kaju: kõik algab ja lõppeb kultuuriga
Meta Advisory kerkis Kuldmuna konkursil aasta suhtekorraldusagentuuriks. TULI istus ettevõtte ühe kaasasutaja, partneri ja juhi Andreas Kajuga maha ning juttu jätkus kauemaks. Intervjuu käigus lahkas Andreas ettevõtte töökultuuri, mis on nõuab võitmist ja pidevat arengut, kuid peaks vältima inimeste läbi kärsatamist. Muuhulgas on Meta Advisorys täielikult välistatud, et keegi saaks kunagi kellegi peale häält tõsta.

Eesti teeb turismikampaaniaid kõigil lähiturgudel
EASi ja KredExi ühendasutuse turismiarenduskeskus on käivitanud ulatuslikud turismikampaaniad kõigil lähiturgudel, et alanud hooajal võimalikult kiiresti taastada Eesti tulusid turismiekspordist. Kampaaniad toimuvad nii Soomes ja Rootsis kui ka Lätis, Leedus ja Poolas.

INTERVJUU | Omniva juht Mart Mägi: mind käivitab see, kui suudan organisatsioone muuta oluliselt paremaks
Mullu mais alustas Omniva juhina tööd Mart Mägi, kelle kogemustepagas on kirev ning võimas. Intervjuus TULI-le selgitab Mart oma juhtimispõhimõtteid, millest leiab põnevaid paralleele spordimaailmaga. Vaatame lähemalt Omniva kommunikatsioonitiimi siseelu ning uurime, kuidas puigelda eemale stressist, mis võib kaasneda 2400 inimese juhtimisega.

INTERVJUU | Isabel Ines: disain ei ole ainult lõpptoode, vaid ta on mõtlemise ja otsustamise viis
18. juunil toimuvale disainikonverentsile “Beyond Design” tuleb esinema ka Hispaania disaini tippnimi Isabel Ines, kes on viimased 25 aastat pühendanud strateegilisele disainile.

INTERVJUU | Meelis Kubits miljon krooni väärt jälitustegevusest, elutööst ja kultuuridiplomaatiast
25 aastat Corpore suhtekorraldusfirmat vedanud Meelis Kubits tegi aasta eest näiliselt kannapöörde ning astus valdkonnast sisuliselt välja, vahetades tulud vabaduse vastu. Nüüd tegutseb ta ettevõtjate jaoks kultuurimaailma toetamiseks vaiba lahti rullimisega, viies kokku andekaid inimesi ja missioonitundelisi ettevõtjaid. Kuldmuna peol tunnustati Meelist panuse eest Eesti turundusse. TULI-le antud intervjuus meenutab suhtekorralduslegend muuhulgas Corpore kuldaegu, mis jäid sajandi algusesse. Juttu tuleb ka päevakajalisematel teemadel!

Kodumaine mütsibränd jahib uue juhiga 10 miljoni euro suurust käivet
Ennast naljatamisi tõeliseks „turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on ärimaastikul tuntud tegija. Jättes seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, on ta nüüd võtnud vastu väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.

INTERVJUU | Metsakutsu: originaalsus ja uudsus pole eesmärgid omaette
Rainer Olbri ehk Metsakutsu – päeval disainer, öösel räppar. Saame kokku Testlio koosolekute ruumis, Rainer on siin in-house tiimi disainer. Meenutame elu agentuurides, räägime mussist, isikubrändi loomisest, läbipõlemisest ja kõigest muust. Ning loomulikult Porschest, sest see projekt tõi Rainerile äsja Kuldmuna konkursilt kulla ja hõbeda.