08.06.2022

Kodumaine mütsibränd jahib uue juhiga 10 miljoni euro suurust käivet

Ennast naljatamisi tõeliseks „turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on ärimaastikul tuntud tegija. Jättes seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, on ta nüüd võtnud vastu väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.

Breden Kidsi juht Kristel Mets. Foto: Alari Tammsalu

„Olles aastaid tegutsenud tubaka- ja viinaäris oleks küll eeldanud, et järgmisena jõuan ravimite, relvade juurde või kasiinoärisse, aga näed, uueks väljakutseks on hoopis mütsid ja maailma paremaks muutmine,” muigab Mets. „Tõsiselt rääkides hakkasin ma aga mõtlema, kas 10% kasvu aastas ühe täiskasvanud ettevõtte puhul on see, kus ma tahan olla. Äkki olen parema meelega hoopis ettevõttes, mis saab kaks või viis korda kasvada. Praeguse seisuga on selleks Breden!” tõdeb ta.

Mets osales enne lõpliku otsuse langetamist mitmel konkursil, ent otsustavaks osutus tutvumine omanike Merle ja Erko Leemetiga, kes otsisid parasjagu ettevõttesse müügi- ja turundusjuhti. Leidsid aga hoopis uue tegevjuhi, kellel varrukas ohtralt põrutavaid muutusi.

„Kuna üle ega ümber ei saa sellest, et suur hulk inimesi tahab enne ostmist toodet vaadata ja katsuda ning Breden toimib teadupärast hetkel vaid e-poe platvormil, toomegi Bredeni tooted tagasi jaemüüki. Lisaks näen potentsiaali ringmajandusel ja toodete järelturul, mis kindlasti väärib üha jätkusuutlikuma tarbimise poole püüdlevas maailmas edasi arendamist,” loetleb ta erinevaid plaane.

See kõik on aga alles algus, sest enda peamise rollina näeb Mets olemasoleva ärimudeli korrastamist, tegevuste ja tootevaliku jätkusuutlikumaks muutmist ja lihtsustamist ning uutele turgudele sisenemist. „Aastaks 2030 on plaan olla nähtaval ja saadaval vähemalt kümnes riigis. Lisaks on eesmärgiks 10 miljonit eurot käivet,” lubab ta.

Toimetas: Kaarel Täll, TULI

Kõik uudised