Uudised

VÄLJAMÜÜDUD! Making Sense’i piletid on otsas, tutvu konverentsi kavaga
Making Sense’i konverents toimub juba homme, 9. novembril, Erinevate Tubade Klubis. Lavale astuvad turundustegijad Eestist ja Euroopast. Tuletame veel kord meelde efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskenduva konverentsi ajakava.

TULIUUS LIIGE | Smartpost Itella: ainuüksi hea turundusega ei tee selles valdkonnas midagi ära
Kas ja miks on Smartpost Itella parem kui konkurendid? Millised väljakutsed on ettevõtet ees ootamas? Sellest ja muust räägib ettevõtte Baltikumi-ülene turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.

INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.

Mida toob 2024. aasta sotsiaalmeedia turunduses?
2024. aastal sotsiaalmeedia mõju aina kasvab – selle kasvu peatumist on keeruline ette näha. Oleme tunnistajaks trendidele, mis muudavad suhtumist sotsiaalmeedia platvormidesse, tarbijate käitumisse ja brändide suhtlusviisidesse. Digiturunduse agentuuri NORDigital ja turundusagentuuri Adhaus asjatundjad avavad ukse uude aastasse, mil sotsiaalmeedia turundus saab raketikiirusel hoogu juurde.

Süstida või mitte süstida? Tänasest algab diabeedi teavituskampaania
Eestis põeb diabeeti umbkaudu 100 000 inimest. Diabeeti iseloomustab kõrgenenud veresuhkrutase ning see haigus on hakanud maailmas võtma epideemia mõõtmeid, mistõttu on oluline teadlikkust tõsta.

FINALISTID SELGUNUD! Just need tööd võistlevad TULImusta auhindade nimel
Järgmisel neljapäeval selguvad teist korda toimuva tulemuskonkursi TULImust võitjad. Seitsmeliikmeline žürii kogunes eile, 2. novembril, ning valis 54 töö seast need kõikse paremad.

ARVAMUS | Olga Peresild: meediaplaneerija tööd peab väärtustama, ainult nii on sel ametil tulevikku
Hinnatud reklaamiärimees Sir Martin Sorrell esines hiljuti Kölnis toimunud konverentsil ning väitis muuhulgas, et AI võtab varsti meediaplaneerijate töö üle. Mina sellega nõus pole, kirjutab meediaagentuuri EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild.

Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali
Hot Lips Erootikamaailma avamine T1 keskuses jõudis hinnatud PR- ja loovuskonkursi European Excellence Awards Balti kategooria finaali. Avamine toimus eelmise aasta novembri alguses.

Intense’i strateegina asus tööle kogenud turundusjuht Triin Lõoke
Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.

20. SÜNNIPÄEV! Imagine\TBWA: endiselt arvatakse, et agentuurides töötavad suured titad, keda on vaja karjatada
Imagine\TBWA tähistab täna (01.11) oma 20. sünnipäeva! Räägime tähtsa sündmuse puhul ettevõtte juhtfiguuridega juttu ning peatume näiteks võluritel, ükssarvikutel ja Usain Boltil.

Alates novembrist: kui avad rahakotirauad, näed Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt
Meta teatas, et alates novembrist saavad Euroopa Liidu, Euroopa Majanduspiirkonna ning Šveitsi elanikud kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, kuid selleks tuleb maksta kuutasu.

Making Sense’il esinev Vytautas Ašeris tuleb Eestisse viie naljaga
Kas nali saab olla mittesolvav? Making Sense’i konverentsil peab põneva ja kaasava esitluse Vilniuse ülikooli professionalismi ja eetika õppejõud ning Leedu esimese ükssarviku Vintedi inseneriosakonna juht Vytautas Ašeris.