Uudised
Swedish Matchi esindaja: risk ja kahju aetakse tihti sassi, aga need pole samad asjad
Möödunud nädalal toimunud Making Sense “Riski piiril” rääkisid oma tegevusest ja turundusest ettevõtted, kel on ühed või teised reklaami- või tegevuspiirangud. Sõna sai ka Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.
JCDecaux toob Eesti turule välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2, mis aitab kampaaniaid veelgi efektiivsemalt planeerida
JCDecaux Eesti sõlmis uuringufirmaga Ipsos OOH lepingu välireklaami auditooriumiuuringu läbiviimiseks. Ipsos OOH (varasemalt MGE Data) on rahvusvahelisse turundusanalüütika ja konsultatsiooniettevõtte Ipsos gruppi kuuluv juhtiv välireklaami auditooriumi mõõtmise ekspert maailmas. Ettevõte on välireklaami auditooriumi uuringuid edukalt teostanud 17 riigis, sealhulgas Rootsis, Norras, Prantsusmaal, Austraalias ja Suurbritannias.
INTERVJUU | Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundusjuht Helina Leif: kindlasti ei saa turundust keerulisel perioodil alahinnata
Cityconi hallata on kaks Tallinna kaubandusklassikut: Rocca al Mare ja Kristiine keskused. Nende turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif rääkis TULI-le, mida 2024. aastast oodatakse ning kuidas majandusolukord ning käibemaksu tõus tarbijat mõjutavad.
TULIUUS LIIGE | Stebby turundusjuht Kristiina Tamm: töötaja heaollu investeeritud euro toob kuni kuus eurot tagasi
Mida pakub hea tööandja töötajale? Kas tasuta pitsa motiveerib inimest? Meie värske liikme Stebby turundusjuht Kristiina Tamm räägib, kas hüvesid saab liiga palju olla ning kuhu valdkond areneb.
Suurbritannia reklaamiregulaator: minu peamine eesmärk on kaitsta haavatavaid inimesi
„Kui suudame saata inimese kuule, siis suudame kindlasti leida viisi, kuidas reklaamida legaalseid tooteid täiskasvanutele,“ sõnas Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutuse reklaamipoliitika ja -tavade juht Shahriar Coupal.
GALERII | Making Sense: Riski Piiril konverentsil räägiti reklaamipiirangutega valdkondade turundamisest
Eile toimus Erinevate Tubade Klubis konverents Making Sense “Riski piiril”, kus arutleti, miks mõne valdkonna turundamisel ei ole pea ühtegi kitsendavat reeglit, teisel on neid aga väga palju. Esinejaid oli nii USAst, Inglismaalt, Rootsist kui ka Eestist.
Joel Volkov: ettevõtete sõnavabaduse piiramine ei tohi olla poliitiline mäng
Eile toimunud Turundajate Liidu (TULI) konverentsil „Riski piiril“ arutleti muuhulgas reklaami regulatsiooni kitsaskohtade üle. TULI juhatuse liikme Joel Volkovi sõnul on ainus viis, mis tagaks õiglased mängureeglid pikaks ajaks, koosregulatsioon.
ARVAMUS | Janek Mäggi: riik peab tundlikke ärivaldkondi valvama, mitte ahistama
Eesti tegutseb hulk ettevõtteid, kelle toodete või teenuste reklaamimine on piiratud, kohati suisa keelatud: pangad, ravimi-, alkoholi- ja tubakatootjad, kasiinod. Ometi tegutsevad nad kõik täiesti legaalselt, seadusega seatud piires, makse makstes ja headki tehes, kirjutab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi.
Viis nippi, kuidas tudengina praktikale saada (+ TULI liikmete praktikapakkumised)
Aastal 2013 saatsin tudengina liialdamata üle 100 CV, et saada oma esimene erialane töökoht turunduses. Enamikest kohtadest ei tulnud ühtki vastust. Ja kui tuli, siis algas see enamjaolt nii: “Aitäh, et meile kandideerisite. Kahjuks otsime inimest, kellel on antud valdkonnas kogemus.” Sellest, kuidas praktikale pääseda, kirjutab Ann Hiiemaa META Advisory’st.
2. OSA | Bedwettersi poisid: halb turundus on hästi pika vinnaga, mõju avaldub alles aastate pärast, kui su kaubamärk on lörtsitud
Rokkbändi Bedwettersi turundajatest kitarristid Rauno Kutti ja Mihkel Mõttus räägivad intervjuu teises osas, miks töökuulutuste vaatamine tekitab tunde endale kurku oksendada. Ja nojah, eks jutuks tuleb ka TikTok, lohakad turundajad, läbipõlemine ja kõik muu, mis vestluse ajal põnev tundus.
A-kategooria staarid, inimkartulid ja näotätoveeringud ehk valik Super Bowli reklaame
Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmäng Super Bowl on enamat kui lihtsalt spordipidu. Sealt leiab kõige muu kõrval rohkelt popkultuuri ning reklaamikunsti. Valisime välja mõned klipid, kus rahal ja/või loovusel voolata lasti.