Vaata, mitu tööd esitati TULImustale
Möödunud neljapäeval lõppes tööde esitamine tulemuskonkursile TULImust. Hetkel hindab võistlustöid žürii.
TULImustal jagatakse auhindu neljas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Samuti valitakse välja kõige võimsam töö ehk Grand Prix. Auhindade nimel võistleb tänavu 47 tööd.
“Rõõmu teeb, et erinevaid esitajaid on palju ning igas kategoorias on oodata põnevat heitlust,” sõnab Turundajate Liidu tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Andmed, efektiivsuse mõõtmine ja analüüsimine on oluline osa tänapäeva turundusest, seetõttu on ülimalt oluline, et saame seda TULImustaga esile tõsta. Olen kindel, et žüriil tuleb väga põnev ja ka raske hindamine!”
Parimad selgitab välja ekspertidest koosnev žürii, kuhu tänavu kuuluvad Kadri Lainas (Akkadian), Aleksandr Dmitrijev (Ballzy), Pärtel Vurma (Velvet), Ott Heidmets (Nexd), Maria Paalma (Red Bull), Karin Kanepi (Elisa) ja Ivar Krustok (Delfi Meedia).
Finalistid selguvad 1. novembril, auhindamine toimub Proto avastuskeskuses toimuva turunduskonverentsi Making Sense’i esimese päeva lõpus, 6. novembril kell 17:15. Auhinnatseremooniale järgneb networkingu üritus ehk rahvakeeli pidu! Peol pakutakse tervitusjooki ja suupisteid, muusikat mängib DJ.
TÄHTIS!
Making Sense’i piletiga pääseb auhindamisele ja peole TASUTA.
TULImusta finalistid ja kõik teised, kellel Making Sense’i piletit ei ole, pääsevad auhindamisele tasuta, kuid kui on soov jääda ka peole, tuleb osta eraldi peopilet, mis maksab 20 eurot + käibemaks. Järelpeo piletit saab osta vaid Piletikeskusest.
Igal juhul soovitame ka Making Sense’i külastada, sest esinejad on tõelised tipptegijad.