Uudised

Suve suurüritusi korraldanud Priit Mikk sai sõbraks lauluväljaku iga rohuliblega
Priit Mikk veetis suure osa suve esimesest poolest Tallinna lauluväljakul. Mitte niisama lulli lüües, vaid tööd rügades. Imagine Dragonsi, Justin Timberlake’i ja AC/DC’i kontsertidel töötas ta site manager’ina ehk vastutas platsi ehitamise ja toimimise eest. Laulupeol oli mehe rolliks korraldusjuht ning tema õlul oli kogu üritus. Palusime üritusturundusagentuuri Amazing Productions juhil muljetada.

INTERVJUU | Kristel Martis: kui klient on leti ääres ja temalt ei suudeta raha ära võtta, tuleb nutt peale
“Muidugi,” vastab Kristel Martis, kui uurin, kas on mõnus, kui ei pea iga päev turundama. Ta on enda jaoks täiesti enneolematus olukorras. Viimati Viru Keskuse turundusjuhina töötanud naine on märtsist alates puhanud ning valdkonnas toimuvat kõrvalt kiiganud.

Haara võimalusest kinni! TULI liikmed saavad rahvusvahelistele üritustele soodsamalt
Turundajate Liidu partnerid kutsuvad TULI liikmeid mitmetele mainekatele sündmustele, mis toimuvad nii Eestis kui ka välismaal. Vaata, millistele üritustele saad krabada pileti soodsamalt!

SUVEANKEET | Indrek Viiderfeld: ideaalses stsenaariumis saab Eesti MMile, sellest tehakse film, mis võidab Oscari ja meie teeme filmile reklaami, mis võidab Cannes’is
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega Tabasco tegevjuhti Indrek Viiderfeldi.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Foruse turundusjuht Berit Väljaots: mind panevad alati imestama turundajad, kes ütlevad, et nad uudiseid ei loe
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

Puhas Loodus sai uued pakendid: eesmärk oli, et pakend räägiks sama keelt, mis toode
Kodumaine keha- ja juuksehooldusbränd Puhas Loodus sai hiljuti uue visuaalse identiteedi ja värsked pakendid. Muudatuse tagamaadest pajatavad AD Angelsi partner ja loovjuht Kärt Villmann ning Puhast Loodust tootva Orto turundusjuht Reelika Rannamaa.

Nexd ja Soome ettevõte Viomba ühendasid jõud paremate reklaamide loomiseks
Soome pilgujälgimis- ja tehisintellektipõhine reklaamitõhususe platvorm Viomba ning Eesti reklaamitehnoloogia ettevõte Nexd alustavad koostööd, mille eesmärk on edendada tähelepanu köitvate reklaamide loomist. Reklaamitööstuses on tähelepanu (attention) kujunenud põhiliseks tulemuslikkuse mõõdikuks. Mõlemad ettevõtted plaanivad integreerida partneri lahendused reklaamivisuaalide loomiseks ja tähelepanuanalüüsi ennustamise mõõdikuid oma platvormidesse.

LÕPUTÖÖ | Teenusedisain avalikus sektoris: kuidas jõuda katsetustest kultuurini?
Avaliku sektori teenuste kvaliteedi ja kasutajakogemuse parandamine on Eesti valitsusasutustes üha olulisem prioriteet. Teenusedisainist on kujunenud strateegiline vahend innovatsiooni edendamisel, pakkudes kasutajakeskset lähenemist, mis aitab luua tõhusamaid ja tähenduslikumaid avalikke teenuseid. Kuid kuidas tagada, et teenusedisain ei jääks üksikuteks projektideks, vaid juurduks igapäevasesse töökorraldusse? Kertu Sepa magistritöö „Teenusedisaini juurutamine valitsusasutustes: toetavad tegurid ja takistused“ otsib sellele küsimusele praktilisi vastuseid.

Bränd ilma kompassita? Kuidas hoida killustunud ja muutlikul turul suunda
Turunduses tehakse siiani otsuseid sageli kõhutunde ja varasemate kogemuste põhjal, kuigi need ei pruugi tänastes oludes enam samamoodi toimida. Intuitsioonil on oma roll, aga ainult sellest ei piisa. Targad otsused sünnivad siis, kui kõhutunne, kogemus ja andmed töötavad koos, kirjutab EssenceMediacomi turundusuuringute spetsialist Laura Põldoja.

Kuidas kasvada väikese eelarvega? Kasvu- ja turundusnipid edukatelt Eesti idufirmadelt
Idufirmades on sageli väike eelarve, üheliikmeline turundustiim ja investorid, kes ootavad, et ettevõte kuust kuusse kasvaks. Seetõttu peab nende turundus olema väga strateegiline, analüütiline ja kuluefektiivne ning vürtsitatud loominguliste ideede ja kastist välja lahendustega. Praeguses majanduses, kus paljud ettevõtted eelarveid kärbivad, on see lähenemine asjakohasem kui kunagi varem: me peame õppima, kuidas teha turundust targemalt ja tõhusamalt. Siin on mõned nõuanded grit. startup turunduse taskuhäälingust.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Krista Kalbin: turundaja peab mõtlema nagu investor
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

Convertal oma värskest lahendusest: üksnes uutest tööriistadest ei piisa, turundajate mõtteviis peab muutuma
Digimeediaagentuur Convertal tuli hiljuti turule uue lahendusega OmniSearch. Uurime ettevõtte strateegiajuhilt ja partnerit Christina Värnolt lähemalt, millega on tegu, ning saame teada, mis praegu otsingu- ja SEO-maailmas toimub.

SUVEANKEET | Kadri Ann Mikiver: inimestel võiks olla vähem asju
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega Velveti brändingu ja graafilise disaini tiimijuhti Kadri Ann Mikiveri.