Uudised

Üllatav “head aega”: Tele2 kutsub veetma ekraanivabu pühi
Vaimne tervis on viimastel aastatel tõusnud üheks olulisemaks arutlusteemaks. Üha rohkem inimesi tunnistab, et vaimse heaolu hoidmine on keeruline väljakutse. Tihti osutab süüdistav sõrm nutiseadmetele: pidevad märguanded, sihitu skrollimine, sotsiaalmeedia loodud “täiusliku elu” kuvand ning unetud ööd ekraanide seltsis.

Jõuluõudus laste silmade läbi: Not Perfecti loodud kampaania, mis läheb hinge
Jõulud on aeg, mil kodud peaksid täituma rõõmu ja rahuga. Tegelikkus on aga paljude perede jaoks hoopis teistsugune. Pühadeaeg toob kaasa mitte ainult kingitusi, vaid ka plahvatusliku kasvu perevägivalla juhtumites. Loovagentuurina ei ole meie töö üksnes kasvatada klientide ärisid – meil lasub vastutus kasutada oma loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.

TULIMUST | Palju vastukaja saanud Kalevi uuendus oli igati edukas
On aeg tutvustada TULImusta tulemuskonkursi viimase kategooria võitjat! Brändikontakti kategoorias noppis esikoha Initiative ja Orkla Kalevi brändiuuendusega. Mis tegevusi üks brändimuutus päriselt nõuab? Loe edasi ja saad teada!

Jätkusuutlikud pühad: aina enam soovitakse kingiks hoolimist
55% eestimaalaste arvates on jõulukingist tähtsam tähelepanu ja hoolimine ning 41% eelistab kingikotist leida hoopis elamusi, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust. Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud lausa 11%.

Põhjakäinud põhjapõder, Taika Waititi ja müsteerium ehk valik jõuluklippe
Nii nagu igal aastal, ponnistasid agentuurid ja kliendid kõvasti, et serveerida jõululauale (südamlikke) jõulureklaame. Toome teieni väikese ülevaate tänavustest välismaistest teostest. Tegemist ei ole parimate edetabeliga, vaid pakume lihtsalt assortiid erinevatest lähenemistest.

VÕTAME AASTA KOKKU! Eesti turunduse peamised väljakutsed: jätkusuutlikkus, hinnatundlikkus ja digitaalne võimekus
Millised turundustrendid olid sel aastal kõige populaarsemad? Aga millised peamised väljakutsed? Mismoodi on brände mõjutanud inflatsioon? Vastuseid jagavad Annika Parm (Smartpost Itella), Kristi Männik (Tallink) ja Theresa Juhansoo (SYNLAB).

Kantar Emor: Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti. Esikümnesse jõudsid veel (tähestikulises järjekorras) A.Le Coq, Circle K Eesti, Coop, Farmi, Orkla Eesti, Tallink ja Tartu Mill.

Aastaga on hingusele läinud kolm disainiagentuuri. “Ausalt öeldes on hinges suur kurbus.”
Nädalapäevad tagasi selgus, et aasta disainiagentuur Neway paneb detsembris pillid kotti. Kõik. Üle 17 aasta kestnud teekond lõpeb.

Kolm nõuannet rahvusvaheliseks meediasuhtluseks
Oma esimesed kogemused rahvusvahelises meediasuhtluses sain aastate eest Prantsuse saatkonnas pressiatašeena töötades. Prantsuse ajakirjanikud, kes olid Eestisse tulemas lugu tegema, palusid tihtipeale abi heade kõneisikute leidmiseks. Uuriti ka täiendavat konteksti huvipakkuva teema osas. Nägin lähedalt, kui palju eeltööd välisajakirjanikud teevad enne, kui asuvad lugu tegema.