Uudised
Mõtled Soome turule? 5 asja, millega turunduses arvestada
Soome on sageli esimene koht, kuhu Eesti ettevõtted ekspordiplaane tehes vaatavad. Loogiline ka, Soome on meile lähedal ja nii kiputakse uskuma, et ka äritavad ja kultuuriruum on meil sarnased, kirjutavad Petra Suominen ja Mervi Pirhonen NOH Productionsist.
Seis tööturul: tööpakkumiste arvu langus aeglustus, konkurents töökohtade nimel kasvas
Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus tööpakkumistele keskmiselt 39 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number 51, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Enim on konkurents kasvanud IT-sektoris, kus vaba ametikoha nimel oli tänavu kolmandas kvartalis konkureerimas 60 töövõtjat, mida on 64% enam kui aasta tagasi.
Tallink Grupp tugevdas oma brändi ebatraditsioonilise kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis värskeks kuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi kaubamärgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole. Nimelt saab alates 2017 Euroopa Liidus ja 2019. aastast Eestis taotleda kaitset liikumismärgile. Erinevalt tavapärasest staatilisest kaubamärgist sisaldab liikumismärk logo, mõne sümboli vm graafiliste elementide liikumist – tegu on sisuliselt lühivideoga. Näiteks on Euroopa Liidus registreerinud oma logode animeeritud versioonid Telia ja Puma. Liikumismärgi registreerimine aitab ettevõttel kaitsta oma brändi dünaamilist identiteeti.
Mis €%#”%! asi on roheline turundus? 9. oktoobril saab teada!
Järgmisel kolmapäeval ootame kõiki TULI liikmeid järgmisele Roheline TULI seminarile, mis sel korral keskendub rohkemale kui ainult üritusturundusele. Võtame luubi alla reklaami, digi ja meedia ning arutleme teemal, mis on roheline turundus ja kuidas see meie tööd turundusmaailmas mõjutab.
Open House Tallinna uue kujunduse taga on graafiline disainer Kärt Rumvolt
Arhitektuurisündmus Open House Tallinn toimub kuuendat korda 12.-13. oktoobril. Vabatahtlike giidide kaasabil näeb ligi 40 avaliku hoone, tööstuspiirkonna, valmimisjärgus oleva objekti ning haridusasutuse uste taha. Sel aastal on suuremas fookuses ligipääsetavus ja kaasatus. Kujunduse taga on graafiline disainer Kärt Rumvolt.
Uuringufirma Ipsos esitles Kultuurikatlas värskelt valminud välimeedia auditooriumiuuringut Outdoor Impact 2
24. septembril esitleti Kultuurikatlas värskelt valminud välimeedia auditooriumiuuringut Outdoor Impact 2. Uuringu läbiviija Baltikumis on ülemaailmne juhtiv turundusuuringute ettevõte IPSOS, kes on teostanud turundusuuringuid rohkem kui 70 riigis ja kel on kogemus samalaadsete välireklaami auditooriumi uuringute tegemisega 20 riigis.
CASE STUDY | Ööhaldjate uus bränd sai inspiratsiooni ööelust, üksteise hoidmisest ja tähistaevast
Viimastel aastatel on ööelus üha enam olnud näha Ööhaldjaid. Nad on inimesed, kes on südameasjaks võtnud ööelu turvalisemaks muutmise. Optimist Creative’i tiim vastab, kuidas keerulist teemat nähtavale tuua ning kuidas sündis Ööhaldjate uus bränd.