Uudised
Tiina Nuum: kui SEO-st saab LEO. Kuidas muudavad keelemudelid leitavust ja sisustrateegiaid?
Aastaid oli SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine veebis leitavuse keskne distsipliin. Nüüd on kontekst muutumas. Generatiivsel tehisintellektil põhinevate tööriistade kasutuselevõtt muudab info otsimise ja tarbimise viise. Selle kõigega muutuvad loomulikult ka leitavuse mängureeglid. Kuidas muudab keelemudelile optimeerimine (LEO) digiturundust ja sisustrateegiaid? Seda avab reklaamikirjutaja ja turundusmentor Tiina Nuum.
Jõusaaliketi GYM! visuaalid valmistab tehisintellekt. Disainer: AI annab totaalse vabaduse ja paneb katuse heas ja halvas mõttes sõitma
Jõusaalikett GYM! kasutab oma reklaamides ja sisekujunduses suuresti tehisintellektiga valminud disaini. Graafiline disainer Jaanus Tamme ning ettevõtte Keilyn Kase räägivad, miks nad on AI-usku.
GALERII | Alibi viis turundajad esimest korda Tartusse, söödi ehedat maatoitu ja tantsiti rivitantsu
Möödunud neljapäeval toimunud Alibi toimus esmakordselt Tartus. Meeleolukas networking õhtu tõi kokku nii Tartu kui ka Tallinna turundusvaldkonna inimesed. Leia end piltidelt!
INTERVJUU | MediaBrokeri tegevjuht Kadri Konstantinov: paljudel noortel on töö osas omajagu ärevust ja nad pelgavad raskemaid ülesandeid
Kadri Konstantinov tegi hiljuti võrdlemisi menuka LinkedIni postituse. See kõlas nii: “Me ei palka enam turundusspetsialisti ega lihtsalt projektijuhti. Olen viimase 12 kuu jooksul teinud üle 50 intervjuu. CV-d korras. Koolitused tehtud. Sertifikaadid olemas. Aga… midagi on puudu.” Sättisime seepeale meediaagentuuri juhiga intervjuu paika, et kuulda tema mõtteid tööturu ja turundajate kohta.
Solaride’i endine tegevjuht asub Orangetime’i tüürima
August tõi Orangetime’i tiimi värske tuule – agentuuri tegevjuhiks sai Asso Soosalu, kes on paljudele tuttav kui Solaride’i vedaja. Mees, kes teab, kuidas panna meeskond uskuma, et näiliselt võimatu on tegelikult võimalik.
Duo Media Networksi turundust asus juhtima Martin Tamm
Eesti suurima meediakontserni Duo Media Networksi turundusjuhina alustas tööd pika kogemusega Martin Tamm. Tema eesmärk on kasvatada ettevõtte mõju, tuua turundusse selge strateegia ning tagada, et tulemusi on võimalik mõõta nii tarbijate kui ka partnerite vaatenurgast.
VAATA | Uus Eestit tutvustav video näitab, et meie tavaline ongi eriline
Eesti brändi uus video näitab Eestit sellisena, nagu seda ise kogeme: digitaalsena, turvalisena, nutikana ja tuleviku ideede kasvulavana. Eestlaslikult öeldes normaalsena, mida aga siia külla tulles sageli positiivse imestusega vaadatakse ja imetletakse. Video tekstid luges sisse Eesti muusik Yasmyn, režissöör on Janar Aronija, video loovkontseptsiooni autor on Optimist Creative.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Tippjuhtide nõustaja Mare Pork: inimesed raiskavad oma elu negatiivsete tunnete peale
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
LÕPUTÖÖ | Disaineril ei ole põhjust tehisintellekti karta: tasub meeles pidada, et tehnoloogia üksi imesid ei tee
Kas tehisintellekt võtab tulevikus kasutajakogemuse või -liidese disainerite töö üle? Või jääb ta pigem abimeheks, kes toetab ja täiendab disaineri loomingut? Just neile küsimustele otsis Õnnela Randmaa oma magistritöös vastuseid.
Ekspert annab nõu: kuidas kaitsta oma proovitööd loomevarguse eest?
Proovitöö tegemisel tasub aegsasti läbi mõelda, millised õigused sulle kuuluvad, ja vajadusel tööandjaga tingimused üle rääkida. Nii kaitsed end loomevarguse eest ja väldid olukorda, kus sinu loomingust saab tasuta heategevusprojekt.