Uudised

Jolose partnerid valiti rahvusvaheliselt mõjukate üritusturundajate hulka
Jolose jätkusuutlikkuse juht Katre Kahre ja strateeg Martin Rauam valiti esimeste eestlastena Eventex Indexi koostatud TOP 100 mõjukaima üritusturundajate hulka. See globaalne indeks toob esile professionaale, kes on oluliselt mõjutanud üritusturunduse valdkonda nii regionaalselt kui ka globaalselt.

Kommunikatsioonistrateeg Ivar Õuekallas liitus suhtekorraldusagentuuriga Dalton
Eesti kommunikatsioonivaldkonnas üle 13 aasta tegutsenud Ivar Õuekallas liitus Daltoniga, mis on oma kampaaniatega võitnud hulga auhindu kohalikel ja rahvusvahelistel loovusfestivalidel. Õuekallas toob agentuuri kaasa aastatepikkuse kogemuse strateegilises kommunikatsioonis ja kriisijuhtimises.

Inimesed muutuvad brändideks. “Praegused arusaamad õnnest seostuvad ilmselt eelkõige eduka müügiga”
Mulle saadeti hiljuti artikkel, kus tuntud eestlanna rääkis, et ta valis oma lapsele nime, mis oleks ka tulevaseks brändinguks hea. Kui uskuda loo kirjutanud ajakirjanikku, ütles inimene seda naljaga pooleks. See pani mulle seegipoolest mõtte pähe.

CVKeskus: mullu pakuti turundusjuhtidele väga kõrget palka
Töökuulutustes pakutav kõigi ametikohtade keskmine brutopalga vahemik kerkis 2024. aastal 11%, saavutades rekordkõrge taseme 1662–2240 eurot, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Turundusjuhtidele pakuti aga ka oluliselt kõrgemat palka.

ARVAMUS | Hando Sinisalu: 2025 (ja kõik järgmised aastad) tuleb keskenduda välisturgudele
Reklaamitööstus on majanduse peegeldus. Ei ole võimalik, et ettevõtjatel läheb kehvasti ja neid teenindavad äriteenuseid pakkuvad ettevõtted õitsevad. Seega tasub vaadata, kuhu seavad fookuse ettevõtted. Ja ettevõtted panevad fookuse välisturgudele.

Üks ring veel! Ehk kuidas on seotud turundus ja liikumiskultuur?
Üha enam räägitakse turunduses kogukondade kaasamisest ning UGC (user generated content) tähtsuse kasvust läbi mõjuisikute kaasamise. Inimestele meeldib autentne ning inimlik sisu. Ka spordis on näha tohutut jooksuklubide ja kogukondade buumi, mida tihtipeale veab mõni entusiastlik saadik.

PR 2025 – 10 punkti, millele alanud aastal tähelepanu pöörata
Aasta 2025 toob PR-maailmas suuri muutusi, milles mängivad võtmerolli tehnoloogia, autentne sisu ja sotsiaalsed väärtused. Ettevõtted peavad olema läbipaistvad, usaldusväärsed ja valmis kiireks kriisireageerimiseks. Vaatame lähemalt, millised trendid valdkonda kujundavad ja kuidas nendega sammu pidada.

Tööandja bränding Tele2 moodi: kolleegi unistus väärib täitmist!
Pole paha, kui tööandja ütleb, et täidab su suurima unistuse. Just niiviisi tegi möödunud aasta lõpus Tele2. Kõik töötajad võisid oma unelma kirja panna ning kolleegid said seepeale valida, kelle soovi Tele2 teoks teeb.

Vaata uuenenud brändi! Euroopat vallutav Piletilevi Group saab väljaspool Eestit nimeks PLG
Eesti esimese veebipõhise piletimüügisüsteemi looja AS Piletilevi Group, mis on viimastel aastatel tõusnud Kesk-Euroopa juhtivaks piletimüügiplatvormiks, hakkab uuel aastal väljaspool Eestit kandma kaubamärki PLG.

Mammutprojekt läbi. Tartu 2024 turundajad: mõne asja peale mõtlesime, et kurat, miks me seda tegime?
Usutavasti ei loe seda artiklit mitte keegi, kes ei teaks, mis on Tartu 2024. Kultuuripealinna aasta sai läbi, nii et on paras aeg kokkuvõteteks. Mida tehti turunduses hästi? Mida halvasti?

TULINE 2024 | Tegevjuhi Kadi Aguraijuja aasta kokkuvõte: Kuldmuna ja väljakutsed
Aasta tagasi sain võimaluse, mis kaks korda uksele ei koputa – olla TULI tegevjuht! Kuu aega hiljem olin juba kaelani Kuldmuna möllus. Aastale tagasi vaadates saan öelda, et tegemist on olnud väga väärtusliku kogemusega, hõlmates kuhjaga õppimist, põnevaid väljakutseid ja nuputamist ning paljude uute tutvuste loomist, kirjutab Kadi Aguraijuja.

EPRA Aastaauhinna pälvis tänavu Kaitseministeeriumi „Kaitsetahte“ meeskond
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) poolt juba 15. korda välja antava aastaauhinna pälvis tänavu Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakond koos partneritega erasektorist, kes on aasta jooksul kogu ühiskonda kõnetavalt ning mõjutavalt ellu viinud rea algatusi Eesti ühiskonnas kaitsetahte suurendamiseks.