Uudised

Näeme Vilniuses! Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Leedus
Seitsmendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Vilniuses. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid erinevatest riikidest. Samuti autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.

ARVAMUS | Anniken Haldna: kuidas teha järelvalvet reklaamile, mida ametnik ei näe?
Reklaamiseaduses on kirjas reklaamimise piirangud, reeglid ja järelevalve – kõik on justkui paigas selleks, et rikkujaid tabada. Tegelikkus on hoopis midagi muud. Eriti suur anarhia valitseb digiplatvormidel, kus liigub teiste seas palju noori, kirjutab TULI tegevjuht Anniken Haldna.

ARVAMUS | Anneli Lepp: IShowSpeedi populaarsus ehmatas mindki, aga tähtis on püüd mõista, mitte hukka mõista
Juuli keskel raputas eestlasi juutuuberi ja striimeri IShowSpeedi külaskäik. Ühed jälitasid teda tõukeratastega mööda Tallinna, teised ei saanud üldse aru, kes ta on ning miks EIS tema Baltikumi ringreisi 30 000 euroga toetab. Nüüd, kui sündmusest on veidi aega möödas, jagab EISi turismijuht Anneli Lepp oma mõtteid seoses toimunuga.

SEB uus turundusjuht Getter Pärle: muudame kogumisharjumuse uueks rahvusspordiks
Märtsis liitus SEB turundustiimiga kogumise, investeerimise ja pensionivaldkonna turundusjuht Getter Pärle, kelle ülesandeks on vedada panga üht suurimat strateegilist fookust. Ta aitab eestimaalastel rahaga ümber käia nii, et kogumisharjumus muutuks osturalli asemel uueks rahvusspordiks ning lühiajalistele emotsioonidele seataks vastukaaluks pikaajaline rahaline kindlus.

La Ecwador alustas koostööd Eesti tuntud toidubrändiga
Suvi tõi La Ecwadorile uut energiat. Nimelt alustati koostööd Eesti ühe armastatuima toidubrändi, Salvestiga. Ühine teekond sai hoo sisse loovkonkursist, mille keskmes oli Smushie – Salvesti mahe supersmuuti, mis vajas värsket, strateegilist ja loovat lähenemist.

Georgi Viies asus Eesti Punase Risti kommunikatsiooni- ja turundusjuhiks
Alates 4. augustist 2025 täidab Eesti Punase Risti kommunikatsiooni- ja turundusjuhi rolli Georgi Viies, kellel on üle 15 aasta kogemust strateegilises turunduses ja kommunikatsioonis. Viies on töötanud erinevates valdkondades, alates jaekaubandusest ja kultuurikorraldusest kuni telekommunikatsiooni ja linnaruumi arendamisest.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Kätlin Sepp: reklaam ei pea olema pöörane, reklaam peab olema mõjus
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Sinu võimalus särada: BalticBest 2025 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 12. augustini
Iga-aastane rahvusvaheline väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tuleb taas ja toimub otseülekandena 27. augustil. Tähtaeg tööde esitamiseks on pikendatud 12. augusti kella 17ni ehk tööpäeva lõpuni.

Bigbankist Delfi Meediani, Omnivast Comodule’ni – miks turundusjuhid valivad TUJU arenguprogrammi
Kas turundusjuhid ise on saanud juhtidena piisavalt tuge ja arenguvõimalusi? Turundusvaldkond on viimastel aastatel liikunud vaid reklaamikampaaniatest palju kaugemale – kaasaegne turundusjuht on strateegiline äripartner, kellel on oluline roll kogu organisatsiooni suuna kujundamises. Sügisel alustav EBSi Turundusjuhi arenguprogramm on loodud just neile, kes tahavad rohkem mõista, kuidas juhtida inimesi ja protsesse.

Sander Rebane: näitlejast turundusjuhiks – kuidas jutustada lugusid, mis päriselt puudutavad?
Kuidas leida üles oma hääletoon või mõista, et sul veel pole seda? Kas alati peab midagi ütlema? Ja mis vahe on loomingul ja loovusel? Kirjanik Eia Uus vestles Elisa Stage’i stuudios Tallinna Linnateatri turundusjuhi ja näitleja Sander Rebasega. Nad rääkisid ausalt ja otse sellest, mis päriselt loeb: tähenduslikkusest, turunduse rollist ja sellest, miks vaikus on mõnikord kõnekam kui ükskõik kui hea kampaania.

LÕPUTÖÖ | Kuidas arendada keskkonnateadlikku meenevalikut: Tallinna Tehnikaülikooli kogemus
Tänapäeva maailmas on jätkusuutlikkus üha olulisem teema, mõjutades nii avaliku kui ka erasektori organisatsioonide tegevusi. Ka Tallinna Tehnikaülikool on seadnud eesmärgi saada kliimaneutraalseks aastaks 2035, kirjutab Merilin Saar, kes tutvustab oma magistritööd “Jätkusuutlikkusega seotud väljakutsed Tallinna Tehnikaülikooli meenete näitel”.

Taivi Koitla ülevaade: selle suve viis – noodid, mis häälestasid turundusmaailma
Suve viimane kuu on alles alanud, ent meid on raputanud nii globaal- kui ka sisepoliitilised teemad, majandusuudised, looduskatastroofid, ettevõtlusšokid, turundusskandaalid ja palju muud, kirjutab Taivi Koitla.