Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Martin Rauam: meid märgatakse välismaal, aga me ei oska ise eriti eksportida
Kuldmuna üritusturunduse žüriid juhib Jolose partner Martin Rauam. Intervjuus räägib ta, kuidas sai rallisõitjast üritusturundaja; milline on valdkonna tulevik ning kuidas Kuldmunale hästi töid esitada.
Hollandi koosolekudisainer Eric de Groot: ma tõesti ei tea, mis üritustest saab, kui praegused teismelised tööturule sisenevad
Milline on üritusturunduse tulevik 10 aasta pärast? Kuidas pidada koosolekuid nii, et inimesed igavusse ei sureks? Eestit külastanud mainekas Hollandi koosolekudisainer Eric de Groot jagab näpunäiteid.
INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: meie konkursil saavad noored luua täpselt selliseid töid, nagu nad ise tahavad
Kuldmuna pole ainult vanadele kaladele, vaid ka kõigile noortele reklaamihuvilistele. Alla 26-aastastele loodud Taeva Pesamuna konkurss toimub taas ja toimub võimsalt. Esikohatiim sõidab võistlustulle Cannes’i reklaamifestivali noortekonkursile. Žürii esimees, Taeva strateeg Gert Lee, annab põgusas intervjuus nii mõnegi vihje, millele tuleks sel aastal tähelepanu pöörata.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Bruno Palmik: kui sa hindad disaini ainult enda järgi, siis kuhu valdkond areneb?
Kuldmunal valib parimatest parimaid taas kaks erinevat disainižüriid, üht neist juhib Optimisti kunstiline juht Bruno Palmik. Rääkisime Brunoga kriitikast, disainitülidest, tasemest ja auhindadest.
TULIUUS LIIGE | RAIT Faktum & Ariko projektijuht: meie turundus on isiklik suhtlus, nii saab rohkem öeldud
Kuidas teha kõige täpsemaid fookusgrupi uuringuid? Miks enne valimisi nii palju küsitlusi on vaja? Neile ja teistele küsimustele vastab TULI värske liikme, turu-uuringu firma RAIT Faktum & Ariko projektijuht Christelle Ester.
INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Anne Muldme: turunduse loovus ja vabadus on löögi saanud
Digimaailmas kipub efektiivsus loovusest tähtsam olema, kuid nii ei peaks olema, arvab Kuldmuna digižürii juht Anne Muldme. Varasemalt nii Telia, TalTechi kui ka Postimehe turundust juhtinud naine räägib, kuidas Eesti digiturundus talle paistab.
INTERVJUU | Bolti turundaja Marleen Kubits räägib, mida TikToki ja Snapchati reklaamide puhul silmas pidada
Marleen Kubits on Global Performance Marketing Manager Eesti ühes edukaimas idufirmas Bolt, kus ta haldab makstud reklaame digikanalites üle kogu maailma, kokku 45 riigis ja 500 linnas. Turunduspodcastis grit. jagas Marleen oma õppetunde, kuidas teha edukamaid TikToki ja Snapchati reklaame.
TULIUUS LIIGE | Kasvuagentuur Intense growth HUB: üks asi on paljudel ettevõtetel täiesti sassis
Alexela, Euronics, Maxima ja Atria. See on vaid väike valim TULI värske liikme Intense growth HUBi klientidest. Klassikalise meediaagentuurina alustanud ettevõte muutis paar aastat tagasi oma kontseptsiooni ning sellest ajast peale ollakse kasvuagentuur.