Uudised

ARVAMUS | Olga Peresild: meediaplaneerija tööd peab väärtustama, ainult nii on sel ametil tulevikku
Hinnatud reklaamiärimees Sir Martin Sorrell esines hiljuti Kölnis toimunud konverentsil ning väitis muuhulgas, et AI võtab varsti meediaplaneerijate töö üle. Mina sellega nõus pole, kirjutab meediaagentuuri EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild.

Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali
Hot Lips Erootikamaailma avamine T1 keskuses jõudis hinnatud PR- ja loovuskonkursi European Excellence Awards Balti kategooria finaali. Avamine toimus eelmise aasta novembri alguses.

Intense’i strateegina asus tööle kogenud turundusjuht Triin Lõoke
Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.

20. SÜNNIPÄEV! Imagine\TBWA: endiselt arvatakse, et agentuurides töötavad suured titad, keda on vaja karjatada
Imagine\TBWA tähistab täna (01.11) oma 20. sünnipäeva! Räägime tähtsa sündmuse puhul ettevõtte juhtfiguuridega juttu ning peatume näiteks võluritel, ükssarvikutel ja Usain Boltil.

Alates novembrist: kui avad rahakotirauad, näed Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt
Meta teatas, et alates novembrist saavad Euroopa Liidu, Euroopa Majanduspiirkonna ning Šveitsi elanikud kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, kuid selleks tuleb maksta kuutasu.

Making Sense’il esinev Vytautas Ašeris tuleb Eestisse viie naljaga
Kas nali saab olla mittesolvav? Making Sense’i konverentsil peab põneva ja kaasava esitluse Vilniuse ülikooli professionalismi ja eetika õppejõud ning Leedu esimese ükssarviku Vintedi inseneriosakonna juht Vytautas Ašeris.

TULIUUS LIIGE | Celebrate Group: tunneme Eesti turul puudust millestki kreisist
Kus on Eesti kreisid meelelahutajad ja miks ei saa üritusturundaja öelda, et Netflix on kurjast? Seda räägib TULI värske liige Celebrate Group. Üritusturundusagentuuri juhivad õde-venda Merily ja Taago Heinmaa, kes mõlemad täidavad ettevõttes partneri ja projektijuhi rolli.

AJAKAVA JA TEEMAD! Making Sense’il räägitakse muuhulgas loovusest, tarbimispeo lõpust ja sellest, miks ajakirjandust sinu bränd ei huvita
Making Sense’i konverentsi esinejad ja teemad on nüüd lukus! Vaata, kes tulevad 9. novembril Erinevate Tubade Klubisse oma tarkust jagama! Ürituse avab tõeline reklaamilegend.

Case study: Põnevad numbrid! Jolos mõõtis Helmese ürituse kogujalajälje
Miks on oluline mõõta iga ürituse osa, alates elektritarbimisest kuni iga kasutatud patareini? Jolos viis läbi ürituse jalajälje mõõtmise, kus parema tuleviku planeerimiseks hinnati iga ürituse osa.

GOLDEN DRUM | Loovjuht Anze Jereb: oleme mitmes žüriis vaadanud Eesti videoreklaame ja arutlenud, kas need on naljakad või mitte
Sloveen Anze Jereb külastas Golden Drum festivali esimest korda 1993. aastal ja on reklaaminduses töötanud enam kui 25 aastat. Täna on ta digiagentuuri Leavingstone loovjuht ja töötanud maailma eri paikades. Leidsime festivalil aja, et rääkida erinevates kultuuriruumides kohanemisest, ajatajust ja Eesti reklaamist.

5 tähelepanekut Dubais toimunud Google GtFT konverentsilt: bränd ei ole kasvu võti, toode on
Hiljuti oli mul au osaleda Google GtFT konverentsil Dubais, mis keskendus finants- ja tehnoloogiaettevõtetele. Jagan hea meelega sealseid põnevamaid mõtteid ja teemasid, kirjutab LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets.