Uudised

Coffee People’i näitel: millal ja miks peaks reklaamlause kaubamärgistama?
Patendiamet valib iga kuu välja tähise, mis tõuseb esile erinevate positiivsete omaduste poolest. Jaanuarikuu kaubamärgi saaja Coffee People’i slogan “Aeg ubasteks hetkedeks” sündis mõni aasta tagasi koostöös loovagentuuriga Division. Artiklis tuleb juttu Coffee People’i saamisloost, idee sünnist ja sellest, miks ja kas peaks kaubamärki registreerima.

TULIUUS LIIGE | Sinisilm Films: meie eesmärk on ka alati ise areneda ja kuulda, kuidas näiteks Tallinkil laevadega läheb või mismoodi Pro Kapital arendusi teeb
Sinisilm Films on turul tegutsenud pea kümme aastat ja selle ajaga teinud põnevaid projekte nii Eestis kui ka välismaal. Kes nad on? Mis on nende eesmärk? Nendele küsimustele vastab ettevõtte asutaja Marten Merila.

Karola Karlson: hea turundaja jätab AI kasutamata ehk 5 olulist 2024. aasta turundustrendi
Vabakutseline turundaja Karola Karlson mõtiskleb, mida toob alanud turundusaasta. Juttu tuleb nii AI-st, Z-generatsioonist, rohepesust kui ka muust.

VAATA TÄISPIKKA VERSIOONI! Indrek Viiderfeld räägib, kuidas sündis Pakendikeskuse telesaade “Reklaamiklubi 2.0” ning kui palju seda vaadati
Vana-aasta õhtul oli TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis valmis loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös. Uurisime Tabasco loovjuhilt Indrek Viiderfeldilt, kust tekkis mõte telesaadet teha, mitmete silmapaarideni “Reklaamiklubi 2.0” jõudis ja milliste ootustega telesaadet tegema asuti.

12 trendi eduka konverentsi korraldamiseks 2024. aastal
Kui COVID-19 pandeemia ajal hakati arvama, et päris konverentsid on möödanik ja virtuaalüritused on tulnud selleks, et jääda, siis praegu live-ürituste arv maailmas üha suureneb ja juba on jõutud tagasi 2019. aasta rekordtasemeni, kirjutab Eesti Konverentsibüroo turundusjuht Riine Tiigi.

EKA disainiteaduskond jagas innovatsiooni ja sotsiaalse disaini auhindu, võitjate projektid on seotud põgenike lõimumisega
Eile, 25. jaanuaril tutvustati Eesti Kunstiakadeemias EKA Design Showcase’il parimaid uuenduslikke tooteid, teenuseid, prototüüpe ja kontseptsioone, mis valmisid koostöös üliõpilaste ja EKA partneritega programmi LAETUS raames.

EKA Design Showcase esitleb tudengite parimaid tulevikudisaini koostööprojekte ettevõtetele ja avalikule sektorile
25. jaanuaril tutvustab Eesti Kunstiakadeemia EKA Design Showcase’il parimaid innovaatilisi tooteid, teenuseid, prototüüpe ja kontseptsioone, mis valmisid üliõpilaste ja EKA partnerite koostöös möödunud aasta jooksul disainiteaduskonna programmi LAETUS raames.

Kui “seda” ei pea olema, ära “seda” tee ehk 7 näpunäidet, kuidas projekti jätkusuutlikumaks muuta
Kestliku loome teema pakub kõneainet kõigis disainivaldkondades. Velveti disainiprotsessi on kestlikkuse mõõde toonud lisaväärtust ning innustab disainereid leiutama ja oma tööd vastutustundliku pilguga uuesti lahti mõtestama. Et igapäevatöös järjekindlaid samme astuda, panime kirja 7 näpunäidet, mida võiks igasuguse projekti jätkusuutlikumaks muutmisel arvestada. Selleks vestles Velveti kommunikatsioonijuht Nele Volbrück ettevõtte vastutustundliku disaini ja materjalikasutuse juhi Kristel Linnutajaga.

KAMPAANIA | Rohkem kui 1/3 Eesti naistest kogeb vähemalt kord elus lähisuhtevägivalda
Üle kolmandiku Eesti naistest on vähemalt kord elu jooksul langenud lähisuhtevägivalla ohvriks. Samas selgus viimasest “Märka vägivalda“ uuringust, et pooled täiskasvanud pole kindlad, mida lähisuhtevägivalda kohates ette võtta. Et meie kodude ühe kõige põletavama probleemiga seotud teadlikkust suurendada ja levitada infot abi otsimise võimaluste kohta, teeb IKEA algust uue sotsiaalkampaaniaga.