Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna õhtujuht Genka tööst Saku Õlletehases: see oli kampaaniate hiilgeaeg
Reedel Estonia kontserdisaalis toimuvat Kuldmuna juhivad Evelin Võigemast ja Genka. Viimane neist meenutas TULI-le oma seikluseid reklaami- ja turundusmaailmas. Hinnatud räppar on töötanud copywriter’ina ning olnud pikalt Saku Rocki tootejuht. Saame teada, milliseid kaht toodet ta alati Westmani ärist ostis ning milliseid prille ta enne Kuldmuna taga otsis.
Kuldmuna 2015-2022 ülevaade | Purustati rekordeid ja tehti ajalugu
Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna jagab igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmune. Juba sel reedel koguneme Estonia kontserdisaali, et maha pidada Kuldmuna 25. sünnipäev. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate Kuldmuna pidudele. Vaata, kas leiad ka ennast peopiltidelt!
TV3 Grupp Eesti turundusdirektori ametisse asub Kätlin Kontor-Kirss
Tänasest alustab TV3 Grupp Eesti turundusdirektori ametikohal Kätlin Kontor-Kirss, kes hakkab juhtima kogu grupi turundusmeeskonda ja vastutama TV3 Grupp Eesti telekanalite, raadiojaamade ning online-brändide strateegia väljatöötamise, brändingu ja turunduse ning kommunikatsiooni juhtimise eest.
INTERVJUU | Kuldmuna järelpeol esinev NOËP: vahel nokitsen kaks päeva TikToki klipiga ja mõtlen, millega küll tegelen
Reedel Kuldmuna järelpeol esinevat NOËPi ehk Andres Kõpperit tunnustati hiljuti Eesti muusikaettevõtluse auhindadel hea sotsiaalmeediasisu eest. TULI-le räägib ta, kuidas tema TikTokid sünnivad, mida Eesti turundajad silmas pidada võiks ning mis talle ebamugavust valmistab.
Reddit – kogukonnapõhise turunduse kullasoon
Globaalselt juba pikalt esirinnas olnud Reddit on viimastel aastatel ka Eestis tugevalt kanda kinnitanud ning tänaseks on platvormil üle 430 000 kohaliku kasutaja. Vaatamata siinse kogukonna pidevale kasvule on platvorm veel Eesti turundajate seas avastamata maa. Kuidas Redditis reklaamtegevus käib, rääkis Httpool Eesti Redditi ja TikToki kliendipartner Karl Trepp.
INTERVJUU | TMW konverentsil esinev Markus Linde jagab nippe, kuidas reklaami õiget muusikat valida
Mida teha, et kokku satuks õige bränd ja õige muusika? Sellest räägib Markus Linde. Neljapäeval Tallinn Music Weeki konverentsil esinev sakslane on muusika ja reklaami kokkupuutepunktis kogemusi kogunud juba ligi 20 aastat.
Olav Osolin Kuldmuna sünnist: ärimehed korraldasid Kuldnaela, aga tulemused tekitasid nii palju virinat, et agentuurid otsustasid oma võistluse teha
Kuldmuna tähistab tänavu oma 25. sünnipäeva ning sel puhul on paslik ajalukku reisida. Kuidas mainekas loovuskonkurss sündis ning keda esimese Kuldmuna võitjatest üritas Olav Osolin enda ettevõttesse värvata? Seda kõike meenutas ta TULI lehel ilmunud sotsiaalkampaaniate loos.
SUUR LUGU | Sotsiaalkampaaniad sünnivad südames! Nende ajalugu ja hingeelu esimesest Kuldmunast praeguseni
Igal aastal jagatakse Kuldmune. Agentuuride esindajad poseerivad, tellijad rõõmustavad. Inimesed, kes teevad sotsiaalkampaaniaid, loodavad, et nende töö muudab maailmas midagi päriselt paremaks. Keiu Virro uuris, kuidas head sotsiaalkampaaniad sünnivad.
Kuldmuna 2007-2014 ülevaade | Hommikutundideni pidutseti nii Tallinnas, Tartus kui ka Pärnus
Jätkame Kuldmuna pidude seeriaga. Suursündmus on jõudnud 25 aastaga nii Tartusse kui ka Pärnusse, nii klubidesse kui ka kontserdisaali. Ja alati on kohal olnud värvikas seltskond. Vaata, kas leiad end piltidelt!
TULIUUS LIIGE | Advokaadibüroo TGS Baltic: reklaamiseaduse muutmisest ei piisa inimeste käitumise mõjutamiseks
Kas reklaamiseadust oleks tarvis karmistada või hoopiski lõdvemaks muuta? Kuidas Eesti advokaadid isikubrändi ehitavad ning kuidas üldse üht advokaadibürood turundada? Sellest räägivad TGS Balticu turundus- ja kommunikatsioonijuht Heleri Michalski ning reklaamiõigusele spetsialiseerunud vandeadvokaat Mari Anne Rohtla.