Uudised

20. SÜNNIPÄEV! Imagine\TBWA: endiselt arvatakse, et agentuurides töötavad suured titad, keda on vaja karjatada
Imagine\TBWA tähistab täna (01.11) oma 20. sünnipäeva! Räägime tähtsa sündmuse puhul ettevõtte juhtfiguuridega juttu ning peatume näiteks võluritel, ükssarvikutel ja Usain Boltil.

Alates novembrist: kui avad rahakotirauad, näed Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt
Meta teatas, et alates novembrist saavad Euroopa Liidu, Euroopa Majanduspiirkonna ning Šveitsi elanikud kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, kuid selleks tuleb maksta kuutasu.

Making Sense’il esinev Vytautas Ašeris tuleb Eestisse viie naljaga
Kas nali saab olla mittesolvav? Making Sense’i konverentsil peab põneva ja kaasava esitluse Vilniuse ülikooli professionalismi ja eetika õppejõud ning Leedu esimese ükssarviku Vintedi inseneriosakonna juht Vytautas Ašeris.

TULIUUS LIIGE | Celebrate Group: tunneme Eesti turul puudust millestki kreisist
Kus on Eesti kreisid meelelahutajad ja miks ei saa üritusturundaja öelda, et Netflix on kurjast? Seda räägib TULI värske liige Celebrate Group. Üritusturundusagentuuri juhivad õde-venda Merily ja Taago Heinmaa, kes mõlemad täidavad ettevõttes partneri ja projektijuhi rolli.

AJAKAVA JA TEEMAD! Making Sense’il räägitakse muuhulgas loovusest, tarbimispeo lõpust ja sellest, miks ajakirjandust sinu bränd ei huvita
Making Sense’i konverentsi esinejad ja teemad on nüüd lukus! Vaata, kes tulevad 9. novembril Erinevate Tubade Klubisse oma tarkust jagama! Ürituse avab tõeline reklaamilegend.

Case study: Põnevad numbrid! Jolos mõõtis Helmese ürituse kogujalajälje
Miks on oluline mõõta iga ürituse osa, alates elektritarbimisest kuni iga kasutatud patareini? Jolos viis läbi ürituse jalajälje mõõtmise, kus parema tuleviku planeerimiseks hinnati iga ürituse osa.

GOLDEN DRUM | Loovjuht Anze Jereb: oleme mitmes žüriis vaadanud Eesti videoreklaame ja arutlenud, kas need on naljakad või mitte
Sloveen Anze Jereb külastas Golden Drum festivali esimest korda 1993. aastal ja on reklaaminduses töötanud enam kui 25 aastat. Täna on ta digiagentuuri Leavingstone loovjuht ja töötanud maailma eri paikades. Leidsime festivalil aja, et rääkida erinevates kultuuriruumides kohanemisest, ajatajust ja Eesti reklaamist.

5 tähelepanekut Dubais toimunud Google GtFT konverentsilt: bränd ei ole kasvu võti, toode on
Hiljuti oli mul au osaleda Google GtFT konverentsil Dubais, mis keskendus finants- ja tehnoloogiaettevõtetele. Jagan hea meelega sealseid põnevamaid mõtteid ja teemasid, kirjutab LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets.

Kommunikatsiooniagentuuriga Optimist Public liitus Rivo Veski
Optimist Publicu meeskonnaga liitus Rivo Veski, kel on pikaajaline ajakirjaniku ja kommunikatsioonijuhi töökogemus. Veski on töötanud 10 aastat Eesti erinevates ajakirjandusväljaannetes, neist 7 aastat Postimehe ja Delfi toimetustes ning viimsed 5 aastat Selveri kommunikatsioonijuhi ametikohal. Need kogemused on andnud tugeva ettevalmistuse agentuuritööks, mis vajab Veski hinnangul laiapõhjalist sektori mõistmist.

TULIUUS LIIGE | T1 turundusjuht Kertu Rooma: oleme õnnelikud, et kliendid on uue kontseptsiooni hästi vastu võtnud ja põnev teekond jätkub
Kuidas kulgeb T1 ümbersünd? TULI värske liikme loos räägime Kertuga, millele keskus kommunikatsioonis rõhub, kuidas oma mainet parandada ning kas nad kaotasid Hot Lipsi erootikamaailma avamisega kliente.

5 praktilist nippi Google Analytics 4 kasutamiseks
Google Analytics 4 on nüüdseks kasutusel olnud kolm kuud. Selle aja jooksul on kõigil olnud piisavalt aega, et uue süsteemiga tutvuda ja õppida, kus erinevad mõõdikud asuvad ning mida uut ja põnevat võib leida. Intense growth HUBi digimeediajuht Mari-Liis Kullamaa jagab sulle viis nippi, mis aitavad Google Analytics 4-st paremini aru saada, et oskaksid seal olevaid andmeid enda jaoks nutikamalt ära kasutada.