Uudised
Suurbritannia reklaamiregulaator Shahriar Coupal: suutsime mehe kuule saata, suudame leida viisi, kuidas legaalseid tooteid vastutustundlikult reklaamida
Kuidas reklaamida vastutustundlikult tooteid, mida paljude arvates ei peaks üldse reklaamima? Sellest räägib meile Suurbritannia reklaamiregulaatori ASA (Advertising Standards Authority) reklaamipoliitika ja -tavade juht Shahriar Coupal. Sel neljapäeval Making Sense: Riski Piiril esinev mees tutvustab, kuidas sealmail reklaamidel silma peal hoitakse.
KÕIK ESINEJAD TEADA! Making Sense: Riski Piiril konverentsil esinevad tipptegijad USAst, Suurbritanniast ja Rootsist
Making Sense: Riski Piiril konverentsil esineb muuhulgas maailma suurima õllefirma rahvusvahelise äri juht. Tipptegijaid on teistestki ettevõtetest. Keri alla ning tutvu 15. veebruaril toimuva üritusega. Viimasena liitus esitlejate riviga Inbanki kasvu ja äriarenduse juht ning FinanceEstonia juhatuse liige Piret Paulus.
TULIUUS LIIGE | Gjensidige: norralased on rohkem kindlustususku kui baltimaalased
TULI esimene kindlustusseltsist liige Gjensidige on pika ajalooga ja tegutsenud Põhjamaades enam kui 200 aastat. Vestlesime nende õdusas kontoris turundus- ja kommunikatsioonijuhi Marianna Elksnin-Valdiga norralaste ja eestlaste erinevustest, turundusest, aga ka kindlustuste võimalustest ja tiimis töötamisest.
ARVAMUS | Joel Volkov: vähemuse diktatuur
Kuna praegu kehtiv reklaamiseadus on pärit 1995. aastast, siis on selge, et see vajab uuendamist. Meediakeskkond on vahepeal väga palju muutunud ja reklaam on tunginud kohtadesse, mida siis uneski näha ei osatud. Valelike ja seadusvastaste kampaaniate tuvastamise ning menetlemisega tegeleb riigis keskmiselt 1,5 inimest, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liige Joel Volkov.
Tehisintellektil põhinev turundus-tehnoloogiaettevõte Analytical Alley kaasas 700 000 eurot
Tehisintellektil põhinev tehnoloogiaettevõte Analytical Alley, mis aitab ettevõtetel mõista, kuidas turundustegevusi võimalikult kasumlikult planeerida, kaasas 700 000 eurot. 15-liikmeline tiim tegutseb juba kogu Baltikumis ja asub sel aastal Euroopa turge vallutama.
1. OSA | Bedwettersi poisid: me ei pea olema viisakad ega tublid, vaid veidi üle võlli. Meediale see meeldib
See oli 2007. aasta külm jaanuar. Olime MTV Eesti meeskonnaga tulnud Viljandisse, sest meie partnerlus Noortebändiga kohustas. Nüüd ajasin mööda Viljandi kultuurimaja koridore taga seda noort ja lahedat napaka nimega bändi, mis tol õhtul kõigist konkurentidest üle sõitis ja žürii südamed vallutas. Ma pidin saama Bedwettersi välkintervjuuks kaamera ette. Saingi.
Pane töö teele! Algas projektide esitamine Kommunikatsioonitegu 2023 konkursile
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) kuulutab välja iga-aastase auhinnakonkursi Kommunikatsioonitegu 2023. Tööde esitamise tähtaeg on 23. veebruar 2024 kell 23.59. Konkursi finaalvooru jõudnud eelmise aasta parimate kommunikatsiooniprojektide esitlused toimuvad teisipäeval, 12. märtsil.
MKM ootab ettepanekuid reklaamiseaduse muutmiseks
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule arutelule reklaamiseaduse väljatöötamiskavatsuse (VTK), milles tehakse ettepanekuid reklaaminõuete kaasajastamiseks, praktikas ilmnenud kitsaskohtade lahendamiseks ja järelevalve tõhustamiseks, et kaitsta paremini tarbijate õigusi.
GALERII | Roheline TULI häkaton – järgmine samm jätkusuutlikkuse suunas
30. jaanuaril toimus Põhjala tehases asuvas Sepikoja galeriis Roheline TULI häkaton, kus rääkisime üritusturundajate ja koostööpartneritega olemasolevatest standarditest ja lahendustest ning mõtlesime koos, millised on valdkonna kitsaskohad nende täitmisel.