Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii I juht Urmas Villmann: mõtlesin, et üks asi, mida ma teha ei taha, on minna žüriisse teiste töid hindama
Kuldmuna žüriide tutvustamist alustame Eesti reklaamilegendist Urmas Villmannist. Tänavu on Kontuur Leo Burnetti loovjuhil ohjata reklaamižürii I. Muidugi räägime konkursijutte, aga kui Villmann istub teisel pool lauda, oleks patt jätta küsimata ka muud.
ARVAMUS | Ranno Pajuri: kas juust on juust ja tomat on tomat ehk kuidas tagada hinnavõrdluste objektiivsus ning õigusselgus?
Hiljuti pälvis ajakirjanduse tähelepanu ühe rahvusvahelise kaubandusketi reklaam, mille õiguspärasusele andsid Läti ja Eesti tarbijakaitseametid erineva hinnangu, kirjutab Coop Eesti turundusjuht Ranno Pajuri.
Sweepi austraallasest digijuht: turundajad peaksid olema kui keskkoolilõpetajad
Agentuuris Sweep on pea pool aastat toimetanud uus digijuht, Austraaliast pärit Julian Poole. Mees, kes sõitnud rikšaga Indiast Nepaali ja bussiga Londonist Bangkokki. Rääkisime seiklushimulise persooniga sellest, kuidas ta Eestisse jõudis, mis talle siinses digiturunduses silma torkab ning miks peaksime kõik olema keskkoolilõpetaja mentaliteediga.
Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist
Eesti suurim tanklakett Olerex soovib uue kampaaniaga “Diiselmootorid looduskaitse alla!” näidata, et kasutades taastuvtoorainest toodetud kütust, on võimalik ka diislikütuse jõul liikuva sõidukiga loodust säästa.
Swedish Matchi esindaja: risk ja kahju aetakse tihti sassi, aga need pole samad asjad
Möödunud nädalal toimunud Making Sense “Riski piiril” rääkisid oma tegevusest ja turundusest ettevõtted, kel on ühed või teised reklaami- või tegevuspiirangud. Sõna sai ka Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.