Uudised

Selgusid Lürzer’s Grand Slam 2019 reklaamikonkursi võitjad
Lürzer’s Grand Slam on maailmakuulsa reklaamiajakirja Lürzer’s
Archive poolt ellu kutsutud konkurss, mis erineb teistest omataolistest selle
poolest, et 60% osalustasudest laekuvast rahast jagatakse võitjate vahel ära.
Ei mingeid kuldseid kujukesi, punast vaipa ega ilutulestikku nagu Cannes
Lionsil, vaid hard cash. Küll aga oli parimateks tunnistatud tööde seas palju
kattuvusi Cannes’is tänavu lõvisid võitnud töödega.

Taeva Pesamuna 2019 võitjad hakkavad võitlema digiräuskamise vastu
Kuidas vastata absurdsele negatiivsusele? Kuldmunal Taeva Pesamuna konkursi võitnud Daniil Golubev ja Maria Rahamägi lõid vastukaaluks negatiivsetele kommentaaridele
lihtsa ja kiire viisi, kuidas väljendada internetis erimeelsust ja kutsuda
inimesi üles tuliseks kiskuvaid arutelusid rahumeelselt lõpetama.

Identity võitis UNESCO rahvusvahelise konkursi
UNESCO korraldas hiljuti rahvusvahelise, suunatud ja
ühevoorulise konkursi Marine Spatial Planning Global logo ja CVI
väljatöötamiseks vajaliku partneri leidmiseks. Konkursi võitis Eesti
brändinguagentuur Identity. Lähemalt räägib Identity loovjuht Ionel Lehari.

Aasta üritusturundusagentuur Orangetime Event: Projektijuhid on meil staarmängijad
Kuldmuna 2019 üks kahest Grand prix’st läks jaanuaris Tallinnas
toimunud Coca-Cola Euroopa regiooni aasta tippkohtumise korraldamise eest
üritusturundusagentuuridele Orangetime Event ja Vool Events, kes tegid sellega
Eestis ajalugu nii ürituse mahu, taseme kui keerukuse poolest. See oli esimene
kord, kui Kuldmuna Grand prix võitis üritusturundusagentuur. Ühtlasi võitis Orangetime ka aasta üritusturundusagentuuri tiitli.
Turundajate Liit käis
Orangetime’il nende Telliskivis asuvas oranžis majas külas ja vestles loovjuhi Jorven
Viiliku, projektijuhi Enel
Teinemaa ning partneri Maicken-Ninel Lokotariga.

PwC globaalne tarbijauuring 2019: enim oste tehakse mobiiltelefoniga ja võtmesõnaks saab ROX
PwC poolt kokku 27 riigis ja enam kui 21 000 osalejaga läbi viidud tarbija ostukäitumise uuring näitas, et esmakordselt tehti kõiki e-oste rohkem mobiiltelefoni kui arvuti kaudu ning keskkonna väärtustamine on võti noorte ostuotsuste mõjutamiseks. Kui viimased paar aastat on nii toodete kui teenuste pakkujad panustanud palju heade tehnoloogiliste lahenduste väljatöötamisse, siis uueks märksõnaks saab äris ROI (return on investment) kõrval märksõna ROX (return on experience) ehk tarbija kogemuse mõõtmine ja selleks tehtavate tegevuste teadlik planeerimine.

TULI liikmete ajurünnak Laulasmaal
Turundajate Liidul on mitmeid olulisi teemasid, mis vajavad tähelepanu ja süvitsi tegelemist. Lisaks Kuldmunale suuname oma energia turunduskommunikatsiooni valdkonna koolitustele ja järelkasvu haridusele, statistikale ja uuringutele, seadusandlusele ja rahvusvahelisele koostööle.