Uudised
Värske uuring näitab, et agentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole
Äsja valminud uuring “Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018” annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
ETKAList sai uue lähenemisega Turundajate Liit
Eesti mainekamaid turundusagentuure koondav Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL) kannab nüüdsest nime Turundajate Liit (TULI). Uue nimega kaasneb uus lähenemine, millele vastavalt saavad edaspidi liikmeteks ka valdkonna tegijad väljaspool agentuure.
Toby Brown: bränd, näita ennast!
Turundusagentuuri Eatbigfish (UK) strateegiadirektor Toby Brown soovib, et brändidel oleks rohkem julgust silma paista ja muutusi ellu viia. Challenger thinking mõtteviisi järgijana usub ta, et edu saadab just neid brände, kes julgevad ujuda vastuvoolu.Challenger thinking ehk väljakutseid esitav mõtteviis on miski, mida Toby Brown jagab nii oma kolleegidega agentuuris Eatbigfish kui ka klientidega, kes tulevad otsima teistsuguseid, kohati lausa mässumeelseid lahendusi. Juba sel kuul konverentsi “Making Sense” esinejana Tallinnasse saabuv Brown selgitab, mis on selle kõige taga.