Uudised

Reklaamiseaduse muutmine lükati edasi
Kevadel ilmavalgust näinud plaan muuta reklaamiseadust, on praegu pausile pandud. “Lükkame inimesed tegelema selle teemaga, mis on kõige akuutsemad ja kiiremad,” põhjendas majandusministeeriumi asekantsler Sandra Särav ERR-ile.

Norstati tarbijaraport: inflatsioon suurendab hinnatundlikkust ja vähendab jätkusuutlikkuse tähtsust
Norstat Eesti avaldas oma III kvartali tarbijaraporti, mis toob esile mitmeid märkimisväärseid trende. Olulisemad tähelepanekud puudutavad majanduslikke muresid, ostukäitumist ja e-kaubandust.

INTERVJUU | Orm Oja: Eestis pole restoraniäris nii palju raha, et saaksin öösel ainult tänu sellele hästi magada
Tehnoloogiast (või õigemini vimmast selle vastu), Google’i arvustustest, Michelini tärnidest, turundusest ja muust säärasest räägime MasterChefi kohtuniku ning tippkokk Orm Ojaga. Isegi ühest kuulsast uroloogist jutustasime. Nii et haara aga lusikas ja hakka seda suppi helpima!

GALERII | Roheline TULI: ärme ole kapseldunud, jagame teadmisi teistega
9. oktoobril kogunesid TULI liikmed seminarile Roheline TULI, mis sel korral keskendus rohkemale kui ainult üritusturundusele. Luubi alla võeti reklaam, digi ja meedia ning arutleti, kuidas roheline turundus meie tööd mõjutab.

Ryanair solvab ja kiusab sotsiaalmeedias inimesi ning see paistab kõigile meeldivat! Making Sense’il esineb ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht
Ryanairi sotsiaalmeedia on parajalt lõbus. Nad teavad, et nad pole maailma kõige luksuslikum lennufirma ning nad julgevad seda tunnistada, visates nalja nii enda kui ka klientide üle. Nali on vist vähegi öeldud, tegelikult trollitakse oma reisijaid. Rajust sotsiaalmeediast tuleb Making Sense’ile rääkima ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.

Mõtled Soome turule? 5 asja, millega turunduses arvestada
Soome on sageli esimene koht, kuhu Eesti ettevõtted ekspordiplaane tehes vaatavad. Loogiline ka, Soome on meile lähedal ja nii kiputakse uskuma, et ka äritavad ja kultuuriruum on meil sarnased, kirjutavad Petra Suominen ja Mervi Pirhonen NOH Productionsist.

Vaata, kes kuuluvad TULImusta žüriisse!
Kes otsutavad, kas sinu töö viib TULImustalt auhinna koju? Tutvu allpool TULImusta žüriiga! Töid saab esitada 24. oktoobrini, soodushinnaga 17. oktoobrini. Võitjad selguvad 6. novembril Making Sense’i konverentsil, mis toimub tänavu PROTO avastustehases.

AirBalticu sisujuht brändi edukast TikTokist: su tiimis peavad olema humoorikad inimesed
Läti lennufirma airBalticu TikTok on Baltikumi brändide hulgas üks populaarsemaid. Ettevõtte sisujuht Arta Uma Upmale avab edu tausta.

Seis tööturul: tööpakkumiste arvu langus aeglustus, konkurents töökohtade nimel kasvas
Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus tööpakkumistele keskmiselt 39 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number 51, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Enim on konkurents kasvanud IT-sektoris, kus vaba ametikoha nimel oli tänavu kolmandas kvartalis konkureerimas 60 töövõtjat, mida on 64% enam kui aasta tagasi.

Muumide turundaja Erica Terranova: hea turundus ei sünni kõike mõõtes
Muumitrollid on üles kasvatanud mitu põlvkonda uudishimulikke inimesi. Üks neist, kelle rolliks on uusi põlvkondi kasvatada, on itaallanna Erica Terranova, kes töötab Moomin Charactersi kasvuturundajana.

Tallink Grupp tugevdas oma brändi ebatraditsioonilise kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis värskeks kuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi kaubamärgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole. Nimelt saab alates 2017 Euroopa Liidus ja 2019. aastast Eestis taotleda kaitset liikumismärgile. Erinevalt tavapärasest staatilisest kaubamärgist sisaldab liikumismärk logo, mõne sümboli vm graafiliste elementide liikumist – tegu on sisuliselt lühivideoga. Näiteks on Euroopa Liidus registreerinud oma logode animeeritud versioonid Telia ja Puma. Liikumismärgi registreerimine aitab ettevõttel kaitsta oma brändi dünaamilist identiteeti.

Making Sense toimub esimest korda kahepäevasena, esimesed kuus esinejat teada
On kombeks saanud, et sügiseti toimub turunduskonverents Making Sense. Teisiti ei saa ka tänavu. Esmakordselt kahepäevasena toimuv sündmus leiab aset 6.-7. novembril PROTO avastustehases.