Uudised

VAATA! Brand Capitali uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid
Täna, 28. augustil, avalikustati Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Sel aastal võistles seitsmes kategoorias 311 kaubamärki, millest finaali pääses 35. Võitjad kuulutatakse välja 20. septembril Riias toimuval turundussündmusel Baltic Brand Forum.

TENGELPUNGAD LAHTI! Loe, palju turundusrahvas teenib
Taas on aeg sobrada turundajate kollektiivses rahakotis. Statistikaameti palgarakendusest leiab hõlpsasti, kui palju teenisid meie valdkonna inimesed tänavuse aasta II kvartalis palka.

Geenius Meedia endine juhtkonna liige liitus META Advisory’ga
Eesti juhtiva PR- ja valitsussuhete agentuuriga META Advisory on liitunud mitmekesise meediataustaga vanemkonsultant Gregor Sibold. Sellega on META konsultantide tiim kasvanud 31-liikmeliseks.

ÜMARLAUD | Üritusturunduse suvi: hinnatõus ei ole kindlasti korrelatsioonis ürituste eelarvete tõusudega ning see on väljakutsuv
Vabadus valida, jätkusuutlikkus ning puhkamine – sedasi kirjeldatakse 2024. aasta üritusturunduse tipphooaega. Selle suve trendidest, majandusest ja õppetundidest rääkisid Mikk Puurmann (Orangetime Event), Priit Mikk (Amazing Productions) ja Merily Heinmaa (Celebrate Group).

INTERVJUU | META Advisory partner Ann Hiiemaa jagab noortele nippe: enne õnnestumisi on aastaid ebaõnnestumisi
META Advisory partner ja tiimijuht Ann Hiiemaa jagas aasta alguses noortele häid nippe, kuidas tudengina praktikale saada. Nüüd rääkisime laiemalt tööturust, persoonibrändist ning julgusest.

Seiklusfirmaga 360 KRAADI on liitunud ürituskorralduse taustaga turundusjuht
Seiklusmänge ja matkasid pakkuva ettevõtte 360 KRAADI meeskonnaga on liitunud turundusjuht Lisbeth Roos, kelle kogemused nii turunduse kui ka ürituskorralduse valdkonnast aitavad mängud viia rohkemate inimesteni ja tõsta neis huvi mängulise liikumise vastu.

INTERVJUU | Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend: see võib olla ebapopulaarne arvamus, aga…
Saku Õlletehas enam nii palju oma roheteemadest ei räägi kui varasemalt. Miks? Ettevõtte turundusjuht Eva Maarend külastas Imagine\TBWA podcast’i “Backslash” ning jutustas jätkusuutlikkusest. Toome räägitu teieni teksti kujul.

INTERVJUU | Estookin Andreen: 9 to 5 loovtöö Optimist Creative’is ja isiklik loometöö teineteist ei sega
Veel mitte väga ammu olid ajad, mil kopideks olid näitlejad ja muusikud, disaineriteks kunstnikud ning igas endast lugupidavas agentuuris nahistas midagi teha vähemalt üks avaliku elu tegelane. Sellest, kuidas uue generatsiooni kunstnik balansseerib agentuuri- ja loometööd, räägib Estookin Andreen.

Coca-Cola Baltikumi uueks sotsiaalmeedia juhiks sai Kristi Rugo
Coca-Cola Baltikumi sotsiaalmeediat juhib alates selle aasta juulikuust Kristi Rugo, kellel on lai kogemustepagas nii brändi-, kommunikatsiooni- kui turundusvaldkonnas. Varasemalt finants- ja iluvaldkonnas töötanud Rugo sukeldub nüüdsest mittealkohoolsete jookide maailma.

Kantar Emor alustab uue turundusteemalise taskuhäälinguga “Point“
Tänasest jõudis avalikkuse ette aastakümneid brändiuuringuid teinud Kantar Emori uus taskuhääling ”Point”. Turundushuvilistele suunatud taskuhäälingu saatejuht on turunduslektor ja Kantar Emori konsultant Alar Pink.