Uudised
Loe, milline imevits turundaja elu lähiajal lihtsamaks teeb
Digiturunduse pilvitusse ja kuluefektiivsesse taevasse on ilmunud mustad pilved. Isikuandmete töötlemine ja kättesaadavus on nii Euroopas kui ka USAs aina tõsisemalt luubi all ning turundajatel tuleb kohaneda pidevalt muutuvas keskkonnas, kirjutab NOH Productioni partner Mervi Pirhonen.
Helibränding – miks, kellele ja kuidas?
Erinevate impulsside paljususes on tugevaimad brändid need, kes kõnetavad oma sihtgruppe läbi erievate meelte. Helidel ja muusikal on siinkohal väga oluline roll. Bränd Sound ja muusikapsühholoog Dali Kask räägivad, miks on helibränding oluline ja kellele see on mõeldud.
ARVAMUS | Marge Kari: me ei koosta turundushanke juhendit endale, vaid tahame ulatada abikäe hankijatele
Turundushanked vajavad värskendamist, kirjutab Tanki tegevjuht Marge Kari. Tema eestvedamisel tegutseb Turundajate Liidu töögrupp, mille eesmärgiks on välja töötada juhend, mis aitaks avalikul sektoril paremini hankeid koostada. Eesmärgiks on parandada turundushangete kvaliteeti, ühtlustada hankijate taset ja juhtida tähelepanu valdkonna parimatele praktikatele.
INTERVJUU | Urmas Sõõrumaa: nagu oma äris, hakkab ka turunduses kõik minust pihta
Eesti üks tuntumaid ärimehi Urmas Sõõrumaa (62) jutustab intervjuus, mis on alati tema esimene küsimus turundajatele, mis element peab igas kaubamärgis olemas olema ning kuidas ta on oma ettevõtete brände loonud. Muidugi räägime Eesti Olümpiakomitee presidendiga ka spordist.