Uudised
KIIKAME RAHAKOTTI: Vaata, palju teenivad Eesti turundajad
Statistikaameti palgarakendus on hea ajaviide, kui tööpäev kipub igavaks minema või uudishimu haarab võimust. Võtsime veebilehe ette ning vaatasime, millise brutopalgaga saavad uhkeldada reklaami- ja turundusinimesed. Andmed on selle aasta II kvartali seisuga.
Suvehiti “Pa-pa-pa parim suvi” sünnilugu
Üleöö tuntuks saanud pa-pa-pa parim suvi kummitab siiani paljusid. Miks see pealtnäha armas ja lihtne reklaam pälvis nii palju meie tähelepanu? Miks loodi sellest meeme ning viisijuppi lauldi suurfestivalidel? Eesti Age Creative’i ja Läti McCann Riga koostöös sündinud telereklaami tagamaadest räägivad Age Creative inimesed – projektijuht Sandra Truija ja loovjuht Mart Metsma.
EASi ja KredExi ühendasutuse turundus- ja kommunikatsiooniosakonda asub juhtima Birgit Kermes
Jaanuari alguses ühinenud EASi ja KredExi keskset turundus- ja kommunikatsiooniosakonda asub juhtima Birgit Kermes, kes seni aitas vedada Rohetiigri algatust. EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse esimehe Lauri Lugna sõnul mängivad turundus ja kommunikatsioon olulist rolli ühendorganisatsiooni kliendikesksemaks muutmisel.
TULINE DUO: Ann Hiiemaa ja Mari-Liis Ahven
Alustame uue rubriigiga Tuline Duo, mis jõuab huvilisteni nii intervjuude kui ka taskusaadete kujul, mis toob kokku konkreetsest valdkonnast kaks eksperti erinevatest ettevõtetest, kes läbi isikliku kogemuse ja arvamuse valdkonnapõhist nõu annavad. Rubriigi debütantideks on uue äri juht Ann Hiiemaa agentuurist Meta Advisory ning partner ja strateeg Mari-Liis Ahven agentuurist Optimist Public. Avarubriigis on fookuses kommunikatsioon ja suhtekorraldus.
Eksportiva ettevõtte juht Janar Tammjärv: „Turundust ei saa teha Eestist, vaja on kohalikku esindajat. “
Akende ja uste e-kaubamaja Klar Home on eksportinud toodangut Skandinaaviasse ligi 10 aastat. Ettevõtte juht Janar Tammjärv räägib, millised müügi ja turundusega seotud tegevused on toonud enim edu ja mis on olnud väärtuslikud õppetunnid.
TULI taskuhääling | Tiina Saar-Veelmaa: „Me peaksime keerama kogu värbamisturu pea peale, et luua rätsepamudelis töösuhteid.“
TULI taskusaadete uue hooaja esimeses saates on külas tööõnne uurija, psühholoog ja karjäärinõustaja Tiina Saar-Veelmaa. Saates arutletakse, mis on tööõnne valem, kuidas väärikalt värvata, miks rahulolu-uuringud ei toimi ning kuidas tulemuslikult arenguvestlusi pidada.
Hanno Ahonen: mitmekultuuriline turundus edendab tolerantsust Eesti ühiskonnas
Eesti on startuppide arengu, välistalentide värbamise ja Ukraina sõja valguses teinud suure hüppe multikultuurilise ühiskonna suunas. Sotsiaalsest aspektist vaadatuna on aga mitmeid arengukohti, kus riigina veel järgi jõuda, sealhulgas tolerantsuse edendamisest, millele iga inimene, ettevõte ja turundaja saab tegelikult kaasa aidata.
Case study: jätkusuutliku sündmuse väljakutsed Wise Days 22 näitel
Sel kevadel läbis Jolos edukalt rohemuutuse ja keskkonnamõju juhtimise programmi Rohetiigri Akadeemias. Viimase aasta jooksul on nad lihvinud enda jätkusuutlikkuse missiooni, lisades selle enda äritegevuse nurgakiviks, et anda panus kliimakriisiga võitlemiseks.
INTERVJUU | Tabasco uus tegevjuht Karl Multer: „Kui oled juba kõrgliigas käinud, siis madalamasse liigasse ei pea naasma.“
Augusti lõpus alustas Karl Multer tegevjuhi ja partnerina agentuuris Tabasco, kel on turundusmaailmas kogemust üle 25 aasta. Karjääri pani ta eelmisel aastal pausile, et keskenduda rohkem iseendale. Vestlesime Karliga tema eesmärkidest, vaheperioodist, Kuldmunast ja paljustki veel.