Uudised
TULI liikmed võitsid mitmeid turundusauhindu
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsi Password esimesel päeval said rõõmustada ka TULI liikmed. Aasta Turundustiimiks kuulutati LHV, Avaliku sektori Grand Prix võitis SA EELK Toetusfond/Kirikufond kampaania, kelle agentuuriks on Taevas Ogilvy. Aasta Turundusteo Grand Prix võitis Pakendikeskus, kelle agentuuriks on Tabasco.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii I juht Valter Jakovski: peame julgustama noori hullu panema ja end otsima
“Varem oli Eesti kommertsdisaini olemus kuidagi väga tuntavalt väljapoole vaatav, praegu aetakse oma asja,” lausub Kuldmuna disainižüri I juht Valter Jakovski. Igapäevaselt disainistuudiot Ruum 414 juhtiva Jakovskiga võtame teemaks disainiuudised ja -kismad, Eesti näo ja Kuldmuna.
PROOVI JÄRELE! Media House töötas välja uue liitreaalsuse lahenduse
Meediaagentuur Media House ja loovagentuur Taevas korraldasid hommikuseminari, et arutleda turundusmaastiku kolme kõmutekitava teema üle – ChatGPT, liitreaalsus ja loovus. Seminaril osalejad nägid esmakordselt uut liitreaalsuse projektide lahendust nimega Media House AR.
10 isesorti küsimust Siirile kui tulivärskele Hable tegijale
Siiri Soosaar liitus loomingulise Hable tiimiga möödunud aasta lõpus, käe kõrval kogemustepagas Fraktalist ning Taevas Ogilvyst. Projektijuhina lennutab teda innukas mõte, et kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Teadagi on sel ametikohal tegutsevad spetsialistid nagu hunt kriimsilmad, kes teevad kõike ning peavad asja toimimiseks rakendama kõik oma kümme sõrme. Et Hables on unikaalsus märgilise tähendusega, vastas Siiri täpselt kümnele isemoodi küsimusele, et temaga tutvust teha.
KOGEMUSLUGU | Kalevi näitel: läbimõeldud ja kasutajasõbralik pakendi infokülg toob kaasa tarbija tänu
Kui juttu tuleb toote pakendist, on fookuses tavaliselt pilkupüüdev välimus või kestlik olemus. Häbiväärselt vähe saab tähelepanu toote infomärgistus ehk nö tagakülg. Kalevi turundusjuht Kätlin Sepp jagab kogemuslugu, kuidas šokolaadipaberi uuendamise käigus jõuti tulemuseni, mida ministeerium soovitab hea tava näidisena teistelgi tootjatel eeskujuks võtta.
EPRA kommunikatsiooniteo konkursil võidutsesid seenenäitus, tuulepark ja President Kaljulaidi Fond
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas eile välja ja andis üle 2023. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori kommunikatsiooniprojektidele. Lisaks pälvisid kaks tööd eriauhinnad.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Alvar Lonks: ajasin esimest muna päris kaua taga
Idee sündis Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva aastal, kui lansseeriti agentuur Identity poolt tehtud Eesti Sada visuaalne identiteet ja logo. Korraga hakkas netti ilmuma samast logost palju erinevaid versioone, nö paroodialogosid. Selle tuules tekkis ka endal mõte, et miks mitte katsetada, kirjutab Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Mikk Puurmann: agentuur peab olema kliendist sammu ees, näen ikka ja jälle, kuidas selle vastu eksitakse
Jätkame Kuldmuna žüriide tutvustamist. Seekord võtame ette üritusturunduse žürii juhi Mikk Puurmanni, kellega rääkisime lugude jutustamisest, inimlikkusest, aga ka kliendi ja agentuuri suhtest.
KAMPAANIA | HAVAS Creative motiveerib kampaaniaga “PÕHIJÕUD” kõiki neid inimesi meie ümber, kes moodustavad reservväena riigikaitse olulisema osa
Need mehed ja naised treenivad end õppekogunemistel, et kriisis valmis olla ja teha seda, mida riigi kaitsmiseks vaja on. “Riigikaitse on meie kõigi teema, mistõttu on meil hea meel, et saime selle edendamisesse oma kolm veretilka anda. Meie point on tegelikult väga lihtne – reservväelased, kes moodustavad meie riigikaitse PÕHIJÕU, on inimesed meie ümber, kes lähevad siis, kui kutsutakse,” selgitas Toomas Verrev, HAVAS Creative loovjuht. “Tegime sellise loovlahenduse, et kutse saanutel oleks veel rohkem “meie tunne”, nad tunneksid end PÕHIJÕUna.”