Uudised

Smartpost Itella võtab kasutusele uue nime
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid.

Mery-Ly Riis: kuidas saavutada TikTokis videoreklaamidega edu?
Paljude jaoks pole enam uudis, et TikToki tasulised reklaamid on jõudnud pärast pikka ootamist Baltikumi. Juba nii mõnigi bränd, näiteks Rimi Eesti, Tele2 Eesti, Tallink Eesti, CVKeskus.ee jne, on haaranud võimalusest kinni ja kasutavad reklaame. Millised reklaamid toovad TikTokis tulemust ning millised mitte? Kas kampaania kontseptsiooni adapteerimine TikTokki on mõistlik või tuleks läheneda teisiti? Sellest kirjutab VAASi sotsiaalmeedia sisujuht Mery-Ly Riis.

TULIUUS LIIGE | Impact Day peakorraldaja Merili Ginter: vanematele juhtidele tuleb selgeks teha, et raha ei ole ainus oluline asi
Noorematest ning vanematest, hirmust ja jätkusuutlikkusest räägib Impact Day peakorraldaja Merili Ginter. Mälu värskendamiseks – Impact Day võitis tänavusel Kuldmunal esimest korda välja jagatud jätkusuutlikkuse auhinna Maamuna.

Küberkurjategijate sihikul on ka loovagentuurid: “Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.

Kriisikommunikatsioon: kuidas panna ennast valmis tormiks ja kaitsta mainet
Kujutlege olukorda, kus teie ettevõte on sattunud ootamatu skandaali keskmesse. Võib-olla on toode osutunud ohtlikuks, töötaja on käitunud ebaeetiliselt või on toimunud andmeleke. Ükskõik, milline on kriisi olemus, üks on kindel: usalduslik suhe sidusrühmadega on ohus ja seeläbi ka kogu organisatsiooni maine, kirjutab META Advisory partner ja mainekujunduse tiimijuht Rainer Laurits.

Kaubamaja kevadkampaania valiti maailma parimaks kaubamajade reklaamkampaaniaks
Berliinis toimunud IGDS-i Maailma Kaubamajade Organisatsiooni konverentsil valiti Kaubamaja 2023. aasta kevadkampaania „Uues kuues“ maailma parimaks reklaamikampaaniaks kaubamajade seas.

TULIUUS LIIGE | Loovusvahendusagentuur KAGU: kui me sulle kirjutame, siis sa tead, et sealt tuleb midagi head
Mis pagana asi on loovusvahendusagentuur? Kohe saame teada, sest KAGU bossid Katriin ja Gunnar Hunt seletavad. Igatahes on neil siht silme ees: raputada turgu.

TULI ja MIXDi tenniseturniir toimub juba 27. septembril
Oled tennises poolprofessionaal, algaja või suurepärane kaasaelaja? Kõik on TULI x MIXD turniirile oodatud! On viimane aeg lasta endast välja võistlushimulised tennisehinged ja registreerida end selle aasta kõige vingemale turundajate tenniseturniirile, mis toimub 27. septembril!