
Üle piiri või mitte? Eraelu vallutab LinkedIni, üks ekspert arvab, et see on inimlik, teine, et võlts
Kassi- ja pulmapildid, keegi mõtliku näoga päikeseloojangusse vaatamas, pikk monoloog isikliku elu keerdkäikudest. Kõlab nagu Instagram või Facebook, ent ka LinkedIn. Kuulus tööplatvorm eraelustub.

Tööde esitamine Tulimustale on alanud! Tutvu uute kategooriatega
Tänasest algas tööde esitamine efektiivsuskonkursile Tulimust. Tavahinnaga saab projekte esitada 24. oktoobri õhtuni, hilinejatel on aega nädalake rohkem ehk kell kukub 31. oktoobril 23.59.

Piletid müügil ja esimesed esinejad teada! Novembris toimuv Making Sense keskendub turundaja rollile tulevikus
Sügisene turunduse tippsündmus Making Sense toimub tänavu Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa) vastrenoveeritud ruumides 13.-14. novembril. Esimesed esinejad on praeguseks teada, samuti saad soetada pileteid.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Marju Lauristin: kommunikatsiooni kaudu ei peaks asju liigselt lihtsustama
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

ÜMARLAUD | Üritusturundajad oma mainest: agentuurina kuuleme kõige sagedamini väidet, et meie teenuste kasutamine on raha raiskamine
Üritusturundus on valdkond, mida sageli kiputakse alahindama või lihtsustama peokorralduse või priiskava kulutamisena. Asjalood on hoopiski teisiti. Miks tekib kriitika avaliku sektori ürituste suhtes? Kuidas agentuurid saaksid ühiselt valdkonna eest seista? Ümarlauas jagavad oma muljeid üritusturundajad Mihkel Lubi (Elamusstuudio), Mikk Puurmann (Orangetime Event), Jane Tuha (LIVE!) ja Olavi Ruhno (WOW Events).

VAATA FINALISTE! Baltic Brand Forumil selguvad Balti riikide parimad brändid
Seitsmendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Vilniuses. Samal päeval selguvad brändiuuringu Brand Capital tulemused ning kuulutatakse välja Baltikumi parimad brändid. Vaata, millised Eesti brändid pääsesid finaali!
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.