Uudised

Eva Maarend: Teised turud õpivad meie käest, kuidas edukalt Barley Bros jooki lansseerida
“Sakul õnnestus selle ainulaadse joogi turuletoomine üle ootuste hästi ja nüüd tegi Carlsberg meie kogemuse põhjal juhendi, mida teised turud lansseerimisel kasutama hakkavad,” ütleb Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend. Intervjuus räägime turundamise väljakutsetest, keskkonnasõbralikust tootmisest ja alkoholi tarbimise suundadest.

Kuldmuna filmi- ja raadiožürii esimees Anne Tääkre: ajal, mil reklaam levib mööda ootamatuid kanaleid, võidab idee
Sel aastal on Kuldmuna filmi ja raadio kategooria žürii esimees Leiburi müügi- ja turundusdirektor Anne Tääkre. Rääkisime Annega, millised on tema ootused konkursile ja soovitused tööde esitamiseks.

Triin Mustjõgi: möödas on ajad, mil projektijuht pidi loovtiimi paluma, et töö saaks tähtajaks tehtud
“Lasteaia ninnu-nännu mängimine on läbi. Igaüks teab, mis on tema vastutus ja miks ta selle töö on endale valinud.” Kõrvalt vaadates hoomamatu töömahuga ja ilmselt liiga vähe avalikku tähelepanu saavast ametist räägib agentuuri ImagineTBWA projektijuht Triin Mustjõgi.

Velveti kõrvale loodi uus agentuur Velvet Live
Auhinnatuim Eesti disainiagentuur Velvet on brände loonud juba 16 aastat, andes neile isikupärase kuju, näo, hääle, laused ja taustaloo. Nüüdsest lisas Velvet oma teenuste portfelli uue suunana sündmuste disainimise ja lõi selleks live experience agentuuri Velvet Live.

Voog tuli välja uue versiooniga
Eestis arendatav ettevõtjatele suunatud veebi- ja poeplatvorm Voog tõi täna kasutajateni põhjalikult uuendatud versiooni oma rakendusest. „Ettevõtjana ei ole sul plaanide elluviimiseks tarvis järjekordset keerulist tööriista,” räägib Voo tegevjuht Henn Runnel. „Lihtsus ja kasutusmugavus aitavad asjad paremini tehtud saada kui ülimalt peeneks aetud tööriist, mis oma keerukusega tööisu ära tapab.”

Märtsis ilmub teos Eesti reklaamiajaloost
Facebooki on märkamatult ilmunud lehekülg „Müüdud. Eesti reklaami rääkimata lood 1989-2019”, millelt vaatavad vastu rohkem või vähem naljakad retroreklaamid. Tegemist pole siiski tavalise meelelahutusliku teemalehega, vaid juba enam kui aasta aega kestnud ajalooraamatu lõppvaatusega, mille taga seisavad ajakirjanik Mart Niineste, üritusturundustegelane Jüri Luud ja sotsiaalmeediaekspert Rauno Kutti.