Uudised
Rauno Kutti: online ja offline käivad turunduses käsikäes
Creative Unioni uue juhatuse esimehe ja
digiturundaja Rauno Kutti sõnul oli agentuuri Vurr Digital juhtimise üle
andmine julge, kuid teadlik otsus. Ees ootab palju suurem väljakutse, mis
sisaldab endas kommunikatsioonivaldkonna võimaluste ühendamist nii veebis kui
ka väljaspool veebi.
Anti Jürgenstein Maanteeameti kampaaniast “Võta aega, mitte elu”: meie eesmärk oligi tekitada ebamugavustunnet
Mitte keegi meist
ei astu hommikul uksest välja mõttega, et täna sõidan kellegi vigaseks või
surnuks. Isegi vähese kiiruseületamise puhul võib see aga juhtuda. Maanteeameti
uus kampaania koputab südametunnistusele, meenutades, et õnnetus muudab paljude
elusid ja kannatajaks ei ole ainult ohver. Kampaaniast “Võta aega, mitte elu”
räägib lähemalt Optimist Creative’i loovjuht Anti Jürgenstein. „See on meie
jaoks olnud üks keerulisemaid projekte ja seda eelkõige emotsionaalselt,” tunnistab ta.
Õigeid reegleid järgides töötab kasvuhäkkimine kui Midase kuldne haare
Kasvuhäkkimine ei ole turundusmaailmas uus termin. See ei ole ka midagi ülemäära innovaatilist. Küll aga on tegemist jätkuvalt efektiivse meetodiga – seda muidugi siis, kui õigesti häkkida. Hoolega läbimõeldud ja -viidud kasvuhäkkimise tulemus võib iga äri jaoks (nii idu- kui ka küpses faasis) olla fenomenaalne, kirjutab digiturundusagentuuri IMPACT 80/20 copywriter Kerttu Kongas.
Case study: Kuidas kinkida Eestile juubeliks minimaalse eelarvega 100 000 uut geenidoonorit
Eesti
Geenivaramu kampaania “Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut
geenidoonorit” pälvis sel kevadel avaliku sektori Aasta Turundustegu 2018 tiitli.
See kampaania näitas, et Eesti rahvast on võimalik
õigete sõnumitega ühise eesmärgi nimel liigutada. Lähemalt
räägib saavutusest Tartu Ülikooli Genoomikainstituudi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Annely Allik.