Meenutame lahkunud Vladimir Sapožninit: ta oli väga avatud ning kirjutas ägedatele ideedele alla
Esmaspäeval lahkus meie hulgast pärast pikka ja rasket haigust Eesti toiduainetööstuse kauaaegne juht Vladimir Sapožnin, kes töötas valdkonnas 30 aastat. Mõnda aega kuulus tema juhitud ettevõte Dava Foods ka Turundajate Liidu ridadesse.
Sapožnin oli 2017. aastast Eesti suurima munatööstuse Dava Foods Estonia AS juhatuse esimees, ettevõtte tuntuimaks brändiks oli Eggo. Tippjuhina osales ta 30 aasta jooksul Eesti toidusektori ülesehitamises, tehes seda Coca-Colas, Saku Õlletehases, Fazeris, Tallinna Külmhoones, NP Foods grupis ja Allied Domesq Spirit & Wine’s. Tänavu veebruaris sai ta Maaeluministeeriumilt hõbedase teenetemärgi pikaajalise ja pühendunud panuse eest kodumaise toidutööstuse edendamisel.
“Ta oli palju enamat, kui klient,” tõdeb reklaami- ja disainiagentuuri AD Angels partner ja juht Annika Avikson.
Eggo brändi looja AD Angels hakkas Vladimiriga koostööd tegema 2017. aasta alguses ning põhimõtteliselt olid nad kui munafirma turundusosakond. Viimati suheldi möödunud neljapäeval, kui Vladimir palus talle ühe kampaania presentatsiooni saata. Sel ajal, kui mina Annikaga vestlesin (teisipäeva pärastlõuna – toim) oleks tegelikult pidanud temal ja Vladimiril koosolek olema.
“Volli – nagu kõik teda kutsusid – sai jube hästi aru mida, miks ja millal on vaja midagi teha,” meenutab Annika. “Ta oli fantastiline klient. Me usaldasime ja austasime üksteist. Selle juurde käis alati ka fun element. Ta oli inimesena väga rõõmsameelne, positiivne, avatud ja empaatiline. Ta kirjutas kõikidele ägedatele ja eristuvatele asjadele alla, kui vähegi ära põhjendasime, miks see hea on.
Ta oli toidutööstuse korüfee, mõistis eristuvat turundust ja selle olulisust. Eggo bränd oli juba eos väga mänguline ja Volli pigem tahtis, et keeraks veel rohkem vinti peale. Ta sai väga hästi naljast aru ja kui tegev- ja turundusjuhid hoiavad vahel agentuure tagasi, siis tema omakorda viis meid edasi. Ta nimetas end naljaga pooleks munadega meheks, aga see on täiesti tõsi – ta oli suurepärane Eggo brändisaadik, aga ka julge otsustaja ja tegutseja.
Suurepärane klient ja fantastiline inimene. Tahaks, et kõik kliendid oleks sellised! Julgen öelda, et kõik armastasid Vollit – sõbrad, kollegid, koostööpartnerid.”
Turundajate Liit avaldab Vladimiri lähedastele sügavat kaastunnet.
Autor: Siim Kera, TULI