KOOREKIHT SELGUNUD! Vaata, kes pääsesid 25. Kuldmuna finaali!
Žürii on oma töö teinud. Rekordilise 1036 töö hulgast on selgunud 25. sünnipäeva tähistava Kuldmuna finalistid! Parimad hõigatakse välja 12. mail Estonia kontserdisaalis toimuval peol.
-
Tutvu Kuldmuna finalistidega siin: defol.io/kuldmuna/2023/finalists
Tase oli hea ja žürii sai vaielda
Audio/video žürii juht Villem Valme on rõõmus, et online– ja telereklaamfilmi kategooriates võttis omavahel mõõtu niivõrd palju töid.
“Selliseid töid, mida vähemalt shortlist’i panna, oli üksjagu ning sealt edasi ei olnud muret auhindu välja sõeluda,” kommenteerib ta. “Oli tunda, et pärast kerget COVIDi mõõna on üldine klippide tase paremaks läinud. Huvitavat diskussiooni tekitas žürii ringis küsimus, mis teeb hea online-klipi heaks ning kas ja kuidas peaks see erinema teleklipist? Žürii töö oli väga ladus, konstruktiivne ja rohkete diskussioonidega!”
Valme kiidab ka raadioreklaami kategooriat, kuhu jagus mitmeid häid klippe.
“See oli samuti meeldiv üllatus,” räägib Tanki loovjuht. “Töid polnud liiga palju, aga oli häid palu, mis said auhinnatud. Tunde järgi ütleks, et varem on olnud nirumaid aastaid, aga nüüd on hakatud raadiot kui mängulist reklaamikanalit jälle tõsisemalt võtma.”
Digižürii juht Anne Muldme sõnab, et tase oli väga hea, eriti kiitis ta digikampaaniaid.
“Paar liiget, kes varemgi žüriis olnud, tõid esile just digikampaaniate taseme,” kommenteerib Muldme. “Alla latti kindlasti ei mindud, pigem ikka üle. Mul on hea meel, et hoidsime kogu aeg loovust fookuses. Iga kord, kui hakkasime langema arutellu, kas töö oli lõpuni funktsionaalne, ütles keegi, et tegemist on loovuskonkursiga. Nii mõnigi töö näitas, et veebikeskkonnas on võimalik väga hästi emotsioone edasi anda ning brändi ehitada. Need said ka vääriliselt hinnatud.”
Žüriiga jäi ta igatahes väga rahule. Vaib oli hea. Vajadusel vaieldi südikalt ning kokkuvõttes oli väga sisukas arutelu. Tulevaks aastaks julgustab ta töid rohkematesse kategooriatesse saatma.
“Keskkondade ülese kogemuse kategooriasse väga palju töid ei esitatud, kuid nii mõnelgi oleks seal potentsiaali olnud,” ütleb ta.
Peole!
12. mail ootab Estonia kontserdisaalis ette võimas pidu! Tähtpäeva puhul kooritakse lahti 25 aastat Eesti reklaamilugu ning lisatakse möödunud aasta parimate auhindamisega uus särav kiht. Minevikus ja olevikus kulgevat reisi juhivad Evelin Võigemast ja Genka.
- Uksed avatakse ning suurem seltsimine hakkab kell 18.
- Kõigi aegade uhkeim Kuldmuna koorub kell 19.
- Järelpidu, kus esinevad NOËP ja Nancy, algab kell 22.30.
Süüa saab ka! Kihilise, kevadise ja isuäratava õhtusöögimenüüga kostitab külalisi Tervise Catering. Magusat jagab Orkla. Aga kuidas on lood joogiga? Saab! Kihisevat ja muid jooke pakuvad Tridens, Öun Drinks ja Saku. Avatud on baarid. Tule ja tähistame koos Eesti legendaarseima loovuskonkursi kirevat ajalugu.
Turundajate Liidu liikmetele on pilet 125 eurot, teistele 150. Hinnale lisandub käibemaks, lõpphind kuvatakse piletit ostes. Hinnas on Kuldmuna pilet, õhtusöök ja pääs kell 22.30 algavale afterparty’le.
PS! Arvega ostjad, kirjutage palun .
25. Kuldmuna toetavad: Taevas Ogilvy, JCDecaux, Eesti Kontsert, Piletilevi, Workland ja Viru Keskus. Meediapartneriks on Postimees. Kuldmunad toob kohale DPD. Üritust korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, Broadline’i ja Milestone Events’iga.